Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Italia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.02.10, 23:04   #1 (linkki)
gardalle
(Vierailija)

eteläinen garda, auttakaa majoituksessa

Haluaisimme lähteä gardajärvelle. koska meillä on pieniä lapsia, luulen että mielummin etelämpään osaan kuin pohjoisempaan. useampi päivä varmaan nimittäin kuluu gardalandissa. emme ole juuri sen oikean kylän/kaupungin perään niinkään, olen ymmärtänyt, että kaikissa omat puolensa. mutta voisitteko suositella HYVÄÄ majoitusta, koska näin aluetta täysin tuntematta ja netin hillittömän runsauden pulan uuvuttamana tarvitsisin TODELLA apua.. (ja kyllä olen googlettanut ja tutkinut täältäkin, mutta aivan liikaa vaihtoehtoja..

meitä olisi siis 2 aikuista ja 2 lasta. toivomme seuraavia asioita:

-siisti
-lapsiystävällinen
-suht edullinen
-allas.
  Vastaa viestiin

04.04.10, 22:07   #2 (linkki)
Mamma
(Vierailija)

Gardajärvi

Hei
Sama suunta meillläkin kesäkuussa 2010. 2 aikuista ja 2 lasta 11 ja 12v.
Aikamme etsittyämme, huomasimme, että huoneet ja huoneistot ovat aika kalliita ja suurin osa max 3hlöä.
Löysimme leirintäalueen Camping de Palma, ja sieltä valitsimme mobile-homen, joka vaikutti suht. tilavalta, oma keittiö ja makuuhuone, ja alueella on uima-allas sekä vesiliukumäki.
Lyhyt matka myös Gardalandiaan.
Myöhemmin löysimme muitakin leirintäalueita lähistöltä.
Hinta on halvempi kuin hotelleissa.
Tämä on meille sopivin vaihtoehto, koska ehdottomasti haluamme itse valmistaa aamu-ja iltapalat, ja pelkkä hotellihuone on yleensä aika ahdas, joten arvostamme tilaa.
  Vastaa viestiin
05.04.10, 15:14   #3 (linkki)
ioio
(Vierailija)

Sirmionessa on kiva leirintäalue myös.En ole koskaan itse siellä ollut mutta peri vuotta sitten majoituimme siihen viereen ja se vaikutti kivalta.Siellä on myös uima-altaat ja se on hyvien pizzerioiden vieressä joten voisi olla kiva paikka.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gardalle Näytä viesti
Haluaisimme lähteä gardajärvelle. koska meillä on pieniä lapsia, luulen että mielummin etelämpään osaan kuin pohjoisempaan. useampi päivä varmaan nimittäin kuluu gardalandissa. emme ole juuri sen oikean kylän/kaupungin perään niinkään, olen ymmärtänyt, että kaikissa omat puolensa. mutta voisitteko suositella HYVÄÄ majoitusta, koska näin aluetta täysin tuntematta ja netin hillittömän runsauden pulan uuvuttamana tarvitsisin TODELLA apua.. (ja kyllä olen googlettanut ja tutkinut täältäkin, mutta aivan liikaa vaihtoehtoja..

meitä olisi siis 2 aikuista ja 2 lasta. toivomme seuraavia asioita:

-siisti
-lapsiystävällinen
-suht edullinen
-allas.
  Vastaa viestiin
19.05.10, 11:25   #4 (linkki)
,.,.
(Vierailija)

,.,.

Doria, Garda.
  Vastaa viestiin