| |  | | |
24.02.11, 06:49
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | ALMA TOURiin kovasti pettynyt!
Tässäpä tarina ko. matkatoimiston toiminnasta ennen kuin harkitte heiltä tilata matkaa!!!
REKLAMAATIO ALMA TOURIN VIRKAILIJALLE, JOLTA MATKASTA SOVIN! (pitkähkö juttu)
Hei!
Muistatko kun tilasin puhelimitse sinulta päivää ennen äkkilähdön viikoksi Kultahietikolle ties kuinka monennen kerran toimistonne kautta. No, sovimme matkasta näin:Koska halusin matkan edullisesti, oli vaihtoehtona ottaa tsaravets-hotelli aamiaisella tai määrittelemätön majoitus ilman aterioita. Sanoin mieluummin ottavani riskillä määrittelemättömän, ja jos kuitenkin jostain syystä arpa osuisi parempaan hotelliin kuin tsaravetsiin vaikkakin siihen kuuluisi tällöin aamiainen.
Kun kävin toimistolla maksamassa matkani toiselle virkailijalle toistaen samat asiat, ja näin sanoivat asian olevan jopa niin että määrittelemättömässäkin olisi aamiainen hyvin todennäköisesti myös!
Varnan lentoasemalla kohdepäällikkö sanoi, että kaikki määrittelemättömät asiakkaat, joilla se lipuissa lukee kuten MINULLAKIN! laitetaan Pliskaan (huomattavasti parempi kuin luokaton Tsaravets-hotelli). Ajattelin, että hyvä juttu. Kohdepäällikkö sanoi kuitenkin, että Helsingin päässä on päätetty minut laittaa juuri Tsaravetsiin,ja ilmoitin tämän varmaan olevan väärinkäsityksen ja nopeasti selvittämään asian, että voisin myös päästä Pliskaan.
Kohdepäällikkö sanoi laittavansa viestiä avainboxiin hotelliini heti kun saa asian selvitettyä, ja kun seuraavanakaan päivänä ei kuulunut mitään uutta, niin soitin palvelupuhelimeen jne. Kohdepäällikkö (nainen) ei tehnyt tikkua ristiin infoakseni minua koko matkan aikana, ja jouiduin olemaan Tsaravetsissä ja kaiken kukkuraksi oli merkitty ikään kuin kiusalla eli ROOM ONLY eli ei aamiaista!Todella tuli tunne täydellisesti huiputetuksi jouduksi, ja tahallaan tsaravetsiin laitetuksi edullisesta äkkilähdöstäni johtuen.
Olen todella pettynyt Alma Tourin koko toimintaan kohdallani.
REKLAMAATIOON VASTAUS ALMA TOURILTA:
He eivät ole tehneet mitään virhettä kohdallani,ja että kohdepäälliköltä myöhemmin reklamaationi jälkeen kysyttäessä hän sanoi infonneensa minua aamiaisesta (=täyttä valetta!). Ei tule minkäänlaista hyvitystä kohdaltani edes saamatta jäämistä aamiaisista eikä myöskään tehty sen asian eteen mitään päästäkseni Pliska-hotelliin kuten muutkin ko. lipulla varustetut asiakkaat. Eli n. kymmentkunta kertaa Alma Touria käyttäneenä asiakkaana mielestäni oli aika tyly kohtelu!
LOPULLINEN ALMA TOURIN VASTAUS:
Hei,
Päätöksemme asiassa on lopullinen. Mikäli ette ole tyytyväinen päätökseen, olkaa ystävällisesti yhteydessä Kuluttajariitalautakuntaan.
Ystävällisin Terveisin
Best Regards
Laadunvalvonta
Alma Tour
Kaisaniemenkatu 4
00100 Helsinki
Finland
YHTEENVETO LYHYESTI:
Esim. ko. kohdepäällikkö ei ole missään vaiheessa informoinut minua saati hotellin henkilökunta mahdollisesta aamiaisesta vaan jouduin seuraavana päivänä sen itse maksamaan eikä minua ole informoitu saavani jatkossa aamiaista. Jos tämä kohdepäällikkö (omien sanojensa mukaan väittää) näin on infonnut minua, niin valehtelee. Eli en syönyt tai saanut/ehdotettu/informoitu mahdollisesta aamiaisesta. Minua sen sijaan ko. kohdepäällikkö infosi lentokentällä jo että kaikki määrittelemättömän matkan tilanneet sijoitettiin Pliska-hotelliin,mutta jostain syystä ei minua miksei?
Todelaa tyypillistä huonoa/luokatonta Alma Tourin taholta!
NIIN TAPAHTUI ETTEN SIIS SAANUT YHTÄÄN MITÄÄN HYVITYSTÄ ASIASTA KUIN TYLYN PALAUTTEEN!MIETTIKÄÄ KUN HARKITSETTE ALMA TOURIA MATKAA VALITTAESSA! SAA KOMMENTOIDA,SANA VAPAA,ONKO MUILLA NEGATIIVISIA KOKEMUKSI KO. VIROLAISESTA FIRMASTA.....
| |
| | |
26.02.11, 14:52
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Määrittelemätön on määrittelemätön
Kerrot, että olet varannut matkan päivää ennen lähtöä. Ne asiakkaat, jotka ovat varanneet matkansa hyvissä ajoissa, ovat saaneet määrittelemättömät majoitukset paremmuusjärjestyksessä. Eikös se ole oikeus ja kohtuus? Ei ole matkanjärjestäjän velvollisuus järjestää kaikille samaa määrittelemätöntä majoitusta, vaan jokainen ottaa siinä tietoisen riskin. Pliskaan on ollut varattuna tietty kiintiö huoneita ja kun ne ovat loppuneet sinut on majoitettu jonnekin.
| |
| | |
27.02.11, 12:01
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | yksi kokemus Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xy Kerrot, että olet varannut matkan päivää ennen lähtöä. Ne asiakkaat, jotka ovat varanneet matkansa hyvissä ajoissa, ovat saaneet määrittelemättömät majoitukset paremmuusjärjestyksessä. Eikös se ole oikeus ja kohtuus? Ei ole matkanjärjestäjän velvollisuus järjestää kaikille samaa määrittelemätöntä majoitusta, vaan jokainen ottaa siinä tietoisen riskin. Pliskaan on ollut varattuna tietty kiintiö huoneita ja kun ne ovat loppuneet sinut on majoitettu jonnekin. |
Minulla on vain yksi kokemus Almatourista ja sekin Kultahietikolta.
Silloin mielstäni oppaat eivät ihan loppuun asti hoitaneet asioita. Pieni välinpitämättömyyden tunne tuli. Ei välitetty menikö kaikki niinkuin piti, joten oppaille silloin olisi ollut työnohjaus paikallaa.
Helsingin toimisto taas hoiti asiat hyvin. Palvelu oli hyvää ja kaikki piti kutinsa.
Kultahietikolle en lähtisi toiste. Pientä huijausta ja rahastusta, niin hotellilla kuin muuallakin. Opas sanoi matkailijoiden vähentyneen, voisi olla paikallisilla peiliin katsomisen paikka.
| |
| | |
28.02.11, 07:23
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Pääpointti reklaamaatiossani Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xy Kerrot, että olet varannut matkan päivää ennen lähtöä. Ne asiakkaat, jotka ovat varanneet matkansa hyvissä ajoissa, ovat saaneet määrittelemättömät majoitukset paremmuusjärjestyksessä. Eikös se ole oikeus ja kohtuus? Ei ole matkanjärjestäjän velvollisuus järjestää kaikille samaa määrittelemätöntä majoitusta, vaan jokainen ottaa siinä tietoisen riskin. Pliskaan on ollut varattuna tietty kiintiö huoneita ja kun ne ovat loppuneet sinut on majoitettu jonnekin. |
Pääpointti oli siis: EN SAANUT LUVATTUJA AAMIAISIN LAINKAAN,SAATI INFOA SIITÄ ETTÄ ASIA HOIDETAAN KUNTOON! KOHDEPÄÄLLIKKÖ VALAHTELI INFONNEEN MINUA KERTOESSAAN ASIASTA HELSINGIN KONTTORILLE, JOLLOIN REKLAMAATIOTANI EI NOTERAATTU LAINKAAN.
EN SAANUT SIIS MITÄÄN HYVITYSTÄ, KOPPAVAN TYLYN VASTAUKSEN. TÖRKEÄÄ ASIAKAAN HUOMIOIMISTA! SAISIVAT HÄVETÄ!
| |
| | |
28.02.11, 19:54
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Tuusula
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei laatua lainkaan Tässäpä tarina ko. matkatoimiston toiminnasta ennen kuin harkitte heiltä tilata matkaa!!!
Hei!
Muistatko kun tilasin puhelimitse sinulta päivää ennen äkkilähdön viikoksi Kultahietikolle ties kuinka monennen kerran toimistonne kautta. No, sovimme matkasta näin:Koska halusin matkan edullisesti, oli vaihtoehtona ottaa tsaravets-hotelli aamiaisella tai määrittelemätön majoitus ilman aterioita. Sanoin mieluummin ottavani riskillä määrittelemättömän, ja jos kuitenkin jostain syystä arpa osuisi parempaan hotelliin kuin tsaravetsiin vaikkakin siihen kuuluisi tällöin aamiainen.
Kun kävin toimistolla maksamassa matkani toiselle virkailijalle toistaen samat asiat, ja näin sanoivat asian olevan jopa niin että määrittelemättömässäkin olisi aamiainen hyvin todennäköisesti myös!
Varnan lentoasemalla kohdepäällikkö sanoi, että kaikki määrittelemättömät asiakkaat, joilla se lipuissa lukee kuten MINULLAKIN! laitetaan Pliskaan (huomattavasti parempi kuin luokaton Tsaravets-hotelli). Ajattelin, että hyvä juttu. Kohdepäällikkö sanoi kuitenkin, että Helsingin päässä on päätetty minut laittaa juuri Tsaravetsiin,ja ilmoitin tämän varmaan olevan väärinkäsityksen ja nopeasti selvittämään asian, että voisin myös päästä Pliskaan.
Kohdepäällikkö sanoi laittavansa viestiä avainboxiin hotelliini heti kun saa asian selvitettyä, ja kun seuraavanakaan päivänä ei kuulunut mitään uutta, niin soitin palvelupuhelimeen jne. Kohdepäällikkö (nainen) ei tehnyt tikkua ristiin infoakseni minua koko matkan aikana, ja jouiduin olemaan Tsaravetsissä ja kaiken kukkuraksi oli merkitty ikään kuin kiusalla eli ROOM ONLY eli ei aamiaista!Todella tuli tunne täydellisesti huiputetuksi jouduksi, ja tahallaan tsaravetsiin laitetuksi edullisesta äkkilähdöstäni johtuen.
He eivät ole tehneet mitään virhettä kohdallani,ja että kohdepäälliköltä myöhemmin reklamaationi jälkeen kysyttäessä hän sanoi infonneensa minua aamiaisesta (=täyttä valetta!). Ei tule minkäänlaista hyvitystä kohdaltani edes saamatta jäämistä aamiaisista eikä myöskään tehty sen asian eteen mitään päästäkseni Pliska-hotelliin kuten muutkin ko. lipulla varustetut asiakkaat. Eli n. kymmentkunta kertaa Alma Touria käyttäneenä asiakkaana mielestäni oli aika tyly kohtelu!
Hei,
Päätöksemme asiassa on lopullinen. Mikäli ette ole tyytyväinen päätökseen, olkaa ystävällisesti yhteydessä Kuluttajariitalautakuntaan.
Ystävällisin Terveisin
Best Regards
Laadunvalvonta
Alma Tour
Kaisaniemenkatu 4
00100 Helsinki
Finland
YHTEENVETO LYHYESTI:
Esim. ko. kohdepäällikkö ei ole missään vaiheessa informoinut minua saati hotellin henkilökunta mahdollisesta aamiaisesta vaan jouduin seuraavana päivänä sen itse maksamaan eikä minua ole informoitu saavani jatkossa aamiaista. Jos tämä kohdepäällikkö (omien sanojensa mukaan väittää) näin on infonnut minua, niin valehtelee. Eli en syönyt tai saanut/ehdotettu/informoitu mahdollisesta aamiaisesta. Minua sen sijaan ko. kohdepäällikkö infosi lentokentällä jo että kaikki määrittelemättömän matkan tilanneet sijoitettiin Pliska-hotelliin,mutta jostain syystä ei minua miksei?
NIIN TAPAHTUI ETTEN SIIS SAANUT YHTÄÄN MITÄÄN HYVITYSTÄ ASIASTA KUIN TYLYN PALAUTTEEN!MIETTIKÄÄ KUN HARKITSETTE ALMA TOURIA MATKAA VALITTAESSA! SAA KOMMENTOIDA,SANA VAPAA,ONKO MUILLA NEGATIIVISIA KOKEMUKSI KO. VIROLAISESTA FIRMASTA..... | Sinä siis vaadit palvelua, josta olit kieltäytynyt maksamasta. Sait mitä tilasit. Mitä tuosta valittamaan.
| |
| | |
01.03.11, 12:47
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Riskinotto
Ostamalla matkan "määrittelemätön majoitus" tietää tasan tarkkaan pelaavansa riskipeliä. Jos joskus käy huonosti ja joskus paremmin, ei kannata ulista. Voi olla, että seuraavalla riskipelillä onnistaa paremmin. Luettava osanottajatodistuksen tiedot tarkasti, koska ne pätevät ongelmatilanteissa.
| |
| | |
01.03.11, 13:17
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
että tuo typerä tarina eli oma moka on pitänyt laittaa tännekin!
| |
| | |
01.03.11, 13:21
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei laatua Pääpointti oli siis: EN SAANUT LUVATTUJA AAMIAISIN LAINKAAN,SAATI INFOA SIITÄ ETTÄ ASIA HOIDETAAN KUNTOON! KOHDEPÄÄLLIKKÖ VALAHTELI INFONNEEN MINUA KERTOESSAAN ASIASTA HELSINGIN KONTTORILLE, JOLLOIN REKLAMAATIOTANI EI NOTERAATTU LAINKAAN.
EN SAANUT SIIS MITÄÄN HYVITYSTÄ, KOPPAVAN TYLYN VASTAUKSEN. TÖRKEÄÄ ASIAKAAN HUOMIOIMISTA! SAISIVAT HÄVETÄ! | Osaatko lukea? Jos osaat, niin teksti matkavahvistuksesta on luettava tarkkaan ja vasta sen jälkeen matka maksetaan. Jos itse töpää, turha syyttää muita eli firmaa. Määrittelemätön on monella tapaa avoin asia... laatua ei saa ilmaiseksi! Hyvin usein määrittelemätön on ilman ruokailuja, sen olen huomannut, sellaista en ikinä mene ostamaan vaan maksan siitä mitä haluan ja myös sen saan. Olen aina saanut, Alma Toursista en tiedä mitään, sellaista en ikinä tule käyttämään kun en edes katso Bulkkikseen päinkään.
| |
| | |
02.03.11, 06:47
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | mistä näitä taukkeja
Lukutaidottomia taukkeja palsta täynnä tai sitten on Alma Tourin virkailijoita....
ALMA TOUR teki väärin! En saanut siis luvattuja aterioita!
Laitetaan useampaan kertaan kun typerykset ei ymmärrä lukemaansa!
En saanut siis luvattuja aterioita!
t:ostakaa matka Alma Tourilta niin takuulla petytte! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja meirami Osaatko lukea? Jos osaat, niin teksti matkavahvistuksesta on luettava tarkkaan ja vasta sen jälkeen matka maksetaan. Jos itse töpää, turha syyttää muita eli firmaa. Määrittelemätön on monella tapaa avoin asia... laatua ei saa ilmaiseksi! Hyvin usein määrittelemätön on ilman ruokailuja, sen olen huomannut, sellaista en ikinä mene ostamaan vaan maksan siitä mitä haluan ja myös sen saan. Olen aina saanut, Alma Toursista en tiedä mitään, sellaista en ikinä tule käyttämään kun en edes katso Bulkkikseen päinkään. | | |
| | |
02.03.11, 13:25
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | loistava Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei laatua! Lukutaidottomia taukkeja palsta täynnä tai sitten on Alma Tourin virkailijoita....
ALMA TOUR teki väärin! En saanut siis luvattuja aterioita!
Laitetaan useampaan kertaan kun typerykset ei ymmärrä lukemaansa!
t:ostakaa matka Alma Tourilta niin takuulla petytte! |
Lueskelin sun valitusta :) Nauraen. Missä kohdin sulle on LUVATTU aamiainen?
| |
| | |
02.03.11, 20:54
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | nää on just näitä
halvalla pitää saada matka ja sit ollaan vaatimassa.kaikkea.......vastaavanlaisia juttuja saa lukee koko ajan hoh hoh. itse otan aina viiden tähden hotellin eikä koskaan oo ollu mitään valittamista!! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja majestic hotel Lueskelin sun valitusta :) Nauraen. Missä kohdin sulle on LUVATTU aamiainen? | | |
| | |
10.03.11, 13:29
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuvittelitko saavasi Bulgariasta LAATUA? Ja viel' "Alma Tuurilta"? Pakko nauraa. Mutta sitä saa mitä tilaa.
| |
| | |
21.03.11, 12:57
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Alma Tour "yllätti" positiivisesti
Vahinko, jotta sinulla negatiivinen kokemus. Mielestäni olet kuitenkin saanut kutakuinkin sitä mitä tilasit. Muistaakseni kaikkein halvimpiin reissuihin ei edes kuulu aamiainen?
Mielestäni joskus kannattaa maksaa hieman enemmän ja ottaa varman päälle.
Meille Alma Tourin kautta hankittu Kultahietikon reissu oli kaikenkaikkiaan positiivinen kokemus. Mukavat ja palvelualttiit oppaat, joista ainakin osa oli matkailualan opiskelijoita. Muutenkin tuolla reissulla hotelli Dravetsissa oli mukavaa matkaseuraa eri puolelta suomea. Joskus onnistaa tai sitten metsä vastaa, kun sinne huudetaan?
Jos heittää kymmenen reissua; niin on suoranainen ihme, jos jokainen on napakymppi?
Parempää tuuria ensikerralla! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei laatua lainkaan Tässäpä tarina ko. matkatoimiston toiminnasta ennen kuin harkitte heiltä tilata matkaa!!!
Hei!
Hei,
Ystävällisin Terveisin
Best Regards
Laadunvalvonta
Alma Tour
Kaisaniemenkatu 4
00100 Helsinki
Finland
YHTEENVETO LYHYESTI:
NIIN TAPAHTUI ETTEN SIIS SAANUT YHTÄÄN MITÄÄN HYVITYSTÄ ASIASTA KUIN TYLYN PALAUTTEEN!MIETTIKÄÄ KUN HARKITSETTE ALMA TOURIA MATKAA VALITTAESSA! SAA KOMMENTOIDA,SANA VAPAA,ONKO MUILLA NEGATIIVISIA KOKEMUKSI KO. VIROLAISESTA FIRMASTA..... | | |
| | |
23.03.11, 09:48
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | asiaton haukkuminen
Alma tour on joutunut jonkin höperön hampaisiin, Tämä moite ja mustaamisketju on Matkaopaslehden sivustolla jopa kadella eri ketjulla ja samaa typerää inttämistä alusta loppuun.
Lisähöysteenä on tullut muiden kirjoittajien mollaaminen on jopa toivonut lääkitystä ja hirteen menoa. Vatipäät Vxtun typerykset on eliittitätsyn ilmaisuja muista.
| |
| | |
24.03.11, 03:26
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | taas A.Tourin virkailija palstalla Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tutkailija Alma tour on joutunut jonkin höperön hampaisiin, Tämä moite ja mustaamisketju on Matkaopaslehden sivustolla jopa kadella eri ketjulla ja samaa typerää inttämistä alusta loppuun.
Lisähöysteenä on tullut muiden kirjoittajien mollaaminen on jopa toivonut lääkitystä ja hirteen menoa. Vatipäät Vxtun typerykset on eliittitätsyn ilmaisuja muista. |
Taas joku U-watti kirjoittaa vaikka ei sanottavaa itse asiaan eli Paska Tourin epärehelliseen toimintaan/kusettamiseen! Tääkin vatipää sais mennä rautakauppaan ostaan köyttä ja vaseliinin kera ettei kestä niin kauan....
| |
| | |
24.03.11, 09:50
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Alma Tourin aiheeton mollaaminen kuten keskustelijoidenkin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei laatua lainkaan Taas joku U-watti kirjoittaa vaikka ei sanottavaa itse asiaan eli Paska Tourin epärehelliseen toimintaan/kusettamiseen! Tääkin vatipää sais mennä rautakauppaan ostaan köyttä ja vaseliinin kera ettei kestä niin kauan.... |
Nämä viestit pitäisi poistaa tältäkin palstalta.
Lähden Alma Tourin matkalla Bulgariaan varasinkin hotellin all inclusive palvelulla.
Mua ei sun viestit haittaa mitään. Saat mustamaalata ketä haluat, mutta normaalit ihmiset eivät välitä sun aiheettomasta valehtelustasi.
| |
| | |
24.03.11, 22:09
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | idiootti olet Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ansu Nämä viestit pitäisi poistaa tältäkin palstalta.
Lähden Alma Tourin matkalla Bulgariaan varasinkin hotellin all inclusive palvelulla.
Mua ei sun viestit haittaa mitään. Saat mustamaalata ketä haluat, mutta normaalit ihmiset eivät välitä sun aiheettomasta valehtelustasi. |
Sinnehähän menet ja tulet pettymään ja huijatuksi kun olet pösilö ja lyöt päätäsi puuhun,ja vielä A.Tourilla=Paska Tourin matkalla.....
Voi,Voi...mee ihmeessä ennen matkaa ostaan sitä köyttä ja etsi vahvaoksainen puu ja tee meille kaikille palvelus! Sua ei tarvita enää,U-watti!
| |
| | |
25.03.11, 10:48
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Kuuleppa nyt Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei laatua Sinnehähän menet ja tulet pettymään ja huijatuksi kun olet pösilö ja lyöt päätäsi puuhun,ja vielä A.Tourilla=Paska Tourin matkalla.....
Voi,Voi...mee ihmeessä ennen matkaa ostaan sitä köyttä ja etsi vahvaoksainen puu ja tee meille kaikille palvelus! Sua ei tarvita enää,U-watti! |
Mitä aineita käytät, kun ett pysty päiväsaikaan viestejäsi lähettelemään. Ja nää on aivan alta lipan nää sun viestis. Sulla ei ole mitään kunnioitusta normaaleja ihmisiä kohtaan. Taidat olla CP tai huumeita käyttävä hörhö. Kirjoita joskus viesti päiväsaikaan joka ei ole muita ihmisiä arvosteleva niin sinua voi kunnioittaa tai pysyttele edes hyvän maun rajoissa.
Pyydän todella että sinun viestisi poistetaan ja sulle langetetaan porttikielto joka ainoolle keskustelupalstalle, käyttäytymisesi takia.
| |
| | |
27.03.11, 16:08
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Kaikella on tarkoituksensa? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei laatua Sinnehähän menet ja tulet pettymään ja huijatuksi kun olet pösilö ja lyöt päätäsi puuhun,ja vielä A.Tourilla=Paska Tourin matkalla.....
Voi,Voi...mee ihmeessä ennen matkaa ostaan sitä köyttä ja etsi vahvaoksainen puu ja tee meille kaikille palvelus! Sua ei tarvita enää,U-watti! | Ei ihme että sulle on annettu kaikkein huonoin huone matkallesi, käytöksesi on varmasti niillä yhdeksällä aikaisemmalla matkalla ollut sitä luokkaa, että nyt päättivät tehdä semmoisen tempun että päätät vaihtaa matkatoimistoa. Onnitelut heille, onnistuivat siinä nappiin.
Ja tämän keskusteluketjun voikin sitten sulkea.
| |
| | |
28.03.11, 06:01
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | ALMA TOURiin kovasti pettynyt Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sitä sait mitä tilasit Ei ihme että sulle on annettu kaikkein huonoin huone matkallesi, käytöksesi on varmasti niillä yhdeksällä aikaisemmalla matkalla ollut sitä luokkaa, että nyt päättivät tehdä semmoisen tempun että päätät vaihtaa matkatoimistoa. Onnitelut heille, onnistuivat siinä nappiin.
Ja tämän keskusteluketjun voikin sitten sulkea. |
Viimeisen kirjoittajalle (ilmeisesti A.Tourin virkailija!):
Sinnehähän menet ja tulet pettymään ja huijatuksi kun olet pösilö ja lyöt päätäsi puuhun,ja vielä A.Tourilla=Paska Tourin matkalla.....
Voi,Voi...mee ihmeessä ennen matkaa ostaan sitä köyttä ja etsi vahvaoksainen puu ja tee meille kaikille palvelus! Sua ei tarvita enää,U-watti!
| |
| | |
28.03.11, 06:26
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | ALMA TOURiin kovasti pettynyt! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei laatua lainkaan Viimeisen kirjoittajalle (ilmeisesti A.Tourin virkailija!):
Voi,Voi...mee ihmeessä ennen matkaa ostaan sitä köyttä ja etsi vahvaoksainen puu ja tee meille kaikille palvelus! Sua ei tarvita enää,U-watti! |
Alkuperäinen puhuu asiaa eli ei ole luottamista ko. matkanjärjestäjään. Jos jotain pitää sulkea niin A.Tourin toimintakieltoon sakkoineen! Lisäksi tän palstan vatipäiden suut pitäs tukkia kun ei edes ymmärrä mistä on kyse,huijauksesta,asiakkaan pettämisestä!
Törkeää toimintaa A.Tour boikottiin!
| |
| | |
28.03.11, 11:35
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä alkup.kanssa Alkuperäinen puhuu asiaa eli ei ole luottamista ko. matkanjärjestäjään. Jos jotain pitää sulkea niin A.Tourin toimintakieltoon sakkoineen! Lisäksi tän palstan vatipäiden suut pitäs tukkia kun ei edes ymmärrä mistä on kyse,huijauksesta,asiakkaan pettämisestä!
Törkeää toimintaa A.Tour boikottiin! |
Tää viesti käy edelleen omituisemmaksi olisi hyvä poistaa kokonaan kun sekopäinen aloittaja alkaa jo vastaileen myötämieleisesti omiin viesteihin.
Matkaopas sivuiltakin onneksi jo poistettu kahteen kertaan. Kiitos siittä matkaopaan sivujen tarkkailijoille.
| |
| | |
30.03.11, 08:25
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | ALMA TOURiin kovasti pettynyt! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ansu Tää viesti käy edelleen omituisemmaksi olisi hyvä poistaa kokonaan kun sekopäinen aloittaja alkaa jo vastaileen myötämieleisesti omiin viesteihin.
Matkaopas sivuiltakin onneksi jo poistettu kahteen kertaan. Kiitos siittä matkaopaan sivujen tarkkailijoille. |
Ansulle:
Mee kiireesti rautakauppaa ostaan vahvaa köyttä ja vaseliinia tai sitten lippunarua ilman vaseliinia kun luitaa muutenkin!
| |
| | |
30.03.11, 11:06
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Voi helv... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ansu Matkaopas sivuiltakin onneksi jo poistettu kahteen kertaan. Kiitos siittä matkaopaan sivujen tarkkailijoille. | Nuolaisit Ansu liian aikaisin, ehti taas jo tipahtaa sinne takaisin...
Juuri tällaiset paskanjauhannat ketuttavat näillä palstoilla suunnattomasti, kun etsii ihan oikeanlaista vinkintynkää...
| |
| | |
31.03.11, 08:00
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maijki Nuolaisit Ansu liian aikaisin, ehti taas jo tipahtaa sinne takaisin...
Juuri tällaiset paskanjauhannat ketuttavat näillä palstoilla suunnattomasti, kun etsii ihan oikeanlaista vinkintynkää... |
Niin ehti tipahtaa jopa kolmessa eri ketjussa tänään. En ymmärrä mikä tota ihmistä vaivaa. Minkätakia sille ei anneta porttikieltoa näille palstoille.
Haluaisin kanssa lukea järkevien ihmisten keskusteluja matkoista, mutta kaikenlaisten tämän jutun kirjoittajien kaltaisien hullujen annetaan riehua täättä.
| |
| | | | |