|
Olin mieheni kanssa viime talvena ko. paikassa. Hotelli oli all inclusive hotelli, johon siis sisältyi ruuat ja juomat, joten emme tutustuneet ravintoloihin. Hotelli oli Taurito Princess, ihan ok. hotelli 4 tähteä. Mutta itse paikka oli keskellä ei mitään, muutamia hotelleja ja siinä kaikki. Lenkkeilymaastot ovat aivan minimaaliset, eli käytännössä niitä ei ole. Siellä ei ole mitään nähtävää. Jos viihtyy pelkästään hotellissa, niin sitten se on ok. Puerto Mogan on lähellä, mutta koska maasto on todella jyrkkää, sinne pitää mennä bussilla tai taksilla. Bussiyhteydet ovat tosin hyvät sekä Moganiin, että Puerto Ricoon. Muistaakseni Tauritossa oli vain yksi tai kaksi (?) ravintolaa, mutta Moganissa niitä kyllä löytyi.
En halua peloitella sinun lomasuunnitelmiasi, mutta meille tämä oli täysin väärä paikka.
Mutta en koskaan sano kenellekään, menkää sinne tai älkää missään tapauksessa menkö sinne. Me ihmiset ollaan erilaisia, joten jokaisen pitää itse löytää omat hyvät vaihtoehdot.
Muuten valitsimme ko. lomakohteen sen perusteella, kun eräs tuttavapariskunta sitä suositteli ja olivat käyneet useamman kerran siellä, mutta ovat niin erilaisia kuin minä ja mieheni, tykkäämme toisenlaisista paikoista.
|