Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Omatoimimatkat > Tien päällä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.04.06, 17:14   #1 (linkki)
Vinkkejä!?
(Vierailija)

Italian alpit/ Dolomiitit

Italian alppiseudut kiinnostaisi ja matka sinne on suunnitteilla ensi kesäksi. Tunteeko joku seutuja tarkemmin? Löytyykö parhaat maisemat ja paikat näistä klassikkokohteista kuten Madonna di Campigliosta ja Cortina dÁmpezzosta, vai kannattaisiko hakeutua tuntemattomampiin paikkoihin? Kertokaa mahdollisista kokemuksistanne ! Tarkoitus olisi autoilla, vähän patikoida, ihailla maisemia jne. Jos jollakulla on oma mansikkapaikka näillä seuduin, olisi kiva jos paljastaisit sen...
  Vastaa viestiin

10.04.06, 20:14   #2 (linkki)
Sauna
(Vierailija)

Re: Italian alpit/ Dolomiitit

Brennerin moottoritieltä itään sijaitsee Dolomiitti Alpit Tavoitteenasi on kolme solaa Sella, Pordoi ja Falzarego Ne kuuluvat kaikki yhteensä kuuden kolmen tähden kauneimman solan joukkoon. Ajosi päätty Cortina d'Ampezzoon. Länsipuoli on komeaa vähän kauempana lännessä eli Paso di Stelvion luona.
  Vastaa viestiin
03.05.06, 16:40   #3 (linkki)
Matias
(Vierailija)

Mitkäs ne muut kolme ovat?
  Vastaa viestiin
03.05.06, 19:51   #4 (linkki)
Sauna
(Vierailija)

Olen nyt mökillä ja minulla ei ole hakuteoksia mukana, mutta kaksi niistä muistan ulkoa eli Furka ja Stelvio. Katsotaan sitten tuleeko kolmas mieleen myöhemmin.
  Vastaa viestiin
09.05.06, 22:45   #5 (linkki)
CMP
(Vierailija)

Tuolta löytyy juttua Alpeista:
http://www.ducatibikes.com/index.php/Alpit
  Vastaa viestiin
10.05.06, 16:06   #6 (linkki)
Sauna
(Vierailija)

Nyt minulla on hakuteos ja pikkuisen täytyy korjata tuota ulkomuistista kirjoitettua. Listasta puuttu Sveitsin Bernina, Italian Gavia ja Itävallan Grossglockner eli yhteensä kahdeksan. Kaikki on tullut ajettua ja ovat maineensa arvoisia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku