Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Italia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.08.06, 11:55   #26 (linkki)
Marru
(Vierailija)

Re: maailmannaiselle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gianni
Sekö tekee juntin jos matkustaa Turkkiin?
Olitko paikalla, vai miten osaat arvioida pukeutumisenkin.
Se muuten on outoa miten suomalaiset keski-ikäiset naiset pistää etelässä silmään jo 200m päästä. Huono ryhti, ylipaino, mauttomat väriyhdistelmät "hellevaatteissa". Toivottavsti Italista tarttuu jotain tyylitajua edes jollekkin.
Suomalaisen keskivertojuntin ei kannata mennä Italiaan, mutta ei kait ne osaa edes hävetä. Turkki on niille omiaan.
  Vastaa viestiin
03.08.06, 14:40   #27 (linkki)
Italiassa asunut
(Vierailija)

Re: maailmannaiselle

Suomalaisen keskivertojuntin ei kannata mennä Italiaan, mutta ei kait ne osaa edes hävetä. Turkki on niille omiaan.[/quote]

Eiköhän jokainen ole vapaa matkustamaan ihan mihin tahansa, oli sitten juntti tai
kultturelli ihminen.

Vastaa viestiin
09.08.06, 10:40   #28 (linkki)
Puheenaihetta taas lisää
(Vierailija)

Re: italialaiset miehet

Suomessahan ei tunnetusti osata flirttiä. Ja jos tuijottaa vastaantulevia, niin onhan se jonkinlainen merkki leikkiinlähdöstä. Italialaiset miehet monesti jättävät kyllä suomalaiset tukkijalat ja huivipäät rauhaan. Ja verkkopaitoihin... jaa-a - on niitä suomessakin näitä juntteja ja ne ne vasta voittavat muiden maiden verkkopaitamiehet mennen tullen. Mutta tyylikkyydessä useimmat italialaismiehet voittavat suomalaiset urheilusandaalisukkahirviöt.
  Vastaa viestiin
21.07.09, 12:36   #29 (linkki)
parlo italiano sì sì
(Vierailija)

roomassa ainakin kovasti huuteli.. ruusuja piazza spagnalta osteli ja tuli tyrkyttelemään että riippuu toki ehkä vähän kaupungistakin...
pittää vaan sanoa kovaa että NO tai NO GRAZIE SONO SPOSATA/SPOSATO että uskoo :D pieni valkoinen valhe on joskus sallittua :P

"onhan ne italialaiset miehet komeita" :D
  Vastaa viestiin
01.09.09, 19:21   #30 (linkki)
marella1989
(Vierailija)

Roomassa sai kulkea hyvin rauhassa toisin kuin etelä-italiassa! Roomassa vain ravintoloiden työntekijät huutelivat kehuja ja yhden kebabravintolan läheisyydessä jengillä oleilleet arabit sellaista että "oo mamma mia bella" ja "oh my god" mutta siihen se jäi, tosin en ollut liikkeellä yksin kuin kerran ja olin vain pari päivää Roomassa enkä liikkunut kovin myöhään ulkona.

Ne ruusuhuutelijat on ihan erikseen ja ne on usein arabeja, romaneita tai intialaisia eikä italialaisia! en minä ainakaan niiden juttuja ottaisi kovin tosissaan tai edes iskemisyrityksenä, ne vain yrittävät myydä tuotteitaan kun ovat köyhiä, ihan ymmärrettävää.

Italiassa ja muualla on paljon niitä miehiä jotka eivät välitä vaikka sanoisi mitä, eivät välitä jos sanoo olevansa naimisissa, vain lomalla, sormus sormessa jne.. se on joidenkin harrastus iskeä aina vaihtuva nainen ja sellaisista miehistä on erittäin hankala päästä eroon.

Sisiliassa koin jatkuvaa seurailua, huutelua, vislausta ja tööttäyksiä autoista ihan keskellä kirkasta päivää hyvin pukeutuneena pitkähihaisiin vaatteisiin. Ilalla välillä seurailtiin varjoissa sekä jalan että autolla, etenkin se oli pelottavaa kun joku vanhempi mies availi auton ovia ja ajoi ympärillä eikä kujalla ollut valoja, onneksi pääsin sujahtamaan yhdelle kapealle kujalle pakoon jonne ei auto olisi mahtunut.

Ihan kaikkea ei kannata myöskään uskoa, olen tavannut Italiassa ties mitä lottovoittajia sun muita, onpa huumeitakin yritetty tyrkyttää karkkina ja yritetty seurata hotelliin sekä loma-asuntoon, onneksi en ole ollut matkalla täysin yksin joten seuraajista päässyt eroon lopulta.

Italiassa on myös yleinen tapa mennä kihloihin heti seurustellessa, mutta se ei tarkoita mitään vakavaa! en tiedä ostavatko miehet aina uuden sormuksen vai käyttävätkö aina samaa, jotenkin luulen että kierrättävät, älkää siis ihmetelkö jos tapaatte italiassa miehen joka on ollut kihloissa 5-50 kertaa muttei koskaan naimisissa!
  Vastaa viestiin
22.08.11, 08:21   #31 (linkki)
Istanbulgirl
(Vierailija)

turkkilaist miehet

Ei ollut kyllä mitään itserakkautta toi viesti turkista!!
Erehdyin siellä ratikassa hymyilemään söpölle nuorelle miehelle, ja tämä lähtikin kaverinsa kanssa seuraamaan minua vaikka kuljinkin äitini kanssa. Maksoi itsensä galatatorniin sisälle perässäni, ja hississä juhautti numeronsa mun käteen :D
Ja rauhassa siellä ei saanut olla paljon yhtään, mutta ei todellakaan naiset syljeskelleet jalkoihin tai mitään sellaista. Ehkä välillä katsottiin paheksuen kun erotuin vaalea ihoisena-ja tukkaisena sieltä katukuvasta aika hyvin. Ei mulle ehdoteltu kertaakaan "wanna fuck" tai muuta ällöttävää. Miehet ei yleensä tee muutakun hymyile lumoutuneena ja iske silmää :) Ja suosittu "flirtti" oli tiputtaa 'vahingossa' jotain vaikka avaimensa ihan mun eteen, ja sitten kumatua eteen nostamaan niitä.. :D
Varmaan olisi korvat alkaneet punottaa jos olisi ymmärtänyt mitä ne miehet taas turkiksi puhuivat! Enkuksi kun monet eivät osanneet kuin beautiful, model ja sexy :D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku