Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matkakuume Me ollaan myös menossa samaan hotelliin marraskuun 9. lähtöpv. Sharmissa en oo ennen käyny mut kaikki mitä oon kuullu ystäviltä ja lukenut netistä niin on ollut positiivista. olin 2009 alkuvuodesta hurghadassa, jota rakastin. sharmia kehutaan vielä ihanammaksi paikaksi. netin mukaan sää on korkeimmillaan noin 30 astetta. kaveri suositteli alligaattorishowta, sellane kuulemma on pari kertaa viikossa jossain päin , paikalliset/hotellin väki tietää varmaan paremmin. |
Oltiin 4hengen porukalla tammikuu 2010 Falcon hilss ja vuonna 2008 sisarhotelli falcon in viva.
Henkilökunta ystävällistä, hotelli siisti, hintalaati suhde mielestäni kohdallaan. Ruokailut ihan kivasti järjestetty, mutta aamulla jos menee hirveän myöhää syömään jotain on saattanut jo loppua. Ruoka päivästä toiseen aika samantyylistä, mutta nirsoillekkin löytyy syötävää ja on hyvän makuista.
Hotellin altaat on kivasti tuulensuojassa tuulisellaki päivällä ja allapyyhkeet saa aamuisin pyyhekorttia vastaan ja pyyhkeet saa viedä rannalle myös.
Mieheni sokee kun lepakko, mutta vedenalla näkee loistavasti, eli ei tarvi sitä miettiä ja snorklaus on aivan loistavaa.
Vesipiippua kannattaa käydä kokeileen falcon in vivan peduiiniteltalla jossa on mustamies järjestämässä.
Itse lähden kyseiseen hotelliin tammikuun lopulla ja odotan matkaa jälleen innolla.