Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Marokko ja Tunisia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.07.07, 13:13   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Hotellivinkit

Missä kannattaa Marokossa ja Tunisiassa yöpyä? Tässä ketjussa voit jakaa yöpymisvinkkisi muiden Matkalaukkulaisten kanssa.
  Vastaa viestiin

15.01.08, 12:11   #2 (linkki)
minttu.m
(Vierailija)

Itse olin viikon Marokossa odyssee park hotellissa,olikohan se 3 tähden hotelli ja voin kyllä sanoa että mahtava hotelli! Hyvä palvelu ja siisti hotelli!
  Vastaa viestiin
26.10.08, 16:36   #3 (linkki)
werewolf_84
(Vierailija)

Olin huhtikuussa kaksi vuotta sitten tunisian soussessa ja hotelli oli marhaba, ja se sijaitsi ihan rannalla. Hotellin allasalue oli hyvä ja ranta oli upea verrattuna aiempiin kyproksen reissuihin. Sää oli kaunis koko viikon ja lämmintä oli joka päivä yli 20 astetta varjossa. Ainoa matkamme miinus oli hidas toiminta lentokentällä kun meitä aurinkomatkalaisia pompoteltiin tiskiltä toiselle ja opaskaan ei osannut sanoa juuta eikä jaata koko hommaan...Muuten suosittelen kyllä kaikille!!
  Vastaa viestiin
25.10.09, 21:07   #4 (linkki)
Eikku33
(Vierailija)

Hotelli Marhaba

Olimme syksyllä Soussessa Hotelli Marhabassa. Muuten asiallinen ja siisti mutta siivoojat varastelivat tupakka ja pikkurahaa hotellihuoneesta. Siisti hotelli ja alue. Ruoka ei ollut kovin kummoista mutta syötävää kyllä. Turisteille tarjoavat mautonta ruokaa. Itse en valitsisi ainakaan täysihoitoa vaan kävisin syömässä myös muissa ravintoloissa. Hyviä ovat mm. La Fiesta ja Bonaparte kävelymatkan päässä. Meillä pelasi lentokenttäpalvelu tosi sujuvasti. Oppaatkin olivat ihan ammattitaitoisia.
Saharan retki on kokemisen arvoinen. Marhaba hotelleja on useita Soussessa.
  Vastaa viestiin
27.10.10, 14:27   #5 (linkki)
tunis
(Vierailija)

Port el Kantoui ja hotelli Abou Sofiane

Olin viikon tän vuoden lokakuussa tuolla ja oli ihanaa, ranta paras näkemäni (olen matkustanut kanariat, Thaimaat jne). All Inclusive hotelli, neljä tähteä, siisti ja hyvä palvelu! Ruoka ei hääppöistä mutta oli ihana kun ei tarttenut käyttää aikaa raflojen etsimiseen. Suosittelen!
  Vastaa viestiin
14.01.11, 10:09   #6 (linkki)
toinen...
(Vierailija)

Kait nyt tiedätte ko. maan tilanteeen, jopa Euroopassa ongelmia on yritetty peittää, nyt tulee julki.
Henkensä kaupalla saa tietysti matkustaa jos haluaa. Suomen lähettiläs oli TV:ssä puhelinhaastattelussa (sanoo asioita korrektisti) ja 2 asiantuntijaa eli Tunisiassa asunut ja sen maan asioita tutkinut proffa.
Taitaa se diktaattori omistaa myös nuo loistaviksi kerrotut hotellitkin... eli varsinainen himodiktaattori!
  Vastaa viestiin
09.02.11, 14:16   #7 (linkki)
siis mitä?
(Vierailija)

kehoitatteko ihmisiä menemään tunisiaan???
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku