Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Kanariansaaret
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.08.11, 13:11   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2010
Talveksi Puerto de la Gruziin

Hei sotavento ja muutkin pitkäaikaiset asukit puertossa. Mistä olette vuokranneet asunnon ja onko asunnot yleensä olleet hotelleissa vai normaaleja asuntoja. Itse olen vaimoni kanssa aikonut lähteä talvea pakoon puertoon. Aikomuksemme on olla kolme kuukautta esim 15.12.2011 - 15.3.2012. Mikon sivuilla olen käynyt ja Inmobilaria Optiman sivuilla. Onko muita? Suomeksi asiointi olisi tietenkin helpointa, mutta englantikin taipuu.
Asunto mielellään ala kaupungilla ja mielellään kaksio(yksiökin saattaa kelvata)
  Vastaa viestiin

29.08.11, 17:28   #2 (linkki)

Käyttäjän Takkutukka* avatari

Rekisteröitynyt: 11/2009
Suomeksi voit asioida

esim. Hille Ounin kanssa osoitteessa: Lukaali.com Puerto de la Cruz, asunnot. Asuntoja on hotelleissa ja vuokra-huoneistoina eri puolella kaupunkia. Järjestelyt onnistuvat moitteettomasti ja sopimukset pitävät, mistä on kokemusta parilta talvipakolaiskaudelta.

Juonikkaita reissunriittailuja!
  Vastaa viestiin
29.08.11, 18:03   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2007
Sijainti: Etelä-Suomi, Satakunta ja Tenerife
Jotain osviittaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jawa02 Näytä viesti
Hei sotavento ja muutkin pitkäaikaiset asukit puertossa. Mistä olette vuokranneet asunnon ja onko asunnot yleensä olleet hotelleissa vai normaaleja asuntoja. Itse olen vaimoni kanssa aikonut lähteä talvea pakoon puertoon. Aikomuksemme on olla kolme kuukautta esim 15.12.2011 - 15.3.2012. Mikon sivuilla olen käynyt ja Inmobilaria Optiman sivuilla. Onko muita? Suomeksi asiointi olisi tietenkin helpointa, mutta englantikin taipuu.
Asunto mielellään ala kaupungilla ja mielellään kaksio(yksiökin saattaa kelvata)
Olen vuokrannut viime talven, samoin tulevan talven asunnot Katja Hämäläisen kautta. Hänen yhteystietonsa löytyvät myös Mikon sivuilta sieltä Puerto-osiosta.
Viime talvinen asunto oli yksityisasunnoiksi muunnetussa entisessä hotellissa, tuleva ei. Alakaupunki on minullekin mieluisin paikka. Tervetuloa vaan talvehtimaan Puertoon. Jos joulukuussa tulette, kaupunki on kauneimmillaan, kun on jouluvalaistus ja kukat.

Yst. Sotis
  Vastaa viestiin
10.09.11, 22:32   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2010
Asunto löytyi

Nyt on asunto vuokrattu alakaupungista joulu - helmikuulle. Katsotaan miten siellä
kolme kuukautta viihdytään. Aiksisemmin oltu kaksi kertaa kaksi viikkoa Petz Azulissa. Ihan ok. hotelli. Mutta nyt tällä "pitkällä" reissulla on mukavampi olla
ala kaupungilla.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku