Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Italia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.04.10, 20:12   #1 (linkki)
Junailija
(Vierailija)

Junamatka Italiassa

Mitä junayhtiötä suosittelette Italiassa? Hinnoissa on kuulemma jonkin verran eroja.
Tarkoituksena olisi ajella Venetsia,Firenze,Pisa ja Rooma välejä.Hotelli´- ja lentovinkit tai yleensäkin kaikenlaiset vinkit otetaan mielellään vastaan,kiitos :)
  Vastaa viestiin

28.04.10, 15:16   #2 (linkki)
Helppoa kuin heinänteko
(Vierailija)

Junayhtiön valinta on...

Sattuneesta syystä valitset Trenitalian, halusit tai et. Ainakin noille väleille.

Joitakin pieniä erikoisjunayhtiöitä Italiasta löytyy, jotka liikennöivät tietyllä reitillä (Circumvesuviana jne.) mutta pääsääntöisesti kuljetaan Italian "vr:llä".

Noihin muihin juttuihin en todellakaan jaksa ottaa kantaa, keskusteluja löytyy pilvin pimein niin täältä kuin muualtakin.
  Vastaa viestiin
28.04.10, 17:55   #3 (linkki)
Junailija
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helppoa kuin heinänteko Näytä viesti
Sattuneesta syystä valitset Trenitalian, halusit tai et. Ainakin noille väleille.

Joitakin pieniä erikoisjunayhtiöitä Italiasta löytyy, jotka liikennöivät tietyllä reitillä (Circumvesuviana jne.) mutta pääsääntöisesti kuljetaan Italian "vr:llä".

Noihin muihin juttuihin en todellakaan jaksa ottaa kantaa, keskusteluja löytyy pilvin pimein niin täältä kuin muualtakin.

Onko näille junavuoroille olemassa netissä aikataulua? Etsin, mutten löytänyt...
  Vastaa viestiin
28.04.10, 19:52   #4 (linkki)
.....................
(Vierailija)

Tästä löytyy taas kerran...

Homepage - Ferrovie dello Stato
  Vastaa viestiin
28.04.10, 20:37   #5 (linkki)
anteeksi tyhmyyteni
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ..................... Näytä viesti

Tarkoitan, että onko olemassa aikataulua,taulukkoa tai listaa junien kulkemisista(vaihtoehdoista), vai
Onko siellä edes muuta tapaa saada junien aikatauluja selville, kuin se että laittaa hakukenttiin päivämäärät ja kaupungit minne on menossa?
Kun minulla ei ole tarkkaa aikataulua matkustamiseen, niin voisin suunnitella menojani junien aikataulun mukaan(jos siis sellaisen taulukon osaisin etsiä).
  Vastaa viestiin
28.04.10, 21:58   #6 (linkki)
ioio
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi tyhmyyteni Näytä viesti
Tarkoitan, että onko olemassa aikataulua,taulukkoa tai listaa junien kulkemisista(vaihtoehdoista), vai
Onko siellä edes muuta tapaa saada junien aikatauluja selville, kuin se että laittaa hakukenttiin päivämäärät ja kaupungit minne on menossa?
Kun minulla ei ole tarkkaa aikataulua matkustamiseen, niin voisin suunnitella menojani junien aikataulun mukaan(jos siis sellaisen taulukon osaisin etsiä).
katso trenitalian sivuilta kuten katsoisit vr sivuilta suomessa
  Vastaa viestiin
02.05.10, 09:14   #7 (linkki)
yoz
(Vierailija)

junat

[QUOTE=Junailija;10518035]Mitä junayhtiötä suosittelette Italiassa? Hinnoissa on kuulemma jonkin verran eroja.
Tarkoituksena olisi ajella Venetsia,Firenze,Pisa ja Rooma välejä.Hotelli´- ja lentovinkit tai yleensäkin kaikenlaiset vinkit otetaan mielellään vastaan,kiitos :)[/QUOTE

Trenitalian sivuille, sieltä löytyy aikataulut.
Itse olen katsonut asemalle tullessani seuraavan lähdön. Pisa on äkkiä nähty(torni), siellä ei kannata yöpyä.
Hotellit olen varannut usein veneren kautta, aina ok. Roomasta saa hotellin halvimmalla samana päivänä asemalta.
Hauskaa matkaa!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku