Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Kanariansaaret
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
28.02.08, 15:16   #1 (linkki)
boikotoin paikkaa
(Vierailija)

Playa del ingles/lentomelu

Playa del Inglesin matkaajat laittakaa palautelomakkeisiin kommentti lentomelusta jota kyseisessä kaupungissa on, aamusta iltaan kun vedetään mainosrättejä ja valtavasti lisääntynyt laskuvarjohyppely aiheuttaa melkoisen melusaasteen liikenteen (autontorvet) ja diskojen lisäksi.
Kun sinne yleensä mennään lomalle ja nauttimaan niin jäisi edes yksi melu vähemmälle jos kaikki siitä valittaisi.
  Vastaa viestiin
28.02.08, 16:05   #2 (linkki)
meluamelua
(Vierailija)

just just

Kannattaisikohan vaihtaa lomapaikkaa jos häiritsee moinen melu. Varmaan löydät jostain paikan jossa ei ole diskoja, autoja, lentokoneita ja muita ihmisiä. Useasti Inglesissä käyneenä minua ei ainakaan haittaa tippaakaan kyseiset melunlähteet joita viestissäsi mainitsit.
  Vastaa viestiin
28.02.08, 17:07   #3 (linkki)
voi taivas
(Vierailija)

Että oikein lentomelua?? Pienen pieni koneiden hurina kuuluu taivaalta. Ei voi kyllä ketään häiritä.
  Vastaa viestiin
28.02.08, 17:59   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Viime syksyisellä reissullamme pojanpoikien tärkeä kiikarointikohde oli juuri laskuvarjohyppääjät ja "rätinvetäjät", nämä bongailut toivat paljon iloa ja sisältöä heidän matkaansa, muun mukavan lisäksi
  Vastaa viestiin
28.02.08, 17:59   #5 (linkki)
Kokemusta on
(Vierailija)

Jos rauhaa kaipaat...

suosittelen matkustamaan lomalle Teneriffan Puerto de la Cruziin.
  Vastaa viestiin
29.02.08, 09:05   #6 (linkki)
boikotoin paikkaa
(Vierailija)

vastauksia

Kyseinen rättienveto kun ei ollut vain minun ongelmani, vaan ravintolassa kuultujen perusteella siellä asuvat eläkeläiset ovat myös saaneet tarpeekseen melusta. Just just ille tiedoksi lue tarkemmin ennen kuin kommetoit ei ne diskot ja torvet minua häiritse kun ei ota hotellia diskojen läheltä. Nyt on kyse vain lentomelusta jota olisi mahdollisuus pienentää ihmisten aktiivisuuden ansiosta. Voi taivas vai että pienen pieni lentomelu hommaa kuulolaitteeseen uusi patteri tai osta parempi malli jotta kuulisit kaiken niin kuin normaalikuuloinen kuulee. Vastaanpa vielä Kokemusta on kirjoittajalle ehdotuksesi on todella varteen otettava vaihtoehto menkööt ne lentomelua ihannoivat Inglesiin.
  Vastaa viestiin
29.02.08, 12:41   #7 (linkki)
voi taivas
(Vierailija)

Olen ollut kymmeniä kertoja Inglesissä ja lentokoneet eivät kyllä melua. Kuuloni on muuten erinomainen. Kyllä nyt on jollain muulla ongelmia terveyden kanssa.
  Vastaa viestiin
29.02.08, 13:02   #8 (linkki)
Inglesistä palannut
(Vierailija)

Mitäs vielä, kannattaa varmaan vaihtaa matkakohde johonkin perähikiään missä ei ole muita ihmisiä. Yksistään sinua varten tuskin mainostetaan noilla vetoräteillä ja siellä ei koneet muutenkaan lentele kun ei ole turistikohde..

Tai jospa otat kuulolaitteestasi patterit pois niin ei kaikki äänet ärsytä??

Vastaa viestiin
29.02.08, 14:27   #9 (linkki)
hetero 1964
(Vierailija)

2 kertaa riiti minulle

Play Del Inles on homojen mekka, eli menkööt homot vaan sinne. Puerto De La Gruz ja Las Palmas ovat myös turistikohteita joissa asuu paikallisia , suosittelen kyseisiä paikkoja eikä tarvi kuunnella lentokoneiden ääniä koska paikallisetkin ovat niihin kypsyneet.
  Vastaa viestiin
29.02.08, 16:14   #10 (linkki)
boikotoin paikkaa
(Vierailija)

onneksi on vara valita

Kiitoksia hetero 1964 vinkeistä seuraava matka tulee olemaan jompi kumpi mainitsemistasi paikoista ettei tarvi perähikiälle lähteä. Kyllä mekin helmikuussa huomattiin, että Inglesissä on vanhoja Saksalaisia pariskuntia ja paikka suorastaan kuhisi homoja ja lesboja.
  Vastaa viestiin

29.02.08, 20:04   #11 (linkki)
voi taivas
(Vierailija)

nimimerkille boikotoin paikkaa

saksalaisia kirjoitetaan pienellä
  Vastaa viestiin
02.03.08, 23:13   #12 (linkki)
_ensikertalainen
(Vierailija)

Huhtikuussa Inglesiin

Mielenkiintoista kuulla kommentteja paikasta. Ystäväni kanssa puntaroimme Puerto Ricon ja Inglesin välillä ja päädyimme Inglesiin, juuri tuon vilinän, vilskeen ja eloisuuden takia. Johtunee siitä, että olemme kummatkin 24 vuotiaita ja meitä ei niin häiritse melu, ellei se ala heti 06 aamulla....
Olin muutama vuosi sitten Puerto del la Cruzissa ja se oli aivan ihastuttava kukkamerikaupunki. Mietittiin kavereiden kanssa, että sinne muutetaan +60 vuotiaina =) Todella rauhallinen, varsinkin saksalaisten eläkeläisten suosima paikka.
Se on vähän mitä lähtee lomalta hakemaan. jos tavoitteena on pelkästään, nukkua, ottaa aurinkoa, lukea muutama hyvä kirja ja syödä hyvin illalla, niin Agadir tai Teneriffan Cruz on oiva valinta. Cruziin silti vasta maaliskuun puolella. Olimme siellä helmikuun alussa ja aika pilvistä oli monenakin päivänä. Vuoret keräävät mereltä tulevat pilvet kaupungin ylle, joten sää ei ollut paras mahdollinen..
Tällä kertaa haluamme päästä myös bilettämään ja nauttimaan iltaelämästä, joten Ingles on kuulemma oikea paikka siihen.
Gambiaakin harkitsimme, mutta kuulimme että se on lähinnä vanhempien naisten seksiparatiisi.. Onko kenelläkään kokemuksia? Seuraavaa reissua silmällä pitäen..
Mikään ei silti voita Thaimaata ja Malesiaa, jos matkabudjettia ja aikaa on enemmän!
  Vastaa viestiin
29.08.08, 15:16   #13 (linkki)
Marjja
(Vierailija)

Moro

Kannattaako inglesiin mennä kahden teini-ikäisen kanssa? En ole itse käynyt siellä aikaisemmin... Luin että inglesissä on paljon ravintoloita ja kauppoja. Pitääkö paikkansa? Pidämme shoppailusta. Onko inglesin rannalla suihkua?
Mitä huoneistohotellia suosittelisitte? Huoneistoihin pitäisi mahtua 4 henkilöä ja olla suht. hyvällä paikalla lähellä keskustaa ja rantaa.
  Vastaa viestiin
02.09.08, 16:41   #14 (linkki)
Matkustelija
(Vierailija)

Kyllä kannattaa. Kauppoja ja ravintoloja siellä oli todella paljon. Inglesin rannalla ei ole suihkua. Minä suosittelen Corona Rojaa.
  Vastaa viestiin