Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Pariisi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.04.11, 07:41   #1 (linkki)
Jellona
(Vierailija)

Matka Pariisiin..

Hei ystävät! Mitä sanotte tällaisesta hotellista kuin Hotel Renoir?
Onko se hintansa väärti ja mikä on sijainti? On ensimmäinen kerta
nyt ja sen takia pelkään tätä kohdetta. Kiitos jos vastaatte.
  Vastaa viestiin

18.04.11, 20:11   #2 (linkki)
Lillli
(Vierailija)

Katso netistä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona Näytä viesti

Pariisissa on tuhansia hotelleja, joten aika pienet tsäänssit, että tänne eksyy joku, joka on osunut juuri samaan hotelliin. Katso netistä löytyviä asiakasarvioita.

Booking.com: Hôtel Renoir Saint-Germain, Pariisi, Ranska - 120 Asiakasarviot. Varaa hotellisi nyt!

Hotel Renoir Saint Germain Paris (Île-de-France) - Reviews and Rates - TravelPod

Abotel Renoir Montparnasse Hotel Reviews and Photos, Paris, France - TripAdvisor

Sijainti näyttäisi olevan ok, Luxemburgin puistoon kävelymatka ja Montparnasselta hyvät metroyhteydet eri puolille Pariisia.
  Vastaa viestiin
18.07.11, 02:19   #3 (linkki)
Mamma
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona Näytä viesti

Kävitkö jo kyseisessä hotellissa? Olen menossa itse samaan paikkaan ja olisi kiva kuulla kommentteja suomalaiselta tästä paikasta..Esim. kuinka mielellään henkilökunta puhuu englantia?? Itseltä kun ei tuo ranska oikein taitu..Olisi kiva kuulla muutenkin mielipiteitä pariisissa käyneiltä siitä kuuluisasta ranskalaisten töykeydestä turisteja kohtaan..pitääkö paikkansa???
  Vastaa viestiin
18.07.11, 09:31   #4 (linkki)
Sari H.
(Vierailija)

En ole käynyt Ranskassa kuin kolme kertaa, mutta näillä kerroilla en kyllä mitään töykeyttä havainnut. Ranskaakaan en osaa juuri muuta kuin Bonjour ja Merci, joten englanti oli varsinainen käyttökieleni siellä. Eiväthän sitä kaikki puhuneet, mutta hyvällä tahdolla tilanteet sujuivat ihan hyvin.

Olen monta kertaa miettinyt, miten mahtavat itse käyttäytyä ne, jotka ranskalaisia töykeydestä moittivat.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku