Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Omatoimimatkat > Tien päällä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.01.05, 12:15   #1 (linkki)
TY
(Vierailija)

Autolla Kroatiaan

Suunnitteilla olis matka henkilöautolla 2 aikuista ja 2 lasta. Määränpääksi olin ajatellut Kroatiaa. Tämä hintatason vuoksi eli minulla on luulo, että siellä olis edullisempaa kuin esim Italiassa. Rovaniemeltä asti olis lähtö. On varmaan viisinta ajaa Ruotsin läpi vai mitä mieltä olette Via Balticasta? Olisko hyviä ehdotuksia mihin Kroatiassa? Matkalla voisimme käyttää 3-4 vko:a ja siitä 1 vko rantalomaa perillä. Kaikenlaiset automatkailu vinkit olis kivoja. En ole aiemmin autoillut Euroopassa.
  Vastaa viestiin

31.01.05, 16:50   #2 (linkki)
sauna
(Vierailija)

Re: Autolla Kroatiaan

Kukin kulkee makunsa mukaan ja mielipiteet vaihtelee rajusti. Via Baltica on kunnossa, mutta Puolassa on vielä tekemistä. Ajakaa vaikka silmukka eli toista alas ja toista ylös niin tiedätte sitten kertoa muille.

Kroatiassa on upean kirkas vesi, mutta vastapainoksi varsinaisia hiekkarantoja on vaikea löytää. Rannat on tehty mukaviksi makoilla ja helpoksi mennä uimaan ja sitä varten ei tarvitse mennä kauaskaan Slovenian rajasta. Koko ranta on täynnä rantalomakohteita. www.istra.com. Sieltä voi myös vuokrata asunnon viikoksi ja käyttää sitä tukikohtana. Kun, ette ole enne ollut niin pieni suomennos. Kirjainyhdistelmä FKK on saksaa ja tarkoittaa nudismia. Niissä ei ole mitään pelättävää, mutta ettei tule yllärinä (monesti paremmin hoidettuja kuin tavalliset).

Mitä hintatasoon tulee, niin ruoan osalta se on aika vakio. Majoittuminen on ollut Kroatiassa selvästi edullisempaa.
  Vastaa viestiin
01.02.05, 14:34   #3 (linkki)
Vesku
(Vierailija)

Käyppä katsomassa www.suomi24.fi

Matkailu, Eurooppa ja Kroatia. Sieltä Löydät Vee2 nimimerkiltä viikoksi edullisen majoituksen Kroatiasta, Istrian niemimaalta. Täällä en viitsi itse paljoa keskustella, koska 1 henkilöllä tuntuu pahasti fiiraavan päästä. Sieltä Löydät mun yhteystiedot. Annan yksityiskohtaista tietoa niin paljon kuin haluat ja voin lähettää sulle spostilla kämppien kuvia...

Mihin aikaan olette menossa?

Jutellaan siellä enemmän, täällä en viitsi.
  Vastaa viestiin
04.02.05, 21:07   #4 (linkki)
Purri
(Vierailija)

Me menimme Via Balticaa pitkin ja palasimme Saksan ja Ruotsin kautta. Olimme Istrian ranikolla, hiukan Opatijasta eteenpäin, Medvejassa. Tästä on nyt aikaa jo 6 v, mutta oli upea reissu. Mukana oli oli 8 v. muksumme.
Hintataso oli tuolloin suunilleen sama kuin Suomessa, hiukan edullisempaa ehkä. Kivoja nähtävyyksiä, vuoristoa, rantaa (ei hiekkarantoja kuitenkaan) ja kirkasta vettä. Safka ja viini hyvää.
Paluumatkalla esim. Postojnan tippukiviluolat ja Alpit. Mennessä poikkesimme Balatonilla. Ehdottomasti matka, jota muistelemme yhtenä parhaista reissuistamme!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku