Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Bulgaria ja Romania
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.09.05, 14:13   #1 (linkki)
Lede
(Vierailija)

Sunny Beach

Tulin lauantaina SB:ltä. Olin mennessäni ennakkoluutoinen paikkaa kohtaan, yllätyin positiivisesti. Menen sinne ensi vuonna uudelleen.
  Vastaa viestiin
19.09.05, 14:54   #2 (linkki)
rane
(Vierailija)

Re: Sunny Beach

jos sais kysyä mitä siellä oli niin hyvä että viellä uudestaan ???? olen käynyt ja mun mielestä siellä ei oo kun hotelli ,kauppakojuja,ranta. ja nessbar onko jotan muuta jo on hulluja suomalaissia juo halpaa viina ostaa kerttakäyttökama kojusta kallilla hinnalla siinä kaikki
  Vastaa viestiin
19.09.05, 20:56   #3 (linkki)
hippu
(Vierailija)

ymmärrän kyllä ihastuksen Sunny Beachiin.Aurinkoa,merta,iloisia ihmisiä,halpoja ostoksia ja muutenkin halpaa,hyvää ruokaa...
Meille se oli vähän liian hälyinen paikka,mut sekin riippuu hotellin sijainnista miten meteli kuuluu.
Me menemme ensi kesänä Sveti Konstantiniin...
  Vastaa viestiin
19.09.05, 22:00   #4 (linkki)
gasdhg
(Vierailija)

sinne vaa ja bilettämist ja hurrei nii helvetisti.. upeet :D
  Vastaa viestiin
20.09.05, 10:32   #5 (linkki)
Lede
(Vierailija)

Olen sen ikäinen, että bilettämiset on biletetty. Hyvä ruokapaikka, jossa elävää musiikkia, riittää. Kaikki mitä tarvitsin, oli lähellä. Eniten nautin siitä, ettei kukaan tuputtanut uhtään mitään, ei kaupoissa eikä ravintoloissa. Rauhassa sai katsella eikä kukaan häirinnyt millään tavalla. Palvelu oli hyvää, ruoka oli hyvää ... maistelin kalaa, eril. lihaa ym. Mustameri oli ihana uintipaikka ei liian suolainen, silmät eivät kirvelleet kuten Välimeressä, Atlantilla ja Tyyn muutessä valtameressä. Uin joka päivä monta tuntia, vesi oli lämmintä + 25 astetta. Hotellissani kävin hieronnassa viikon aikana neljä kertaa hintaan 20 euroa/60 min, siis erittäin kohtuullisen hintaan. En nähnyt yhtään sen hullumpaa suomalaista kuin itsekään olen, mutta suomalaiset pakkaa olemaan vähän tylsiä ja hiljaisia. Eräänä iltana jahkaannuin irlantilaisten iloiseen porukkaan, hauskaa oli ja lautettiin paljon. Shoppailemisesta tykkään myös ja teinkin muutaman kivan löydön tosi edulliseen hintaan. Meikit ja ihonhoitotuotteet olivat myös yllättävän edullisia ja ihan hyvän laatuisia. Ensi vuonna menen SB:lle uudelleen ja tutustun paikkaan syvemmin, ajan taksilla pari päivää kuten kerran Turkissakin. Yksityisoppaan kanssa näkee paljon. Matkustan aina yksin, enkä suuremmin suunnittele ohjelmaa, teen mitä päähäni pällähtää ja hotelliin päästyäni välillä ihmettelen mitä on kertynyt mukaan ja missä oikein tuli käytyä eikä ole tarvinnut kenenkään kanssa neuvotella kompromissista tai mennä sinne minne en oikeestaan halunnutkaan......ihanaa vapautta.
  Vastaa viestiin
20.09.05, 10:39   #6 (linkki)
Bulgariaan vielä syksyllä
(Vierailija)

Ihanaa kuulla välillä positiivisiakin kommentteja ko.paikasta. Eikä pelkästään ripuli/vatsatauti-kommentteja, joita Bulgaria palstat tulvivat.

Kiitos.
  Vastaa viestiin
20.09.05, 11:31   #7 (linkki)
Rina
(Vierailija)

Olen kyllä kovasti ihmeissäni kun joku haluaa mennä SB:lle uudestaan. Minulle riitti kyllä yksi kerta, eihän siellä ole yhtään mitään, turisti rysä jos joku. Ruoka huonoa, ranta epäsiisti, venäjän aikaista touhua muutenkin täynnä koko paikka.
  Vastaa viestiin
20.09.05, 12:55   #8 (linkki)
Lede
(Vierailija)

Sinä saat mennä ihan mihin haluat. Me suomalaiset saamme. Minä en viitsi kuluttaa energiaa ihmettelemällä miksi joku menee jonnekin tai tekee jotakin. Älä hyvä tyttö viitsi sinäkään ihmetellä niin hirveästi mitä muut tekevät. Sinulla jää kokonaan oma elämä elämättä. Elä ja nauti niin kauan kuin pystyt. Elä ja anna toistenkin elää.
  Vastaa viestiin
20.09.05, 13:51   #9 (linkki)
?
(Vierailija)

Uudelleen SB:lle... johan on jutut.
  Vastaa viestiin
20.09.05, 17:44   #10 (linkki)
JL
(Vierailija)

Itse kävin myös tänä kesänä SB:llä ja positiivisesti yllätyin. Halpaa ja hyvää ruokaa sekä mukavia baareja. Tosi turistirysä, mutta miten poikkeaa vaikka Plataniaksesta? Ihmettelen myös kommentteja neukkuajasta yms., koska ainakin meidän 4* hotelli oli aivan OK. Toista kertaa en ole menossa, mutta en mene Plataniakseenkaan. Suosittelen paikkaa bilettäjille ja lapsiperheille. Ja vatsavaivoja ei ollut ja epäilen ettei poikkea sillä saralla mitenkään vaikka Kreikasta. Kreikasta olen saanut salmonellan, pitäisikö laittaa pannaan koko paikka.....
  Vastaa viestiin

20.09.05, 21:28   #11 (linkki)
Viihdyin minäkin...
(Vierailija)

Hei Lede!
Kävitkö muuten Nessebarissa?..taidan tunnistaa Sinut kirjoituksesta ja positiivisuudesta, vaihdoimme muutaman sanan viime torstaiaamuna eikö vain ??
Miten kelit jatkui ke-to välisen yön ukkosten jälkeen??

Hyvää syksynjatkoa Sinulle ja paljon uusia mukavia matkoja
  Vastaa viestiin
21.09.05, 09:05   #12 (linkki)
Lede
(Vierailija)

Torstaina sateli silloin tällöin ja oli pilvistä, joten lähdin Nessebaariin. Luulen, että kaikki muutkin tekivät samoin, koska Nessebaarissa on valtavasti porukkaa. Paikka oli ihana, otin paljon kuvia sieltä, haluan nähdä paikan joskus vielä uudelleen ja silloin aurinkoisena päivänä. Menin siellä tasokkaaseen pieneen ravintolaan syömään shopska saalaattia, josta pidän paljon. Perjantaina ei satanut, mutta oli pilvistä, iltapäivällä aurinko pilkahteli silloin tällöin. Vietin perjantain, viimisen lomapäiväni hotellin altaalla ja se oli ainoa kerta, koska en viihdy altaalla. Mielestäni hiekkarannalla on paljon mukavampaa. Lauantaiaamuna lähdimme kotiin ja aurinko paistoi täydeltä terältä.
  Vastaa viestiin
21.09.05, 10:08   #13 (linkki)
Lede
(Vierailija)

Jäi sanomatta, että todennäköisesti vaihdoimme muutaman sanan torstai-aamuna. Hyvää syksyä sinullekin ja eikun uutta matkaa suunnittelemaan ensi syksyksi. Seuraavalle matkalle lähden kylläkin jo ensi talvena....Phukettiin.....ihanaa odottaa sitä ja tutkia paikkaa esitteistä ja kirjoista. Phuketissa en ole vielä käynyt, Pattaylla kylläkin 2 kertaa ja Cha Amissa kerran. Matkustaminen on ihanaa, aion tehdä sitä niin kauan kuin jalka nousee. Olisi vielä niin paljon nähtävää ja koettavaa.
  Vastaa viestiin
22.09.05, 09:32   #14 (linkki)
Jukkis
(Vierailija)

Paska paikka mutta tulihan nähtyä.
  Vastaa viestiin
22.09.05, 15:31   #15 (linkki)
Tosi on!
(Vierailija)

Kyllä sekä Bulgaria ett Romania ovat sellaisia meita jonne ei meikää saa edes köysissä. Ovat niin köyhiä, puutteellisia, alkeellisia, haisevia ym. maita. Oikein puistattaakin ajatus näistä maista. Halpaahan noissa maissa on, se täytyy myöntää. Onneksi on kertynyt tuota mammonaa sen verran, että voin matkustaa kunnon kohteisiin.
  Vastaa viestiin
22.09.05, 17:13   #16 (linkki)
Jo2
(Vierailija)

Mutta, jos olet SB:llä et huomaa kurjuutta, haisevia vessoja jne. yhtään sen enemmän kuin Kreikassakaan. Ei nimittäin nuo asiat ole aivan kunnossa Kreikan lomakohteissakaan. Köyhyyttä löytyy , jos lähdet kiertelemään pikkukyliä Bulgariassa, mutta ei kaikki Kreikkalaisten pikkukylätkään ole maailman napoja. SB on turistirysä pahimmasta päästä, mutta niin on suurin osa muistakin charter-kohteista. SB:n positiivisena puolena pidän kuitenkin maalareita, hyppykeinuja, valokuvaamoja jne., joita ei ihan kaikkialta löydy.
  Vastaa viestiin
22.09.05, 17:39   #17 (linkki)
no voit hyvät hyssykät...
(Vierailija)

...teidän kanssa.
Siis turistirysä?!
Miksi maa jolla on kilometritolkulla hiekkarantaa ei rakentaisi sinne hotelleja ja näin saisi turisteja jotka nauttivat rantaelämästä.... siis mikä piru meistä joitain vaivaa että pitää aina mollata jos joku viityy Sunnu Beachilla niin antaa hänen viihtyä...ja matkusta Sinä sinne missä mielestäsi on ""kaikki hyvin""....hmm kysympä vaan että MISSÄ? ja ole onnellinen että maailmassa noita paikkoja löytyy.
  Vastaa viestiin
22.09.05, 17:58   #18 (linkki)
Jo2
(Vierailija)

??? Vastasitko tosiaan minun kirjoitukseen? Voiko noin väärin ymmärtää?
  Vastaa viestiin
22.09.05, 20:23   #19 (linkki)
ät...
(Vierailija)

...sorry
en Sinun kirjoitukseen, vaan näihin SB juttuihin yleensä.
  Vastaa viestiin
22.09.05, 20:50   #20 (linkki)
Nipsu
(Vierailija)

Jukkis

Kerropa mikä tekee lomakohteesta ainutlaatuisen ja mikä on lempikohteesi?
Kyllä Sunny Beach on monille oikein hyvä kohde,ei tietty mikään kulttuurikohde,ainakaan,jos ei sieltä liiku mihinkään.Mutta kuten joku aiemmin totesi;Mustameri on upea!!Siellä on mukava pulikoida ja rannat olivat minun mielestäni siistejä.
  Vastaa viestiin

23.09.05, 09:09   #21 (linkki)
Lede
(Vierailija)

Re: Jukkis

Jokainen lomakohde on ainutlaatuinen. En ole tehnyt yhtään huonoa lomamatkaa, en edes nuorempana, jolloin valittiin halvimmat hotellit siis milloin mitäkin korkeintaan kaksi tähteä. Silloin ei hotellissa keritty vanhenemaan yöllä eikä päivällä, ryvettiin rannat ja diskot läpi ja ryypättiin viiniä, Luojan kiitos hengissä selvittiin ja kultaiset muistot ovat jäljellä. Nykyisin valitsen aina hyvän hotellin. Päivän ja illan jälkeen on mukava rentoutua kylvyssä ja nukkua hyvässä sängyssä, sen suon itselleni, vaikka muuten näkisin paikanpäällä kurjuutta ja köyhyyttä. Lempikohteeni on Thaimaa: hyvä ruoka, hieronnat, ystävällisyys, kaunis luonto. Suunnittelen matkaa Karibialle, on tullut uusia mielenkiintoisia kohteita: ruoka, lattarimusiikki ja -tanssit
  Vastaa viestiin
23.09.05, 13:52   #22 (linkki)
Ledelle
(Vierailija)

Re: Jukkis

Karibia on todella hienoa aluetta. Olen käynyt useissa kohteissa mutta Kuuba on ylitse muiden. On näkemistä, kokemista ja todella hieno lattarimusiikki soi jokapuolella. Ainoa miinus on että Kuubassa kaikki on sikakallista turisteille. On näes erikkohinnat ja kansankauppohin ei pääse.
  Vastaa viestiin
05.04.09, 20:15   #23 (linkki)
ensikertalaiset Bulgariassa
(Vierailija)

lede

Onko kukaan käynyt bussilla Sunny Beachista Istanbuliin retkellä?
Me 2-aik. ja 2-murrosik.tyttöä lähdemme kesäk.alusta tällaiselle
retkelle Sunny Beachilta Istanbuliin.Suositelkaa shoppailu/ruokailu/nähtävyys
paikkoja kummastakin kohteesta ja enempi vielä Bulgariasta.Yövymme
Istanbulissa yhen yön.

t.ensikertalaiset.
  Vastaa viestiin
05.04.09, 20:17   #24 (linkki)
ensikertalaiset Bulgariassa
(Vierailija)

Bulgariassa

Parhaat vesipuistoy Bulgariassa???
Shoppilupaikat Bulgariassa???

t.ensikertalaiset
  Vastaa viestiin
06.04.09, 13:42   #25 (linkki)
ensi kesänä
(Vierailija)

shoppailemaan

Uskoisin että kannattaa lähteä käymään burgasissa, olen kuullut että siellä enemmän ostosmahdollisuuksia eli vähemmän piraattikamaa ja löytyy kuulemma ihan merkkiliikkeitäkin.. Itse ajattelin tänä kesänä lähteä käymään siellä katsastamassa kun viime kesänä en löytänyt sunny beachilta oikein ostettavaa, varsinkin kun kenkiä etsin niin eteeni sattui yhdet 39 koon kengät koko reissun aikana ja monta putiikkia kierrettiin..
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku