| |  | | |
25.03.09, 20:27
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Lidoon Kuinka hyvin siellä siis eksymättä osaa liikkua itsekseen? Muistaako kukaan paljon maksaa vesibussimatka lido di jesolosta Venetsiaan? Ilmeisesti niitä menee aika tiuhaan.. | Kysymystä pitäisi jo melkein provona:-D. Mutta tämän saman topicin ensimmäiseltä sivulta löytyy aikataululinkkejä Jesolon ja Venetsian liikenteeseen; siis niitä menee tiuhaan.
Käy Venetsiassa vaikka joka päivä. Venetsiassa eksyminen muutamaksi tunniksi on "trendikästä". Venetsia on kallis, mutta julkinen liikenne em. todella halpaa. Mitä vielä haluaisit ilmaiseksi? | |
| | |
25.03.09, 21:33
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen valitettavasti Jesolossa lomaillut, kamalin lomakohteeni ikinä 40-vuoden aikana Italiaan, kauhuissani luen, kun joku on sinne menossa.Jesoloon ei kukaan voi mennä Venetsian takia, sinne pääsee suoraan, kiertäkää Jesolo kaukaa. | |
| | |
26.03.09, 22:53
|
#53 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävä paikka Olen valitettavasti Jesolossa lomaillut, kamalin lomakohteeni ikinä 40-vuoden aikana Italiaan, kauhuissani luen, kun joku on sinne menossa.Jesoloon ei kukaan voi mennä Venetsian takia, sinne pääsee suoraan, kiertäkää Jesolo kaukaa. | Olen käynyt Jesolossa ensi kerran 1964 ja pidän yllä olevaa tekstiä provona. Ei se ole ollenkaan kauhea paikka. Kyllä se on omista asenteista kiinni. Paljon pahemmissa paikoissa on tullut käytyä, mutta niistä olen täällä hiljaa, sillä kaikki muuttuu ja joku voi kokea nekin kivoina.
| |
| | |
27.03.09, 07:59
|
#54 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sauna Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävä paikka Olen valitettavasti Jesolossa lomaillut, kamalin lomakohteeni ikinä 40-vuoden aikana Italiaan, kauhuissani luen, kun joku on sinne menossa.Jesoloon ei kukaan voi mennä Venetsian takia, sinne pääsee suoraan, kiertäkää Jesolo kaukaa. | Olen käynyt Jesolossa ensi kerran 1964 ja pidän yllä olevaa tekstiä provona. Ei se ole ollenkaan kauhea paikka. Kyllä se on omista asenteista kiinni. Paljon pahemmissa paikoissa on tullut käytyä, mutta niistä olen täällä hiljaa, sillä kaikki muuttuu ja joku voi kokea nekin kivoina. | Jos minusta Jesolo on järkyttävä paikka, niin sinä sanot että provoilen ?
Kun sinä sanot ettei se ole kauhea paikka, niin sinä provoilet ?
Asenteista kiinni ? Mitä ihmettä tuolla voit tarkoittaa ?
Mikä paikka on paljon pahempi kuin Jesolo Italiassa, kun kerrot sen, en sano että provoilet ! | |
| | |
27.03.09, 08:30
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Matkailu avartaa? Vai ei?
Pitkän matkailukokemuksen omaavana (40 vuotta) tiedät varmaan, että kaikilla eivät ole samat lomanviettotavat kuin sinulla. Miksi siis haukut toisten tapoja järkyttäviksi?
| |
| | |
27.03.09, 10:08
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen kerran ostanut äkkilähdön Lido di Jesoloon. Minulla oli silloin vaikea aika kotisyiden vuoksi ja jonnekin piti päästä tuulettamaan päätä. Rakastan Italiaa ja Venetsian läheisyys kiinnosti. Siinä tilanteessa Jesolon rantakylä oli ihan ok. Hotelli sattui olemaan oikein mainio ja ruoka hyvää. Lepäilin rannalla, kävelin illalla hiljakseen katsellen samalla kauppoja ja lomailevia italialaisia. Kävin viettämässä Venetsiassa hienon, ikimuistoisen päivän. Eihän Lido di Jesolossa paikan päällä ole mitään näkemistä, mutta kyllä siellä sellaisen rentouttavan rantaloman viettää. Ja ainahan voi matkustella kylästä muuallekin lähiseuduille, jos on viitseliäisyyttä.
| |
| | |
27.03.09, 16:16
|
#57 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Adrialla lomaileva Pitkän matkailukokemuksen omaavana (40 vuotta) tiedät varmaan, että kaikilla eivät ole samat lomanviettotavat kuin sinulla. Miksi siis haukut toisten tapoja järkyttäviksi? | " Miksi haukut toisten tapoja järkyttäviksi ". Missä lauseessa olen toisten tapoja arvostellut, en missään, kerroin vain oman mielipiteeni Jesolosta.
| |
| | |
18.04.09, 14:43
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) | Jesolo Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävä paikka Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävä paikka Olen valitettavasti Jesolossa lomaillut, kamalin lomakohteeni ikinä 40-vuoden aikana Italiaan, kauhuissani luen, kun joku on sinne menossa.Jesoloon ei kukaan voi mennä Venetsian takia, sinne pääsee suoraan, kiertäkää Jesolo kaukaa. | Olen käynyt Jesolossa ensi kerran 1964 ja pidän yllä olevaa tekstiä provona. Ei se ole ollenkaan kauhea paikka. Kyllä se on omista asenteista kiinni. Paljon pahemmissa paikoissa on tullut käytyä, mutta niistä olen täällä hiljaa, sillä kaikki muuttuu ja joku voi kokea nekin kivoina. | Jos minusta Jesolo on järkyttävä paikka, niin sinä sanot että provoilen ?
Mikä paikka on paljon pahempi kuin Jesolo Italiassa, kun kerrot sen, en sano että provoilet ! | Jesolossa olen ollut kesällä pari kertaa. Miten se mukamas poikkeaisi vastaavista rantapaikoista Italiassa? Päivällä rannalla, yöllä diskossa, sitähän ne muutenkin ovat. Lasten kanssa ihan oivallinen paikka. Kaikki tarpeellinen, ruokapaikkoja, vesipuisto, miksi se oli niin kamalaa?
| |
| | |
18.04.09, 14:45
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) | Lido Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja lukuvinkki Sitähän minä juuri tarkoitin! Lido di JESOLO on ihan oma juttunsa mantereella rannikolla, mutta Mannin kirjan Lido on "kulttuurimatkailijalle" ns. bongauskohde, jos vaikka tekee päivämatkan (Jesolosta) Venetsiaan. | Venetsian Lido on ihan eri paikka kuin Lido di Jesolo. Venetsian Lido on paikka, jonne voi mennä bussillakin ja siellä liikkuu autoja. Bussi autolauttaan... Venetsialaiset käyvät uimassa Lidolla.
| |
| | |
19.04.09, 11:08
|
#60 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävä paikka Lainaus: |
Mikä paikka on paljon pahempi kuin Jesolo Italiassa, kun kerrot sen, en sano että provoilet ! | Tapanani ei ole vastata uhkailuihin, mutta tämän kerran ettei syytettettäisi, että provoilen niin mene Marina di Massaan. | |
| | |
07.10.09, 18:22
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) |
Oli oikein ihana paikka. Suosittelen. Menisin heti uudestaan jos vain aikaa ja rahaa riittäisi. Tosin vastaus taas vähän myöhässä. Ei jesta! Kävin itsekin Jesolossa vuonna 2007.
| |
| | |
08.10.09, 15:14
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | Autolla Jesolon kautta?
Pääsekä Jesolon puoleleta Venetsian Lidolle autolautalla vai pitääkö auto viedä Tronchetton kautta?
| |
| | |
26.07.10, 10:56
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja * Pääsekä Jesolon puoleleta Venetsian Lidolle autolautalla vai pitääkö auto viedä Tronchetton kautta? | Pääsee, maanataisin ja perjantaisin on aamu- ja iltayhteys. Tronchettosta joka päivä pari-kolme lauttaa tunnissa.
| |
| | | | |