Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Marokko ja Tunisia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.06.07, 16:24   #1 (linkki)
Vauvan kanssa
(Vierailija)

Marokko vai Tunisia marraskuussa?

Onko Tunisiassa jo rantakelit ohi marraskuussa? Entä onko kokemuksia Agadirista marraskuussa? Meillä mukana myös 4 kk vauva. Onko hyviä hotellivinkkejä jommasta kummasta paikasta? Ei all inclusive mutta jonkin paremman luokan hotelli (4 tähteä).
  Vastaa viestiin

01.09.07, 18:21   #2 (linkki)
Skip007
(Vierailija)

Tunisia marrakuussa?

Olen myös kiinnostunut kokemuksista Tuniasta marraskuussa. Oman vertailun mukaan keskiarvo lämpötilta on marraskuussa Marokossa hieman korkeampi kuin Tunisiassa, mutta yöllä Marokossa on vain 8 astetta! Samoin merivesi on keskiarvojen mukaan Tunisian puolella lämpöisempää kuin Marokossa.
  Vastaa viestiin
03.09.07, 09:36   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Tuuripeliä?

Lieneekö marraskuu jo enemmän onnesta kiinni kelien suhteen? Ajatellaan vaikka Maltaa tai Kreetaa, jotka ovat "kivenheiton" päässä Tunisiasta. Itse olen ollut Tunisiassa muutaman päivän lokakuussa ja silloin kyllä oli lämmmintä niin maalla kuin vedessäkin. Myös iltaisin.

Ainakin Tunisian Hammametissä on esim. Aurinkomatkojen valikoimassa korkeatasoisia hotelleja sopuhintaan. Iberostar Averroes ja Sol Azur joissa olen majaillut olivat kumpikin oikein hienoja paikkoja.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku