|
Vastauksia ei kuulunut, mutta tulinpahan itse loman jälkeen kommentoimaan, jospa olisi jollekin hyötyä.
Hotelliin mennessämme kieltämättä hieman järkytyin huoneiston kuntoa. Kaksion sisustus oli varmaankin suurimmaksi osaksi peräisin 80-luvulta ilman turhia remontteja. Sisustusratkaisuista muutama oli aika halvan näköisiä, mm. ruokapöydän päällä oli riisipaperilamppu josta meni johto seinässä olevaan pistorasiaan, jotenkin väliaikaisen näköinen ratkaisu. Noita pahempana pidin kuitenkin sitä että huoneisto oli varsin epäsiisti, esim. verhoissa paljon näkyviä tahroja. Vaatekaapissa ja keittiön kaapissa oli saumojen rakoilua ja jotenkin alkuun epäilytti laittaa vaatteita kaappiin, vuoteen huovat tuoksahtivat ummehtuneelta ja vuoteet natisivat, patjat olivat aika kovat. Muutaman päivän näihin kesti tottua, mutta sen jälkeen tuntui kuin olisi kesämökillä ollut :) Torakoita ei näkynyt eikä muitakaan hyönteisiä. Rakennukset olivat kaksikerroksisia ja useimmilla aurinkomatkalaisilla kuten meilläkin oli alemman kerroksen huoneistot, itse pidän enemmän parvekkeesta kuin terassista joten tämä oli minulle miinus. Toisaalta lastenrattaiden säilyttämiseen terassi oli hyvä.
Myönteisiä puolia hotellissa oli myös paljon: piha-ja allasalueet ja lasten leikkipaikka olivat huomattavasti paremmassa kunnossa, paljon kauniita istutuksia ym. Hotellissa oli paljon palveluja saatavilla ja etäisyydet pieneen keskustaan ja rannalle erinomaiset. Aamiainen oli runsas ja herkullinen.
Toista kertaa en tähän hotelliin lähtisi, syynä juuri tuo epäsiisteys. Olen ollut pelkistetysti varustelluissa huoneistohotelleissa ennenkin, mutta niissä on ollut puhdasta. Kuitenkin jos tässä asiassa suurpiirteisyyttä riittää niin muilta osin oikein mukava paikka. Ja hintahan oli edullinen, joten en varsinaisesti pettynyt hotellivalintaan.
|