Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Italia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.01.12, 16:40   #1 (linkki)
siljaaa-
(Vierailija)

Keskustelua Rooman matkailusta!

Toivoisin tänne yleistä keskustelua Rooman matkailusta, heiltä jotka ovat siellä jo olleet/ jotka ovat sinne menossa/ siitä kiinnostuneita :)

Itse varasin halvat lennot hiihtolomalle avopuolisoni kanssa ryanairin kautta. vain 140e/menopaluu veroineen+ matkalaukut.

Hotelli on vielä varaamatta, lukuisten hienojen ja edullisten hotellivalikoimien takia! (eri hotelli sivustojatkin on niin monta, etten ole kaikkia kerennyt edes koluta läpi vaikka olen pari viikkoa ollut melko tiiviisti koneen ääressä..)

Ensimmäisen keskustelun aiheen voisin heittää ilmoille nimenoman tosta Hotellin valinnasta :) Mitä suosittelette?
Itse uskon päätyväni johonkin edulliseen, sijainnilla ei niin väliä mutta tottakai mieluusti lähellä keskustaa/joko lentokenttä-kaupunki akselilla. (ciampino)
Hotelleja on näyttänyt saavan 250-400e/vk/2hlö. Ja monia eritasosia.

Toinen ihmetyksen aihe, ROOMAN YÖELÄMÄ. Olemme avopuolisoni kanssa 20-vuotiaita opiskelijoita, mihin meidän kannattaisi suunnata mikäli haluamme käydä tutustumassa yöelämään? Joku suht edullinen ja nuorekas paikka olisi kiva. :) Miten hotelille kulku, kannattaako käyttää julkisia vai taksia yöaikaan?

Viikko on rajallinen aika Roomassa, kerkeää nähdä vain pintaraapaisun kaupungista. Mitä kannattaa käydä katsomassa ja mitä siellä kannattaa tehdä?
Haluan ainakin käydä tutustumassa Vatikaaniin ja nähdä colosseumin ja muut yleisimmät nähtävyydet. Kenties jotain muuta?

INTOILKAA KANSSANI JA KESKUSTELKAA :)))
  Vastaa viestiin

03.02.12, 22:34   #2 (linkki)
hupsista vaan
(Vierailija)

Sorry babe, mutta Rooma ei ole rantalomakohde eikä täällä niin ollen synny keskustelua - mutta katsastappa nuo kaupunkilomat - tadaa - siellähän se Rooma on!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku