Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Egypti
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.01.10, 20:29   #1 (linkki)
NINA147
(Vierailija)

Naama bay ja Ghazala Gardens

Hei!

Ollaan lähdössä marraskuussa Naama Bayhin ja Ghazala Gardens hotelliin. Kyselisin kokemuksia kyseisestä paikasta ja hotellista? Jotenkin hirveän vähän olen löytänyt tietoa koko paikasta tai hotellista, enkä lainkaan suomalaisten mielipiteitä. Niitä siis tarvitaan!
  Vastaa viestiin

03.02.10, 20:37   #2 (linkki)
pitkäodotus..
(Vierailija)

Näytti siltä että tuo hotelli vaan tjärellä (kun katselin ja vertailin hotelleja) ja heilläkin nyt tuo sharmi uutuuskohteena ens talven matkoissa.. Joten ehkäpä suomalaiset eivät kauheasti ole hotellia ainakaan pakettimatkoilla kokeilleet. Mutta englannin kielisiä kommentteja löytyi paljonkin ja tosi hyvää ja ylistävää palautetta saanut tuo hotelli. Mekin varattiin marraskuuksi matka tohon hotelliin, sittenpä näkee ;)
  Vastaa viestiin
28.12.10, 19:42   #3 (linkki)
HT
(Vierailija)

Kertokaapa mielipiteenne kyseisessä hotellissa marraskuussa olleet, itse olen menossa tammikuussa sinne ja muutenkin sharm el sheikh uusi paikka minulle.
Kiitos jos ehditte vastailla...=)
  Vastaa viestiin
04.01.11, 23:16   #4 (linkki)
leenukka
(Vierailija)

kerrotko kommentteja

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NINA147 Näytä viesti
Hei!

Ollaan lähdössä marraskuussa Naama Bayhin ja Ghazala Gardens hotelliin. Kyselisin kokemuksia kyseisestä paikasta ja hotellista? Jotenkin hirveän vähän olen löytänyt tietoa koko paikasta tai hotellista, enkä lainkaan suomalaisten mielipiteitä. Niitä siis tarvitaan!

Olisi tosi kivaa jos kertoisit matkastasi ja ko.hotellista.Törmäsin itse samaan ongelmaan,ei löydy suomalaisia kommentteja.Yleisesti löysin positiivisia kommentteja englanninkielisiltä sivuilta,mutta mukavaa olisi kuulla tuoreet suomalaiset kommentit.
  Vastaa viestiin
12.01.11, 09:52   #5 (linkki)
HT
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja leenukka Näytä viesti
Olisi tosi kivaa jos kertoisit matkastasi ja ko.hotellista.Törmäsin itse samaan ongelmaan,ei löydy suomalaisia kommentteja.Yleisesti löysin positiivisia kommentteja englanninkielisiltä sivuilta,mutta mukavaa olisi kuulla tuoreet suomalaiset kommentit.
Ghazala Gardens hotelliin olimme todella tyytyväisiä, loistava palvelu, ystävällisiä ihmisiä, ihanan rauhallista sekä kaunis puutarha uima-altaineen ja istutuksineen ja sijainniltaan hyvällä paikalla. Lyhyt matka rannalle ja keskustaan. Rannalla myös oma all inclusive tiski, josta sai hakea juotavaa. Ruoka oli ihan hyvää, eikä meille ainakaan vatsatautia matkalla tullut.
Aurinko paistoi klo.8-16 kuumasti ja sitten iltaa kohden sää kylmeni ja tuli pimeää. Rannalla sai snorklata ja uida vain n.10m rannasta haivaaran vuoksi. Ostoksia teimme mm.laukkuja, kenkiä, t-paitoja...yms. Tinkiä pitää alussa noin puolet hinnasta alaspäin.
Kaikenkaikkiaan positiivinen yllätys koko paikka ja menemme varmasti uudelleen, ihana paikka rantalomailuun, jota juuri matkaltamme kaipasimme. Nähtävää ei paljon ollut ellei mene retkille, me emme retkille osallistuneet. Lasipohjaveneellä olimme merellä, josta näimme merenalaista maailmaa, se maksoi 10e/hlö.
  Vastaa viestiin
17.01.11, 23:58   #6 (linkki)
leenukka
(Vierailija)

Kiitti!

Mukavaa kun vastasit ja kerroit hotellista ja paikasta.Tässä pian matkakuume alkaa nousta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku