| helsingborg-helsingör vai siltaa pitkin
Kolme viikkoa lähtöön. Olen useita kertoja ostanut Suomesta valmiiksi liput laivoille Ruotsista Tanskaan ja Rödby-Puttgarden välille. Nyt en ole ostanut mitään valmiiksi, koska jos kelit ovat mukavat, olisi kiva ajella siltaa pitkin Ruotsista Tanskan puolelle. Koska olen ekaa kertaa menossa sitä kautta, niin vinkit olisivat mukavia. Onko jonoja kesäkuun puolessa välissä, käykö Visa jne?
Toinen kysymys koskee Puttgardeniin menoa. Eikös se lipun ostaminen suju yhtä sutjakasti sieltä kojusta joita on rinnakkain useita kuin täältä ostetuilla lipuilla? En ole oikein aiemmin seurannut tilannetta kun on ne liput olleet valmiina plakkarissa. Tuskin se hidastaa laivaan pääsyä vai kannattaako se lippu ostaa/varata jo täältä Suomesta.
Taitaa alkaa matkakuume nousta kun tulee tällaisia mieleen. Matkasuunnitelmia tehtiin jo helmikuussa, mutta sen jälkeen olen antanut ajan kulua. Nyt alkaa olla sellainen tunne, että talvella aloitetut suunnitelmat viimein tulevat todeksi ja pääsemme baanalle taas. Viimeinkin!!
|