Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Kanariansaaret
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.01.09, 10:40   #76 (linkki)
vihdoin kohta Cristoon
(Vierailija)

Kiitos tuoreista kokemuksista! Miten tuo bungalowin sijainnin toivominen käytännöss'tapahtuu? Soitanko vaan Finnmatkoille? Kannattaako toivoa sijaintia, jos kuitenkaan ei ole vaaraa joutua nköalattomaan,eli ovatko esim. juuri altaan vieressä olevat selvästi mukavavampia (vai onko melua)? Tai joku muu tietty kohta?

Laitoitteko merkille, oliko huoneistossa pottaa, koska 2-vuotiaamme kyllä sellaisen tarvitsisi... Vai osaisikohan sitten istua pöntöllä kiinni pidettynä...?

Entä oliko keitto- ja syöntiastioita tarpeeksi/minkälaisia?
  Vastaa viestiin
24.01.09, 20:01   #77 (linkki)
Oltu
(Vierailija)

Me esitimme matkaa varatessa Finnmatkoille toiveen huoneiston sijainnista, ja se toteutui. Pienten lasten kanssa matkustavien kannattaa huomioida, että osassa huoneistoja on maaterassi, osa huoneistoista on korkeammalla eli on myös rappuja. Yksi maaterassillinen huoneisto on parin metrin päässä uima-altaasta, se ei ehkä ole ihan paras vaihtoehto pienille lapsille, mutta muuten toivoisin kyllä maan tasalla olevaa huoneistoa. Pottaa ei ole hotellissa saatavilla.
Astioita oli ihan kivasti, saa ruokaa tehtyä. Jopa astiaharja ja tiskiaineitta oli. Lapsia ei tosin ole tässä huomioitu eli ei ole muovimukeja tai -lautasia.
  Vastaa viestiin
21.02.09, 14:23   #78 (linkki)
kotiutunut
(Vierailija)

Cristobal helmikuu 09

Juuri tuolta palasimme, tässä sekalaisia huomioita:

- kiva nätti alue
- uima-altaat pienempiä kuin kuvissa näyttää, mutta hyvät silti
- ruoka ei kaksista
-leikkialue kivempi kuin kuvissa näyttää
- viihdetiimi osaa asiansa, ovat hyviä laulajia ja muutenkin hauskoja ja luontevia
- ihanasti keskustassa ja rantakadun lähellä
  Vastaa viestiin
17.06.09, 19:37   #79 (linkki)
Tiiveli
(Vierailija)

Cristobal ja aurinkotuolien hinnat

Olen varaamassa Parque Cristobalista kolmiota ja kysyisin onko todellakin niin, että nykyisin aurinkotuoleista joutuu pulittamaan 5e/pv Finnmatkojen nettitietojen mukaan? Onko ketään lähiaikoina käyneitä? Aika törkeä hinta jos 5 henkinen perhe joutuu pulittamaan 5 tuolista 25e/pv. Ehkä ovat laittaneet maksullisiksi,jotta tappelu tuoleista loppuisi aamuisin.
Potan voi muuten ostaa apteekista. Olen itsekin etsinyt pottaa epätoivoisena kunnes minulle kerrottiin, että apteekit myyvät lasten tarvikkeita.
  Vastaa viestiin
17.06.09, 19:38   #80 (linkki)
Tiiveli
(Vierailija)

Cristobal ja aurinkotuolien hinnat

Olen varaamassa Parque Cristobalista kolmiota ja kysyisin onko todellakin niin, että nykyisin aurinkotuoleista joutuu pulittamaan 5e/pv Finnmatkojen nettitietojen mukaan? Onko ketään lähiaikoina käyneitä? Aika törkeä hinta jos 5 henkinen perhe joutuu pulittamaan 5 tuolista 25e/pv. Ehkä ovat laittaneet maksullisiksi,jotta tappelu tuoleista loppuisi aamuisin.
Potan voi muuten ostaa apteekista. Olen itsekin etsinyt pottaa epätoivoisena kunnes minulle kerrottiin, että apteekit myyvät lasten tarvikkeita.
  Vastaa viestiin
17.12.09, 21:32   #81 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2009
Marraskuussa 09

Me oltiin täällä marraskuun lopulla Finnmatkojen matkalla. Oltiin varattu Superior-huone, mutta paria päivää ennen lähtöä Finnmatkoilta soitettiin että moista huonetta ei kuulema löydy. Onneksi muita huoneita sentään löytyi ja saatiin mun mielestä ihan kelpo hyvitykset tuosta hyvästä. Laittoivat toiveen hotelliin että saataisi huone uima-altaan vierestä ja lisäksi virkailija laittoi toiveen pelikonsolista (se kun olisi pitänyt superioriin kuulua, uima-allasnäköalan ja ilmastoinnin lisäksi).

Uima-allas näköala saatiin, tosi ihanaa kun huone oli noin kolmen metrin päästä altaasta, konsolia ei koska huoneemme ei kuulema ollut junior suite. Totesin että hotellin omat huonevalikoimat poikkeaa Finnmatkojen tarjoamista.

Hotellialue oli tosi siisti, uima-altaita putsattiin joka aamu. Aurinkovuoteita riitti hyvin käytettäväksi eikä ne mitään maksaneet. Pyyhkeistä piti maksaa pantti jos hotellin allaspyyhkeitä halusi käyttää.

Huoneen kaapissa oli turvasäilö, sen vuokra oli 18 e viikolta.

Hotellin sijainti oli mitä täydellisin, sata metriä surffareitten rannasta. Uima-rannalle oli pidempi matka. Lähistöllä paljon kiinalaisia ravintoloita (itse testattiin hotellia vastapäätä oleva ja se oli kyllä oikein hyvä) ja suomalainen karaoke-baari. Mäkkäri ja Burger King oli myös rannassa ihan lähellä.

Miinuksia antaisin päivällisen tasosta, samalla hinnalla söisi hyvin paikallisissa ravintoloissa ja jos tyytyy pika-ruokaan, niin halvemmallakin. Meillä oli puolihoito. Aamiaiset oli samanlaiset joka aamu, päivällisillä ruoka maistui samalta vaikka se vaihtelikin. Paikallista ruokaa ei tarjota, vaan lähinnä saksalaista / englantilaista.

Toinen miinus menee tosi koville sängyille, mutta se kai on lähinnä tottumiskysymys.
  Vastaa viestiin
17.10.11, 14:24   #82 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2011
Lomalle

Onko tästä hotellista uusia matkakertomuksia? Olemme lähdössä lomalle 2kk kuluttua ja kaikki vinkit tarpeen :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku