Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Omatoimimatkat > Tien päällä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.02.07, 02:17   #1 (linkki)
MerjaJii
(Vierailija)

Hostellit ja varustelu Englanti/irlanti

Kertokaapa te, jotka tällaista majoitusmuotoa olette käyttäneet, että minkälainen varustelu on hostelleissa, lähinnä Engalnnin ja Irlannin suunnalla. Ajatus kun olisi mennä tässä keväällä tuonne suunnalle ja mietin että tarvitsenko makuupussin mukaan, vai riittääkö jos otan pussilakanan. Eli siis lähinnä kuuluuko hintaan automaattisesti tyyny ja peitto vai pitääkö raahata omat. Kevyempää olisi kantaa vain pussilakanaa mukana kuin jättimäistä makuupussikääröä.
Entä mistä tiedän että minkä sängyn voin ottaa, onko ne numeroitu vai opastaako joku mut aina että tämä tässä on sun punkkasi vai nappaanko vaan vapaalta näyttävän pedin.
Kaikki muukin lisätieto hostelleista on tervetullutta ja tietysti suosituksia hyvistä ja halvoista otetaan vastaan :)
  Vastaa viestiin

16.04.07, 20:54   #2 (linkki)
1-vuotiaan äiti
(Vierailija)

Kokemuksia 10 vuoden takaa

Hostelleissa olen yöpynyt Englannissa ja Irlannissa 1995-98, joten ei ole kovin päivitetyt tiedot... mutta silloin ainakin peitot oli paikan päällä, lakanatkin sai vuokrata, mutta edullisempaa oli kantaa omat lakanat mukana. Kaikissa hostelleissa on mun muistikuvien perusteella aina osoitettu huone, josta on itse voinut valita vapaan pedin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku