| Nikkivarkaat
Tarkennan viestiketjua Via Balticaa pitkin, jonka nimimerkki HJN on laittanut alulle. Olen ottanut Vee2 nimimerkin käyttööni vuosia sitten ja esiintynyt täällä sillä nimimerkillä useita kertoja ja vaihtanut joidenkin ihmisten kanssa myös sähköpostiosoitteita.
En ole kirjoittanut HJN:n viestiketjuun kuin 2 viestiä ja ne ovat 26.10 klo 14.53 ja 27.10 klo 10.37 kirjoitetut viestit, joissa yritin hieman puolustautua mutta kyllähän jo neropatit ovat niihinkin omat versionsa ja vastauksensa keksineet.
Tällä viestillä irtisanoudun kaikista tyhmistä kirjoituksista joita minun kauan käyttämällä nimimerkillä kirjoitetaan ja halutaan herättää pahaa verta. En tule kirjoittamaan tänne tämän viestin jälkeen yhtään mitään en ennenkuin taso nousee normaalille tasolle. Toivon, niinkuin varmaan aika monimuukin, että täällä voisi jutella asiasta, koska on hauskaa lukea ihmisten juttuja ja hauskaa on niihin vastata silloin kun tuntee jotain asiasta tietävänsä. Kun tuntee auttavansa jotain edes hitusen on tämä palsta arvokas keskustelu ja kyselypaikka.
Pääsääntöisesti täällä on erittäin fiksuja ihmisiä mutta kuten aina myös toisenlaisia mahtuu porukkaan. Ikävää, että tällaisia yksilöitä löytyy.
Joku ihmetteli mitä se Vee2 tarkoittaa? Onko sillä niin suurta väliä mutta voin kuitenkin kertoa, että Vee2 moottori on ison amerikkalaisen moottoripyörävalmistaja Harley-Davidsonin pitkään käyttämä moottorityyppi ja sieltä olen sen lainannnut. Vee on siis moottori ja 2 sylinterien lukumäärä.
Kaikki tämänkin viestin jatkoksi tulevat pissa ja kakkajutut ovat muiden kirjoittamia, minulla ei ole niihin osaa eikä arpaa. Vaikenee.....
|