| Re: Neuvoja kaipaava
Itse olin viime kesänä samalla suunnalla liikkumassa (löytyy muuten aiemmista keskusteluista aiheilla ""bologna vai parma"" ja ""salzburg-venetsia"").
Venetsiassa olimme yhden yön Faronhof B&B:ssä, sijaitsi paikallisbussimatkan päässä Venetsiasta. Se oli ainakin edukas (n.35e/2hh/yö), tosin jälkikäteen ajatellen ehkä hieman kaukana. Mutta maaseutu oli oikein idyllinen, saimme talosta polkupyörät ja bussiliput, kaupunkiin matka kesti n.30min.
Kävimme myös siinä väliaikaisessa tynkä-bmw-museossa Münchenissa. Sisään maksoi 2e ja ei niiden 15 auton näkemisestä olisi ehkä enempää maksanutkaan, mutta kun kuitenkin kävimme stadionilla ja tornissa, niin siinä sivussa se oli ihan ok.
Gardalla olimme pari yötä Salossa, ihan kiva ja rauhallinen paikka, mukava uimaranta ja rantakatu. Jos kerran autolla on liikkeellä, kannattaa kiertää koko Gardajärvi jonain päivänä. Ehkäpä Riva del Gardalla on hienoimmat maisemat ja se on ihan mukavan kokoinen paikka. Järven eteläosan paikkeilla Sirmionen paikkeilla on iso kauppakeskittymä järveä kiertävän tien varrella, jos sellaiseen tulee tarve.
Vähän pitkähän tuo reittinne on, itse lensimme suoraan Müncheniin ja vuokrasimme sieltä auton. Silti ajamista riitti melkoisesti. Tuliaiset tietty rajoittui lentokoneen sallimiin rajoihin.
|