Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kotimaa > Lasten kanssa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.11.10, 19:28   #26 (linkki)
arppis
(Vierailija)

paras

parasta flamingossa on lämpöset vedet ja on se muutenkin ihan viihtysä paikka. Se EI ole vesipuisto vaan kylpylä. Hyvä jos musa kuuluu huoneisiin,ni saa paremmin nukuttua.
  Vastaa viestiin
13.12.10, 09:52   #27 (linkki)
Matti ja Arja
(Vierailija)

Ai

Itse olen saannut kaikilta positiivista palautetta ja olemme ajatelleet mennä myös meidän lapsien kanssa tuonne.
Kun ei näitä lapsi ystävällisiä hotelli helsingissä tunnu olevan oikein missään.
Varsinkin näin joulun alla olisi kiva myös mennä suömään lapsien kanssa viikonloppuna joululounas helsingissä.
  Vastaa viestiin
23.02.11, 19:26   #28 (linkki)
Uija
(Vierailija)

Hintaa on , laatua ei!

5 henkinen perhe flamingossa. Pääsymaksu yht. 70€!! Tällä summalla pääset yhteen hikiseen saunaan ja lillumaan veteen silliksi purkkiin. Lapsetkin olivat pettyneitä eikä liukumäet jaksaneet kauan kiinnostaa. Sanoisin että kate on huikea, verrattuna kunnon uimahalleihin, missä sentään monissa on erilaiset saunat, lastenaltaat, uintialtaat,porealtaat, hyppytornit jne.
Ensimmäinen ja viimeinen kerta Flamingossa meille.
  Vastaa viestiin
08.05.11, 23:42   #29 (linkki)
---
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NoAngel Näytä viesti
Omaa kokemusta on ainoastaan hotellin tiskiltä, kun kävimme vanhempieni kanssa kysymässä eräänä lauantaina viime vuoden loppupuolella, josko hotelli järjestää jonkin näköisiä paketteja (hotelli, kylpylä, leffa tai ruokailu yhdessä) kun isällä oli 50v juhlat tulossa. Jonotimme tiskille kuten muutkin asiakkaat, vastaus kuitenkin oli, että "kirjaamme nyt tässä asiakkaita sisään, voitteko soittaa myyntipalveluun arkisin". Eli ei palvelua. Noh, tästä tuohtuneina päätimme ettemme ainakaan koskaan majoitu kyseisen hotelliketjun hotelleissa. Palautetta laitoimme...

- Hei, valitettavasti hotellin vastaanotot tekevät vain yksittäisiä huonevarauksia! Myyntipalvelut on tilaisuuksia varten. SE EI TARKOITA ETTEI HOTELLEILLA OLISI PALVELUA! Myyntipalvelut sattuu vaan yleensä olemaan auki toimistoaikoina, joka ei tarkoita viikonloppua. Tohon törmää itekin niin usein että ärsyttää tollaset valitukset
  Vastaa viestiin
25.06.11, 17:39   #30 (linkki)
jla
(Vierailija)

flamingo on just paras
  Vastaa viestiin

15.09.11, 17:25   #31 (linkki)
Ihmettelee..
(Vierailija)

--

Aina kylpylään mennessä kannattaa katsoa koko palvelun sisältö, jolloin saa käsityksen millaisesta kylpylästä on kyse. En esim lähtisi lasten kanssa naantaliin, koska siellä ei ole lapsille MITÄÄN, pariskunnille mitä ihanin unelmapaikka kahdenkeskiselle ajalle. Samoin en lähtisi tyttöjen kanssa bilettämään turun karibiaan koska on nimenomaan täynnä lapsiperheitä eikä minkäännäköistä älämölöä sallita (ainakaan vanhempien katseiden perusteella). Flamingossa vaan nyt sattuu olemaan yökerho, ja varmasti ihan tarkoituksella, jotta jotenkin erottuisi noista perhehelv**ti_kylpylöistä. Toinen lapsiperheen äiti valittaa serenan vaarallisuudesta perheen pienimmille, toinen hotellin äänistä. Nähkää herranjestas omaa napaanne pidemmälle ja katsokaa hyvät ihmiset hotellin ohjelmatarjontaa tarkemmin!!!
  Vastaa viestiin
04.12.11, 03:21   #32 (linkki)
Naapuri
(Vierailija)

Flamingon Onnela

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJRS Näytä viesti
Heips.

Olin lasteni kanssa Flamingon hotellissa yötä ja oli aivan kauhea kokemus.

Hotelli oli hyvätasoinen ja aamupalat / palvelut ok,mutta...

Hirveä diskon jumputus / bassomusiikki kuuluu huoneisiin alakerran yökerhosta. Olimme 10:ssä kerroksessa ja aivan kun suoraan alapuolella joku pitäisi bileitä. Kyselin vastaanotosta miten se voi olla mahdollista niin suositeltiin seuraavalla kerralla toista siipeä hotellista....Sedun kanssa ollaan kyllä keskusteltu.... (p.s yöklubi avoinna klo 22-04!!!)

Kylpemään voidaan mennä - mutta never ever hotelliin yöksi.

Terveisin, väsynyt
Mieti sitten mitä on ollut asua tuon %&#"€! Sedu-pellen yökerhon naapurustossa. Musiikki kantautuu korviin puolen kilometrin päässä aina seinien ja tv:n taustamelun läpi. Ja joka pe-la klo 01:00 kymmenen desibeliä lisää. Jopa biisit pystyi tunnistamaan. Valituksia kyseiseen Onnelaan sekä Vantaan Ympäristökeskukseen eikä mitään vastausta. Onneksi klubi suljettiin syksyllä 2011 ja olemme saaneet asua rauhassa. Nykyinen puolta pienempi baari ei enää häiritse. Sedu on v177u m&%kkua im€vä s¤&%tanan h0m0p@$kianen, joka ei muusta välitä kuin rahasta ja itsestään. Hotellia ja sen mukana tuomia turisteja vastaan ei ole ollut mitään pahaa sanottavaa.
  Vastaa viestiin
15.12.11, 04:44   #33 (linkki)
Vesipeto-äitiliini
(Vierailija)

Uudestaan kylpylään!!

Ihana villivirta, ihanan lämmintä vettä, ihanat porealtaat!
Olisin voinut lillua vaikka toisenkin puolitoistatuntisen, mutta kyyti tuli ja piti
lähteä. Nyt ajatellaan parin yön reissua talvilomalla ja taas täältä Oulusta asti!!
Ja pojat sai ihan tarpeeksi liukumäkikokemuksia vaikka toki ainahan on jonoja,
missäpä ei olisi lomaaikoina....

t. 42v ja 2x 12v-pojat
  Vastaa viestiin
15.12.11, 11:02   #34 (linkki)
flamingo praat
(Vierailija)

Kikkareita

Moro. Haluan kertoa kokemukseni eilisestä kylpylämatkasta Flamingon kylpylä"paratiisissa"! Olin tyttäreini (8v.) kanssa uimassa Flamingossa ja mukavaa kesti semmoiset pari tuntia, kunnes vähän ennen kuin olimme ajatelleet lähteä pois kävimme vielä isossa altaassa sukeltelemassa. No, katselin siinä altaan pohjaa ja mikähän se siellä pohjalla oli? No aikuisen miehen nyrkin kokoinen paskakikkarehan se siellä etsi ystäväänsä!! KIITOS JA PÄIVÄÄ VAAN.
Olipahan tullut kova hätä jollekin kun ei vessaan ollut ehtinyt. Kaverikin sille kikkareelle löytyi parin metrin päästä. Kyseinen henkilö joka sen oli sinne paskantanut oli varmasti tehnyt sen paria minuuttia aikaisemmin, koska muuten se olisi kauníisti sulanut veden sekaan kaikkien iloksi.
En syytä asiasta Falmingoa, koska eihän heillä ole mitään mahdollisuutta katsoa kaikkia ihmisiä jotka vedessä ovat. Kuitenkin meidän reissu loppui siihen ja seuraavaa kertaa saa odottaa enne kuin sinne uudestaan menen. t. nimim. pähkinää ja punajuurta oli näköjään syöty
  Vastaa viestiin
28.12.11, 17:46   #35 (linkki)
Oulusta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja flamingo praat Näytä viesti
Moro. Haluan kertoa kokemukseni eilisestä kylpylämatkasta Flamingon kylpylä"paratiisissa"! Olin tyttäreini (8v.) kanssa uimassa Flamingossa ja mukavaa kesti semmoiset pari tuntia, kunnes vähän ennen kuin olimme ajatelleet lähteä pois kävimme vielä isossa altaassa sukeltelemassa. No, katselin siinä altaan pohjaa ja mikähän se siellä pohjalla oli? No aikuisen miehen nyrkin kokoinen paskakikkarehan se siellä etsi ystäväänsä!! KIITOS JA PÄIVÄÄ VAAN.
Olipahan tullut kova hätä jollekin kun ei vessaan ollut ehtinyt. Kaverikin sille kikkareelle löytyi parin metrin päästä. Kyseinen henkilö joka sen oli sinne paskantanut oli varmasti tehnyt sen paria minuuttia aikaisemmin, koska muuten se olisi kauníisti sulanut veden sekaan kaikkien iloksi.
En syytä asiasta Falmingoa, koska eihän heillä ole mitään mahdollisuutta katsoa kaikkia ihmisiä jotka vedessä ovat. Kuitenkin meidän reissu loppui siihen ja seuraavaa kertaa saa odottaa enne kuin sinne uudestaan menen. t. nimim. pähkinää ja punajuurta oli näköjään syöty

Ja sehän kannatti tänne tulla vasta kertomaan asiasta eikä tietenkään ilmoittaa henkilökunnalle asiasta ja puhumattakaan muiden vierailijoiden terveydestä.. Suorastaan rikos jättää kertomatta uintivalvojille tuollaisesta... Itsekin flamingoon kohtapuolin reissuun lähdössä.
  Vastaa viestiin
05.01.12, 12:46   #36 (linkki)
janne
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HenryJii Näytä viesti
En myöskään todellakaan suosittele hotelli Flamingoa, karusti sisustettu ja muutenkin todella ynseä palvelu. Kaikki opasteet pielessä ja viihtyvyys kaunana siitä minkä hotelli maksaa, paljon henkilökunnalla opittavaa, jos haluavat pärjätä edes jollain tavalla kiristyvässä kilpailussa. Kylpylä sekava, altaiden vesi aivan liian lämmintä.

Flaminco ja Katinkulta ovat suomen viihtyisämmät kylpylät. Suosittelen molempia.
Onkohan edes taivaallinen paratiisi kyllin hyvä kaikille valittajille. Tuskin..
  Vastaa viestiin
20.01.12, 19:54   #37 (linkki)
RaNdOm
(Vierailija)

FLAMINGO <3

Heij oikeesti oon käyny siellä jo kerran ja se oli ihan mahtava paikka jospa työ mummelit niitten nulikoittenne kanssa painuisitte sinne ***** miettikää paljon ne käyttää rahaa muitten ihmisten hyväksi että ihmiset saisivat rentoutua ja te vaan arvostelette täällä ku mitkäkin kermaperseet menkää vaikka pommisuojaan nukkumaan ni ei kuulu yökerhon musiikkia. olen itse ollut kymppi kerroksessa ja en kuullut mitään. Ja yleensä kannattaa soittaa ennen kuin menee varaamaan aikaa ja älkää aina ajatelko itseänne, ihmisiä on kuulkaas muitakin ettekä te ole aina ensimmäisiä. Joskus on vain hyväksyttävä ettei kaikkea aina voi saada. Elkää pilatko upeaa loma mahdollisuutta uskoaksenne tätä kakkaa mitä täällä puhutaan. Tehkää itte sellanen mummo kellari jossa olis sellanen teidän mieleinen säälittävä paska lätäkkö ja ihan urpo sisustus ja villivirta ei ole koko altaassa ja yleensä siihen ei jäädä seisoskelemaan on otettava muutkin huomioon yleisellä paikalla. Eikä se ole kylpylän vika että jotkun ääliöt tulevat päälle siellä. SUOSITTELEN
  Vastaa viestiin
21.01.12, 14:01   #38 (linkki)
apua!
(Vierailija)

kylkpylät

moi.just eilen iskä kysyi et haluttaisko me mennä hiihtolomalla jonnekkin kylpylään.nii et voitteks te kertoo hyvii kylpylöitä.(ei imatran kylpylää sillä siellä ollaan jo käyty)mut sillee jos olis hyvät altaat ja hieman huviketta altailla(esim liukumäkii mieluiten 10-13 vuotiaille.)ite oon 11.ja miten ne pukkarin vaatekaapit toimii.kerron esimerkin: olin isin ja veljeni kanssa imatran kylpylässä ekaa kertaa.no,olin tietty ainoo tyttö,ja siitäkös paniikki tuli kun en meinennut saada sitä pukukaappii kiinni.lopuks kävi niin et isi lähetti valvojan sinne pukkariin koska mua ei näkyny.vähäks nolotti kun en osannu ja olin sillon 10.nyt osaan sen ihan helposti.kertokaa hyvii kylpylöitä
  Vastaa viestiin
15.02.12, 13:28   #39 (linkki)
i like it
(Vierailija)

flaaamingoooo

itse olen mieheni kanssa todella tykästyneet siihen kylpylään ja varsinkin ihanaan spa -puoleen. mielestäni kylpyläpuoli kiva: altaita on mukavasti ja tykätään myös liukumäistä. jos ei jaksa niitä rappuasia sinne kiivetä, niin voi olla menemättä. joka paikassa kuitenkin samanlaiset. ihmisiä oli ainakin viimeksi ihan sopivasti eli ei ollut tyhjää muttei liian täyttäkään. spa- puoli aivan ihana! todella romanttinen ja rentouttava kun ei tarvi niitä kakaroita kuunnella. 8 erilaista saunaa ja ihan lilluttelu altaita! hinta on suolainen, mutta ottamalla näitä party pack pakettaja yms. pääsee myös opiskelijat edullisesti hotelliin yöksi (ei flamingon hotelliin vaan johonkin lähellä sijaitsevaan kuten holidayinn) ja kaupan päälle liput uimaan. ei mielestäni paha hinta, kun maksaa 100e/2hlö. seuraavana aamuna tietenkin aamupala, joka kuuluu myös hintaan. kävelymatka kestää noin 5min, ja on ihan kiva päästä pihalle jaloittelemaan välillä :) ensi viikonloppuna taas menossa vietämään viikonloppua sinne ja varmasti tykätään!
  Vastaa viestiin
15.03.12, 21:57   #40 (linkki)
SECURITAS
(Vierailija)

Flaminko

Olin kerran tuolla flamingossa hakemassa yhtä kaveria leffaan kun oli tullut helsinkiin. päätin mennä portaita ja ku olin viidennessä kerroksessa, yritin päästä ulos porrashuoneesta mutta piti olla siihen ovikortti. Eli portaikkoon pääsee mutta ei ulos ilman ovikorttia. ei edes ekasta kerroksesta. paskaa oli palvelu muutenkin
  Vastaa viestiin

21.04.12, 12:30   #41 (linkki)
KehäIII
(Vierailija)

Flamingo

Itse asuin heti hotellin auettua n. 3kk arkipäivisin Flamingossa. Kokekenuksesta voin kertoa, että ei kuulunut jumputusta huoneisiin joissa majoituin. On myös muistettava, että hotelli ja kylpylä ovat eri yrityksiä, niin kuin myös eri ravintolat koko kiinteistökompleksissa. Autopysäköinti on mielestäni jo suunnittelun huippua, sen turvallisuutensa ja selkeyden puolesta!!! Helppo mennä ja asioida kehäIII:n tuntumasta. Aamupalalla ei tarvitse etsiä pöytää vaan tilaa riittää ja aamupalapöytä monipuolinen. Suosittelen hotellia, vaikkakin se hieman kalliimpi muihin vanhempiin hoteleihin verrattuna KehäIII kupeessa. Kylpylä on myös hintava, mutta kyllä se eteläsuomalaisille on sopiva hinta kertaluontoisesta rypemisestä. Suosittelen Hotelli Flamingoa!!!!
  Vastaa viestiin
23.07.12, 23:35   #42 (linkki)
prilinx
(Vierailija)

Hotelli Flamingo

Me vasta saavuimme paikkaan, ja ainakin tähän asti palvelu priimaa, netti toimii ja huone on ok....tuntuu lapsiakin kiinnostavan ensisilmäykseltä niin että suunnittelivat jo ominpäin huomista ohjelmaa....No, ehkä kylmä totuus vielä paljastuu...mutta tähän asti tuntuu oikein hyvältä !
  Vastaa viestiin
04.10.12, 17:38   #43 (linkki)
10.v
(Vierailija)

moi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenpienitytöntylleröinen Näytä viesti
Menen huomenna Flamingoon ja olen kuullut siitä hyvää palautetta ! (:

minä ja perheni olemme lähdössä hotelli flamingoon kahdeksi yöksi syyslomalla. Onko siellä kivaa?
  Vastaa viestiin
18.10.12, 15:20   #44 (linkki)
BIGS
(Vierailija)

mikä +

moi olen perheeni kanssa läös syyslomalla hotelli flamingoon. etsit syyslomal lähetää. Ja siel on kivaa,ihana virtaus + ne liukumäet !
  Vastaa viestiin
18.10.12, 15:21   #45 (linkki)
BIGS
(Vierailija)

mikä +

moi olen perheeni kanssa lähös syyslomalla hotelli flamingoon. etsit syyslomal lähetää. Ja siel on kivaa,ihana virtaus + ne liukumäet !
  Vastaa viestiin
30.12.12, 12:00   #46 (linkki)
Matkailija
(Vierailija)

Hotellin viihtyvyys

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJRS Näytä viesti
Heips.

Olin lasteni kanssa Flamingon hotellissa yötä ja oli aivan kauhea kokemus.

Hotelli oli hyvätasoinen ja aamupalat / palvelut ok,mutta...

Hirveä diskon jumputus / bassomusiikki kuuluu huoneisiin alakerran yökerhosta. Olimme 10:ssä kerroksessa ja aivan kun suoraan alapuolella joku pitäisi bileitä. Kyselin vastaanotosta miten se voi olla mahdollista niin suositeltiin seuraavalla kerralla toista siipeä hotellista....Sedun kanssa ollaan kyllä keskusteltu.... (p.s yöklubi avoinna klo 22-04!!!)

Kylpemään voidaan mennä - mutta never ever hotelliin yöksi.

Terveisin, väsynyt

Matkamies

Hei vaan, hyvä lukea näitä viestejä niin muistaa sitten kysyä, että onko näitä asioita vielä mitkä kokee itselle ongelmaksi.
Itselleni on tärkeää hotellin rauhallisuus noin 22,00 jälkeen ja ystävällinen sekä asiantunteva henkilökunta tuo minut uudestaan. Olen helppo asiakas ja käyn mielelläni samassa hotellissa jos homma toimii. Kaikkeen on maailmalla tottunut mutta töykeä ja ylimielinen henkilökunta on takuuvarma hotellin vaihto.
Nyt suunnitellaan tässä isommalla porukalla kylpylään menoa, Flamingo ei ole ihmeellinen paikka, mutta eipä tässä taida sen sopivampaa olla, ihan ok on.
  Vastaa viestiin
13.01.13, 19:36   #47 (linkki)
Lomaa odotellessa
(Vierailija)

Me ollaan menossa helmikuussa Flamingoon kolmannen kerran hyvien kokemusten perusteella. Spa- puolesta ei ole kokemusta, mutta itse hotellista ei ole mitään pahaa sanottavaa.
  Vastaa viestiin
07.03.13, 09:48   #48 (linkki)
Ihmettelen
(Vierailija)

Mitä h...iä te väkisin änkeätte sinne Flamingoon

Flamingo on Flamingo eikä se käymällä parane. Paska paikka, koska siellä ei viitsitä panostaa yhtään ylimääräistä palveluun, koska asiakkaita pääkaupunkiseudulla riittää sellaisiinkin. Rahaa kyllä osaavat nyhtää.

Miksi sinne Flamingoon pitää väkisin ängetä, vaikka on olemassa oikeitakin kylpylöitä? Esim. Nokian Eden on aivan mahtava lapsiperheelle! :)
  Vastaa viestiin
29.03.13, 08:47   #49 (linkki)
Annuh80
(Vierailija)

Joo-o

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja :( Näytä viesti
Olen kavereiden kanssa käynyt flamingossa uimassa jo muutaman kerran. Hinta on aikamoinen eikä 20 euroa ole mielestäni edes kohtuullinen hinta kylpylään ! Liukumäkiin on aina kamalat jonot eikä niitä valvota tarpeeksi ! monesti menimme rengas liukumäestä ja monet pojat/tytöt hyppäsivät punaisella valolla meidän eteemme eikä heille sanottu mitään ! -liukumäkiin enemmän valvontaa- Eikä kaikkiin liukumäkiin jaksa koko ajan olla kiieämässäkään varsinkaan ylempään koska rengaat tulee kantaa itse ylös ja kerroksia on huomatavasti... Ei siellä sitten oikein muuta tekemistä olekkaan. Palloilu allas on aina täynnä! ei m itään allasta missä voisi UIDA. isossa altaassa on aivan liian kova virtaus! Pore ammeissakaan ei tule lilluttua kauaa koska altaan vesi on liian kuumaa. Villivirtaa pitäisi valvoa ehdottomasti paremmin. Siinä kuopassa missä mennään veden alle tulee monesti ihmisiä niskaan juuri kun on itse mennyt veden alle ja siinä sitten sattuu ja tulee pianoien paniikki kun painautuu vasten pohjaa pidemmäksi aikaa. Muuten ihan OK! epääsiisti. koska siellä on ruokalat joissa voi käydä syömässä!

No ei se hinta nyt niin kauhea voi olla jos muutaman kerran on tullut käytyä! ;)
Itse käyn täällä ainoastaan arki-iltaisin, eikä IKINÄ ole liukumäkiin ollut jonoa. Toki käymme ilmeisesti eri aikoina :)
Virta tosin on todella kova, siinä olet aivan oikeassa.
Kaikissa kylpylöissä on ravintola.... Joten se pitää vain kestää
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku