| |  | | |
15.10.08, 15:03
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | FLAMINGO VANTAA EN SUOSITTELE HOTELLIA !!!!!!!!
Heips.
Olin lasteni kanssa Flamingon hotellissa yötä ja oli aivan kauhea kokemus.
Hotelli oli hyvätasoinen ja aamupalat / palvelut ok,mutta...
Hirveä diskon jumputus / bassomusiikki kuuluu huoneisiin alakerran yökerhosta. Olimme 10:ssä kerroksessa ja aivan kun suoraan alapuolella joku pitäisi bileitä. Kyselin vastaanotosta miten se voi olla mahdollista niin suositeltiin seuraavalla kerralla toista siipeä hotellista....Sedun kanssa ollaan kyllä keskusteltu.... (p.s yöklubi avoinna klo 22-04!!!)
Kylpemään voidaan mennä - mutta never ever hotelliin yöksi.
Terveisin, väsynyt
| |
| | |
20.10.08, 06:56
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Flamingo
En myöskään todellakaan suosittele hotelli Flamingoa, karusti sisustettu ja muutenkin todella ynseä palvelu. Kaikki opasteet pielessä ja viihtyvyys kaunana siitä minkä hotelli maksaa, paljon henkilökunnalla opittavaa, jos haluavat pärjätä edes jollain tavalla kiristyvässä kilpailussa. Kylpylä sekava, altaiden vesi aivan liian lämmintä.
| |
| | |
30.11.08, 18:21
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
ihanat altaat!!
huona vähän karu mutta ihan kiva. altaat ihanat. palvelu.......
aika kiva paikka!!
| |
| | |
05.01.09, 00:00
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Flamingo kylpylään pääsee muistakin hotelleista
Flamingo Hotellli ja Flamingo kylpylä ovat kaksi eri yritystä, saman katon alla, kuten monet muutkin Flamingo elämyskeskuksen palvelut. Me asuimme mukavasti Flamingosta 800 m päässä olevassa Bonus Innissä ja kävimme Flamingossa keilaamassa ja kylpylässä sen jälkeen. Flamingo vesipuisto oli OK, Spa-puoli upea. Bonus Inn on rauhallinen - ruokaravintola siellä on mutta ei yökerhoa eikä musiikinjumputusta pitkin yötä. Tosi ystävällinen palvelu siellä, mahtava aamiainen ja hyvä on myös ilmainen autopaikoitus. Suosittelen!
| |
| | |
13.01.09, 20:07
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | sxddd
flamingon hotellissa huone oli mielestäni karu. vesipuistosta odotin myös enemmän.kaikki tosi kallista.huone sisälsi onneksi aamiaisen mikä oli parasta koko reissussa.
| |
| | |
21.02.09, 19:00
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei nyt niin paha..
Olimme hiihtolomalla yhden yön hotelli Flamingossa. Perillä palvelu oli ihan ystävällistä, huone siisti vaikkakaan ei nyt upein, missä on yövytty. Asuttiin 10:ssä kerroksessa, saatiin olla ihan rauhassa. Yökerhon ääni kuului hiukan ilmeisesti ilmastointikanavia pitkin vessassa, ei muualla. Varaaminen oli tuskaa sillä ajatus sinne lähdöstä tuli viikko ennen reissua, lauantai-aamulla. Koska myyntipalvelu ei ole auki viikonloppuisin, päätin soittaa suoraan hotelliin. Soitin koko lauantain aina silloin tällöin, koko päivänä hotellista ei vastattu. Soitin samaan numeroon sunnuntaina, puolen päivän jälkeen, jolloin puheluuni vastattiin melkein heti, mutta sanottiin, ettei kanssani ehditä keskustelemaan, koska heillä on kiire ja pyydettiin soittamaan kolmen tunnin kuluttua uudelleen. En soittanut.. Maanantaina sain sitten myyntipalvelun kiinni ja tehtyä huonevarauksen. Kylpylä oli siisti mutta hiukan kolkko, ei yhtä viihtyisä kuin esim Caribia Turussa. Mieleen tuli, kaikista somisteviritelmistä huolimatta, enemmän kunnallinen uimahalli kuin kylpylä. Altaat olivat hyvän syvyisiä, n. 130cm, eli tokaluokkalainenkin sai pidettyä nenää veden yläpuolella, mutta virtaus oli todella voimakas. Eli vaikka lapseni osaavat uida niin virta tahtoi väkisin kaapata heidät.
Älkää jättäkö kaappeihin mitään arvokasta, meiltä oli yksi kaappi revitty väkisin auki, onneksi kukkaro oli arvotavarasäilössä, mutta taskusta oli viety sinne unohtuneet liikuntasetelit.
Paikka on kyllä muuten kätevä, paljon ruokapaikkoja, leffateatteri, keilaus yms vieressä, voi jättää päällysvaatteet hotelliin ja mennä shoppailemaan rauhassa kauppoihin, jättää vaikka mies"äijäparkkiin" eli oluselle ja itse hiukan hypistellä vaatekaupoissa.
| |
| | |
04.03.09, 18:44
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Hotellin palvelusta
Omaa kokemusta on ainoastaan hotellin tiskiltä, kun kävimme vanhempieni kanssa kysymässä eräänä lauantaina viime vuoden loppupuolella, josko hotelli järjestää jonkin näköisiä paketteja (hotelli, kylpylä, leffa tai ruokailu yhdessä) kun isällä oli 50v juhlat tulossa. Jonotimme tiskille kuten muutkin asiakkaat, vastaus kuitenkin oli, että "kirjaamme nyt tässä asiakkaita sisään, voitteko soittaa myyntipalveluun arkisin". Eli ei palvelua. Noh, tästä tuohtuneina päätimme ettemme ainakaan koskaan majoitu kyseisen hotelliketjun hotelleissa. Palautetta laitoimme...
| |
| | |
01.04.09, 09:06
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Flamingosta vielä
Olin perheenikanssa viikon lopun Flamingossa . Meitä on 2 aikuista ja 6 ja 8 vuotiaat lapset. Viihdyimme todella hyvin , palvelu oli todella hyvää. Vastaan otossa oli henkilökunnalla oli kiire mutta siitä huolimatta palvelu ystävällistä. Huone oli luvattu meille vasta neljäksi mutta saimme sen jo yhdeltä. Huone oli meillä yhdeksännessä keroksessa joka oli erittäi siisti , hiljainen ja perus hotelli huone.
Kylpylä oli meidän perheen mielestä viihtyisä ja mukava.
Lapset kyselevät jo että koska pästään uudelleen.
Itse olen lähdössä aikuisten tyttöjen viikon lopulle Flamingoon. | |
| | |
05.04.09, 18:20
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | NO ei mikään suosikki paikka
Olen kavereiden kanssa käynyt flamingossa uimassa jo muutaman kerran. Hinta on aikamoinen eikä 20 euroa ole mielestäni edes kohtuullinen hinta kylpylään ! Liukumäkiin on aina kamalat jonot eikä niitä valvota tarpeeksi ! monesti menimme rengas liukumäestä ja monet pojat/tytöt hyppäsivät punaisella valolla meidän eteemme eikä heille sanottu mitään ! -liukumäkiin enemmän valvontaa- Eikä kaikkiin liukumäkiin jaksa koko ajan olla kiieämässäkään varsinkaan ylempään koska rengaat tulee kantaa itse ylös ja kerroksia on huomatavasti... Ei siellä sitten oikein muuta tekemistä olekkaan. Palloilu allas on aina täynnä! ei m itään allasta missä voisi UIDA. isossa altaassa on aivan liian kova virtaus! Pore ammeissakaan ei tule lilluttua kauaa koska altaan vesi on liian kuumaa. Villivirtaa pitäisi valvoa ehdottomasti paremmin. Siinä kuopassa missä mennään veden alle tulee monesti ihmisiä niskaan juuri kun on itse mennyt veden alle ja siinä sitten sattuu ja tulee pianoien paniikki kun painautuu vasten pohjaa pidemmäksi aikaa. Muuten ihan OK! epääsiisti. koska siellä on ruokalat joissa voi käydä syömässä!
| |
| | |
22.05.09, 15:46
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei
Menen huomenna Flamingoon ja olen kuullut siitä hyvää palautetta ! (: | |
| | |
15.06.09, 22:33
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Flamingosta ...
Olimme talvella lasten kanssa Flamingossa 9:ssä kerroksessa, nukuimme hyvin ilman mitään jumputusta.
Kylpylän puolelta mainittakoon Villivirta, siinä tulee paniikki - Itse painuu veden alle ja joku tulee vauhdilla niskaan. Yksi kerta riitti sitä hupia!
Muuten olimme tyytyväisiä ;)
| |
| | |
02.07.09, 08:00
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | flamigno
"Villivirtaa pitäisi valvoa ehdottomasti paremmin. Siinä kuopassa missä mennään veden alle tulee monesti ihmisiä niskaan juuri kun on itse mennyt veden alle ja siinä sitten sattuu ja tulee pianoien paniikki kun painautuu vasten pohjaa pidemmäksi aikaa."
ihmiset! oon lukenu just näit viestei ympäriinsä ja kävin eile flamingos (ja siis ikää 13v, äskesen lähettäjän uskosin oleva aikuine) ja se virta ei paina alaspäin vaan tiettyyn suuntaan.. -.- jos pelottaa ni mee serenaa!
| |
| | |
02.08.09, 18:33
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | omg muka jumputusta Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja JJRS Heips.
Hirveä diskon jumputus / bassomusiikki kuuluu huoneisiin alakerran yökerhosta. Olimme 10:ssä kerroksessa ja aivan kun suoraan alapuolella joku pitäisi bileitä. Kyselin vastaanotosta miten se voi olla mahdollista niin suositeltiin seuraavalla kerralla toista siipeä hotellista....Sedun kanssa ollaan kyllä keskusteltu.... (p.s yöklubi avoinna klo 22-04!!!)
Terveisin, väsynyt | | |
| | |
10.10.09, 09:37
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | hyvä on
olen siellä hiihtolomalla loistava paikka kaunis sisustus eimikään mummo hotelli nyt menen sinne taas syyslomalla
| |
| | |
16.10.09, 12:36
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | hah.
Flamingoa en itse alkaisi arvostella, mutta waterpark on hiukasti ala-arvoinen.
Monet tietysti tahtovat käydä hesburgerissa, kun sellainen siellä on.
Hesburgeriin astuessa tulee todella kylmä olo & jos ottaa erikoistilauksen siinä voi helposti mennä tunti [ JA KAIKKI ON UIMAAIKAA ] Virtaus on todella kova, vaikeaa päästä uimaan tai edes kävellä siellä. Toisaalta on ihan hyvä vanhoille lihaksille, päästä ' jumppaamaan ' niitä virran tullessa.
JA todellakaan Flamingossa ei ole aina ruuhkaa, itse kun olen käynyt on siellä vain muutamia henkilöitä.
| |
| | |
24.11.09, 14:59
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | flamingon kylpylä
Hei,olemme käyneet muutaman kerran kylpylässä parasta siinä on lämpimät vedet,negatiivisinta on hinta ja höyry saunan puuttuminen vesipuiston puolelta koska lapsiperheillä ei ole asiaa spa:n puolelle ja tavallisista uimahalleissakin on tämä ylellisyys,ja siinä villivirrassa kolhii itsensä jos yrittää pysyä vedenpinnan yläpuolella.
| |
| | |
15.12.09, 21:26
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | flamingo
Hei! käytiin pienen työporukan kanssa siellä kylpylässä. Mielestäni aivan liian ylimainostettu, suuri suuri pettymys. Hirveesti ihmisiä aiankin silloin ja jonottaa sai joka paikkaan, juomiakin saatiin jonottaa pitkälti yli puolituntia. Span puolella kaksi pientä vesiallasta, saunoissa kylmä! Kaiken aikkiaan sekava paikka, ei mitään opasteita.En ihan heti mene uudelleen. Suomessa on paljon kivempikin kylpylöitä. PETTYNYT!!!!!
| |
| | |
17.01.10, 10:15
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Kannattaako ? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen asiakas Olin perheenikanssa viikon lopun Flamingossa . Meitä on 2 aikuista ja 6 ja 8 vuotiaat lapset. Viihdyimme todella hyvin , palvelu oli todella hyvää. Vastaan otossa oli henkilökunnalla oli kiire mutta siitä huolimatta palvelu ystävällistä. Huone oli luvattu meille vasta neljäksi mutta saimme sen jo yhdeltä. Huone oli meillä yhdeksännessä keroksessa joka oli erittäi siisti , hiljainen ja perus hotelli huone.
Kylpylä oli meidän perheen mielestä viihtyisä ja mukava.
Lapset kyselevät jo että koska pästään uudelleen.
Itse olen lähdössä aikuisten tyttöjen viikon lopulle Flamingoon. | Olen lähdössä hiihtolomalla perheeni kanssa Flamingoon.No yritin tossa varata huonetta sinne ja sit näin tossa sen
FLAMINGO VANTAA EN SUOSITTELE HOTELLIA !!!!!!!! ja mietin että, kannataako sinne todella mennä.Mun mielestä se näyttää kuvien ja virtuaali kierroksen perusteella, ihan tavalliselta/ok hotellilta. Mutta me sitten yritettiin varata sinne huonetta, mutta ei tiedetä että mitä hotellia se nyt tarkottaa. Me ollaan käyty kahdessa eri sivustossa ja toinen on sokos-hotel ja toinen ykkösbonus.Että onko siellä Hotelli ja Kylpylä?? Mulla ei ole mitään hajua. Meitä on 4 aikuista ja 3 lasta ja yritetään saada 2 huonetta.Se ois kiva jos joku kertoisi asiasta. T: Mietteliäs
| |
| | |
22.01.10, 08:41
|
#19 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2010 Sijainti: Pääkaupunkiseutu.
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne Olen lähdössä hiihtolomalla perheeni kanssa Flamingoon.No yritin tossa varata huonetta sinne ja sit näin tossa sen
FLAMINGO VANTAA EN SUOSITTELE HOTELLIA !!!!!!!! ja mietin että, kannataako sinne todella mennä.Mun mielestä se näyttää kuvien ja virtuaali kierroksen perusteella, ihan tavalliselta/ok hotellilta. Mutta me sitten yritettiin varata sinne huonetta, mutta ei tiedetä että mitä hotellia se nyt tarkottaa. Me ollaan käyty kahdessa eri sivustossa ja toinen on sokos-hotel ja toinen ykkösbonus.Että onko siellä Hotelli ja Kylpylä?? Mulla ei ole mitään hajua. Meitä on 4 aikuista ja 3 lasta ja yritetään saada 2 huonetta.Se ois kiva jos joku kertoisi asiasta. T: Mietteliäs | Flamingo on viihdekeskus, josta löydyy "Valtaisa vesipuisto, spa- ja wellness-maailma, hyvinvointi-, fitness- ja terveyspalveluja, keilailua, elokuvia, hohtogolfia, monipuolinen ravintolamaailma, yökerho, peliklubi, sekä upeat ostosmahdollisuudet. "
Flamingo Spa on Plussa bonari paikka eli kytkös Keskoon.
Flamingossa toimii hotelli, joka on Sokos Hotel Flamingo.
| |
| | |
08.03.10, 17:18
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | I LÖÖV IT!
Heips ! Me olimme joululomalla Flamingossa. Meitä oli siellä mukana yht. 4 aikuista ja 5 alaikäista lasta. Meinasimme aluksi mennä Kuusamon Tropiikkiin mutta olemme käyneet siellä jo monta kertaa ja alkaa paikka jo kyllästyttää. Ei niinkään lapsia mutta meitä aikuisiä kylläkin! Tässäpä meidän kokemuksia:
Varasimme huoneen jo marraskuun puolesta välistä ja lähdimme sinne 26.12-28.12.-09. Olimme siis kaksi yötä. Varauspalveluun soitimme arkipäivänä ja oikein hyvin sai huoneen. Ei mitään ongelmaa ja ystävällistä palvelua. Oikein mukava varauskokemus! Varasimme puhelimitse.
Saavuimme paikalle puoli kahdentoista aikaan ja huoneen sai kello 12. No odottelimme 15 minuuttia emmekä edes kysyneet respasta huonetta kun nainen respan tiskin takaa kysyi odottelemmeko jotakuta henkilöä. Iloisesti ja ystävällisesti. Kerroimme että odottelemme kellon tulevan kaksitoista että kysyisimme sitten huonetta. (En tiedä miksi näin teemme, niin vain tulee aina tehtyä.) Niinpä nainen naputteli konettaan ja huoneemme olivatkin jo valmiina. Kahdessa huoneessa olimme. Huoneemme olivat 9 kerroksessa, ei mitään mistään äänistä tietoakaan. Tuttavammekäytävällä vastapäisessä huoneessa. Lapset pystyivät (ja aikuisetkin) Kätevästi kommunikoimaan ettei kerroksia tarvinnut ravata.
Huone oli oikein mukava! Tyynyt olivat kerrankin kunnollisen paksuja, Kuusamossa useasti vanhoja lättyjä, eikä yhtään varaa ottaa toista. Nytkin omat tyynyt oli varattu mukaan mutta lapsetkin toivoivat että hotellityynyllä saisi nukkua ! Tuttavaperheen huoneessa tosin oli vessanpöntössä tukos, jota siivooja ei ollut huomannut. Tätä ihmetellen respaan esitimme asian ja saivat korvaukseksi mini barin sisältöön 20 € lahjakortin ja tukos tultiin poistamaan saman tien. Uutta huonetta eivät saaneet, eikai ollut enää tilaa siirtää.
Kylpylätiloissa oli oikein mukavia altaita, osassa liian lämmintä vettä, saunoissa oikein sopivasti lämmintä lapsille, aikuisille ehkä vähän viileää. Liukumäkiä emme kaikkia kokeilleet, tuttavaperheen vanhin lapsi kokeili kaikki ja kehui varsinkin sitä mäkeä joka oli kielletty alle 15 vuotiailta. Neiti itse olikin jo 16 ja liikkui hotellissa aika itsenäisesti... Itse pidin erityisesti ison altaan voimakkaista virtauksista, lapsille ne eivät olleet välttämättä niin mieluisia. Jacuzzi taisi olla kaikkien reissulaisten suosikki!
| |
| | |
10.03.10, 15:42
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | =) Lainaus:
Terveisin, väsynyt |
Niin ,aina ei voi voittaa, itse kannan aina korvatulppia mukana kun hotelliin menen. Joskus katuäänet häiritsee, joskus naapurihuoneen hörhöt ja joskus yökerho. Sellaista se elämä vain on.
| |
| | |
06.04.10, 22:52
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
No tottakai musiikki soi koska siellä on baari!!! oisit ite miettiny sitä että siellä tulee musiikki soimaan ja 4:ään asti.. Sedu varmaan nauroi sulle, koska se on ihan oikein että musiikki soi ja kovaa, mä taas sanoisin että en suosittele ottaa sellaista asiakasta kuten sinä.. sinne mennään jotta päästään bilettää!! (haluaisin kuulla mitä Sedu sanoi sulle) Lainaus:
Terveisin, väsynyt | | |
| | |
14.07.10, 05:27
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Juu
Voin kanssa teininä kertoa etten ikinä menisi flamingoon viettämään rauhaisaa hotelli yötä, kun siinähän tuo vantaan onnela samassa rakennuksessa ja muutenkin ei hirveen viihtyisää minusta ainakaan olla hotellissa jossa teinejä hengaa ympärivuorokauden, lojuu sielä vain hengailemassa. :P
| |
| | |
25.08.10, 20:29
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | SUOSITTELEN!!!
Olimme flamingossa lastemme kanssa (iät: 7,6,5,3 ja 1) ja hauskaa ja rentouttava loma oli. Lapset olivat niin innoissaan ja mekin saimme levätä. kiva paikka! Suosittelen lapsiperheelle! meillä oli käytössä kombihuone ja oli kyllä hyvä.
| |
| | |
10.10.10, 12:10
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Flamingo
Flamingo on oikeasti toosi ihana paikka!!! Voisin itse vaikka asua siellä! Palvelussa ei mitään vikaa, mutta kun kävimme siellä syyslomalla 2009 emme heti osanneet käyttää hissin OUTOA korttijärjestelmää... Ehkä se on jo muutettu... Muuten ei mitään huonoa sanottavaa. Ollaa menos nyt kahen viikon päästä uuestaa :))
| |
| | | | |