Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Espanja
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.09.08, 18:19   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
carihuela, hotelli Amaragua

Kokemuksia kaivattaisiin ko. hotellista. Kaikki asiallinen tieto olisi tervetullutta siellä käyneiltä.
Hotelli on näköjään AM:n ja Tjäreborgin listoilla, onko huoneiden tasossa eroja. Tjärella kenties paremmat huoneet osana Thomas Cookia. AM vain "pieni" suomalainen matkanjärjestäjä...
Huhtikuussa oltiin Torressa ja ihastuttiin, joten uudelleen haluttais sinne. Vääntöä käydään Italia vs. Espanja...
  Vastaa viestiin

27.09.08, 10:30   #2 (linkki)
Laura ja Carla
(Vierailija)

Amaragua

Hei,
Olin tyttäreni kanssa syyslomalla viimevuonna amaraguassa.
valitsin myös puolihoidon,huone sijaitsi aika ylhäällä,parvekkeesta näki vinosi meren huone siisti,standard huone.aamiainen hyvä ja ruoka oli ok.allasalue siisti, sijainti erinomainen.suosittelen
  Vastaa viestiin
03.11.10, 08:53   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
päivitystä...

Parin vuoden takaista on kirjottelu koskien Amaragua-hotellia.. Eilen varattiin reissu ko. hotelliin ens heinäkuulle, pari vuotta sitten päädyttiin menemään muualle.
Onko vasta AM:n reisuilla Amaraguassa käyneitä?
Kiinnostas tietää missä sijaitsee am:n huoneet ja onko minkä tasosia. Lähetään isommalla porukalla pyöreitä viettään! Onko aamupala runsas ja ok?
Joku britti oli lokakuulla luteita löytänyt lakanoista, onkohan yksittäinen tapaus vai ???
Viime kesänä Maltalla oltiin ja olin pettynyt Am:n huonekiintiön tasoon. Suomalaiset ku ei valita niin huonoimmat saa.
Muutakin asiallista tietoo saa Amaraguasta laittaa. (ja kyllä, olen lukenut kaikki
Amaraguan tiedot mitä netissä löytyy, nyt kiinnostaa siis OMAKOHTAISET KOKEMUKSET!)
Etukäteen kiittäen;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku