Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Kanariansaaret
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.05.11, 21:47   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2011
Sijainti: Oulu
Gran Canarian matkakertomus

Matkablogissani on valmiina viisi-osainen matkakertomus viikon lomalatamme Gran Canarialle. Blogistani löytyy myös aiempia Kanariansaarten matkakertomuksia.
Seijasiskon matkablogi
  Vastaa viestiin

02.05.11, 06:48   #2 (linkki)

Käyttäjän Aguila avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: Kotka
Kiitoksia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Seijasisko Näytä viesti
Matkablogissani on valmiina viisi-osainen matkakertomus viikon lomalatamme Gran Canarialle. Blogistani löytyy myös aiempia Kanariansaarten matkakertomuksia.
Seijasiskon matkablogi
Kiitoksi matkablogin esillepanosta Seijasisko.
Olen seurannut sitä jo aiemminkin ja sen Teneriffa osat kiinnosti erityisesti.
Väittäisin kuitenkin että Bloggerin pohjalle tehtynä blogisi olisi vieläkin parempi kuin tämä käyttämäsi Vuodatuksen pohja.
  Vastaa viestiin
02.05.11, 08:37   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2009
Seijasiskon matkablogi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Seijasisko Näytä viesti
Seijasiskon matkablogi
Aurinkoista huomenta!
Oli ihan kiva lukea matkablogiasi. Olen itsekkin käynyt Kanarialla useita kertoja niin Gran Canarialla kun Teneriffallakin. Tänä kevääna tosin olin Madeiralla mutta päätimme että syksyllä kyllä palaamme Puerto Ricoon tai Moganiin. Olimme vuosi sitten keväällä Moganissa ja pidimme siitä kovasti. Nyt täytynee olla kesä kotona ja palata matkailuun syksyllä.
Oikein hyvää kesää kaikille toivottaa Raili1
  Vastaa viestiin
02.05.11, 11:52   #4 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aguila Näytä viesti
Kiitoksi matkablogin esillepanosta Seijasisko.
Olen seurannut sitä jo aiemminkin ja sen Teneriffa osat kiinnosti erityisesti.
Väittäisin kuitenkin että Bloggerin pohjalle tehtynä blogisi olisi vieläkin parempi kuin tämä käyttämäsi Vuodatuksen pohja.
Kiitos mielenkiinnostasi!!

Tiedän kyllä Bloggerin. On ihan makuasia kummasta tykkää. Itse olen mieltynyt kovasti Vuodatukseen. Minulla on ollut käsiyblogi Vuodatuksessa yli neljä ja puoli vuotta. Minusta bloggerin blogit eivat ole nyt sen erikoisempia kuin vuodatuksenkaan ja vuodatus on tosi käteviä käyttää.

Pohjankin saa Vuodatuksessakin muotoiltua vaikka minkälaiseksi Itse pidän nykyisestä pohjastani- tosi mielessä on ollut vaihtaa tuo vuorikuva johonkin itse matkoillamme ottamaan kuvaa.

Vuodatus on suomalainen ja erittäin iso plussa on mm. se. että ylläpitoon saan yhteyden tosi helposti sähköpostitse suomenkielellä jos kysyttävää ja ongelmia ilmenee.Vastaavat yleensä jo samana päivänä.

Viimeinen muokkaaja Seijasisko; 02.05.11 12:22.
  Vastaa viestiin
02.05.11, 11:54   #5 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kevätmatka Näytä viesti
Aurinkoista huomenta!
Oli ihan kiva lukea matkablogiasi. Olen itsekkin käynyt Kanarialla useita kertoja niin Gran Canarialla kun Teneriffallakin. Tänä kevääna tosin olin Madeiralla mutta päätimme että syksyllä kyllä palaamme Puerto Ricoon tai Moganiin. Olimme vuosi sitten keväällä Moganissa ja pidimme siitä kovasti. Nyt täytynee olla kesä kotona ja palata matkailuun syksyllä.
Oikein hyvää kesää kaikille toivottaa Raili1
Kiitos! Hyvää aurinkoista kesää Sinulle! toivoo Seijasisko
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku