Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Yleistä kaupunkilomista
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.08.11, 17:24   #1 (linkki)
uuuuuuuuno
(Vierailija)

lentäminen Norwegian Airilla

Hei te, jotka olette lentäneet ko. lentoyhtiön koneilla; onko Norwegian Air lentoyhtöllä omat "palvelutiskit" vai onko liput itse osattava tulostaa ulos lentokenttien lippuautomaateista ?
Esim. Helsinki - Nizza
  Vastaa viestiin
02.08.11, 20:05   #2 (linkki)
Mixu
(Vierailija)

Lensin tuossa keväällä ko. yhtiöllä ja silloin ainakin oli omat palvelutiskit. Kokeilin takaisin tullessani noita automaatteja, helppoa oli sekin! Koneet oli uusia ja lentoemot mukavia.
  Vastaa viestiin
04.08.11, 15:03   #3 (linkki)
uuuuuuuuuno
(Vierailija)

kiitos vastauksestasi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mixu Näytä viesti
Lensin tuossa keväällä ko. yhtiöllä ja silloin ainakin oli omat palvelutiskit. Kokeilin takaisin tullessani noita automaatteja, helppoa oli sekin! Koneet oli uusia ja lentoemot mukavia.
kiitos vastauksestasi
  Vastaa viestiin
02.04.12, 00:18   #4 (linkki)
Halpaa
(Vierailija)

Norwegian

MTV3 tekstitv ja HS kertoivat, ettei Norwegianilla ole omia lentäjiä vaan lentäjät vuokrataan virolaiselta yhtiöltä, lentäjät eivät ole työsuhteessa Norwegianin kanssa.

Ohjaamossa saattaa istua vuokratyölentäjä mistä maasta tahansa...
  Vastaa viestiin
03.04.12, 08:46   #5 (linkki)
en saa
(Vierailija)

lentää, koulutus puuttuu. En Norwegianilla eikä muullakaan yhtiöllä eli yhtiön koneilla.
  Vastaa viestiin
03.04.12, 08:47   #6 (linkki)
kuultua
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mixu Näytä viesti

kampaajani kertoi että vain omatoiminen lähtöselvitys on mahdollinen. Mutta ei siis pidäkään paikkaansa?
  Vastaa viestiin
05.04.12, 17:30   #7 (linkki)
gewurtztraminer
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuultua Näytä viesti
kampaajani kertoi että vain omatoiminen lähtöselvitys on mahdollinen. Mutta ei siis pidäkään paikkaansa?

Ei pidä paikkaansa.
  Vastaa viestiin
16.04.12, 15:46   #8 (linkki)
määää
(Vierailija)

Norwegian

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gewurtztraminer Näytä viesti
Ei pidä paikkaansa.

Niin siis nimenomaan pitää itse hoitaa lähtöselvitys. Kävin Hki-Rovaniemi välin marraskuussa ja Helsingissä ON itse hoidettava selvitys automaatilla. Rovaniemellä ei tarvinnut, on sen verran pieni kenttä ilmeisesti. Mutta siis Hesassa on vain baggage-drop johon eivät huoli jos ei ole jo boarding tehty.
  Vastaa viestiin
18.04.12, 11:00   #9 (linkki)
et pääse
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uuuuuuuuno Näytä viesti
Hei te, jotka olette lentäneet ko. lentoyhtiön koneilla; onko Norwegian Air lentoyhtöllä omat "palvelutiskit" vai onko liput itse osattava tulostaa ulos lentokenttien lippuautomaateista ?
Esim. Helsinki - Nizza

lentämään tuolla eikä muullakaan. Yhtiöillä on ihan oma lentohenkilökuntansa.
  Vastaa viestiin
03.06.12, 00:28   #10 (linkki)
Meno Lippunen
(Vierailija)

Jos katsotaan oheista listaa, kirkkaimmat mitalit menevät Ryanairille ja Norwegianille. Kuinka ihmeessä voi sählätä matkalippujen (e-ticket) kanssa, kai sitä jokainen tarkastaa, että lentoajat ovat vahvistuksissa oikein. Vai mistä tässä on kyse?

Jos itse vie lentolaukun käsimatkatavarana koneeseen, ei se vahingoitu tai katoa minnekään. Tämän olen paljon matkustavilta oppinut ja ajan mittaan laukun sisältö on pudonnut murto-osaan aiemmista lennoista. Jos jotain puuttuu, saahan sen paikan päällä ostettua.

Lehti selvitti: Nm lentoyhtit aiheuttavat eniten valituksia - Ilta-Sanomat
  Vastaa viestiin