Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Marokko ja Tunisia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.07.07, 09:32   #1 (linkki)
Sousanna vai Tej Marhaba
(Vierailija)

Tunisia Sousse Domina Travel

Ollaan suunniteltu lähtöä ens keväänä sousseen domina travelin kautta,
onko jollakulla kerrottavaa Domina Travelista matkanjärjestäjänä ja niiden hotelleista?
Paljon olen lukenut tarinoita kesk.palstalta mut kukaan ei ole maininnu DT:n matkoista.
  Vastaa viestiin

23.07.07, 11:34   #2 (linkki)
en ollut tyytyväinen
(Vierailija)

Kerran Dominan matkalla

Tunisiassa olen käynyt kerran Dominan matkalla enkä ollut tyytyväinen. Seuraavalla kerralla valitsin Deturin, johon olin täysin tyytyväinen. Myöskin muualla olen ollut Deturiin tyytyväinen , samoin kuin Aurinkomatkoihin ja Tjäreborgiin.
  Vastaa viestiin
24.07.07, 17:59   #3 (linkki)
Dominasta myös kiinnostunut
(Vierailija)

Kertoisitko miksi

Kertoisitko miksi Domina ei onnistunut?
  Vastaa viestiin
22.09.07, 23:36   #4 (linkki)
Yllättynyt
(Vierailija)

Positiivinen kokemus

Domina Travelin matkalla Hammametissa ehdottomasti paras opas! Isompien matkatoimistojen oppaat kalpenevat ko. oppaan rinnalla, niin erinomainen hän oli!
  Vastaa viestiin
01.11.07, 22:08   #5 (linkki)
Hyvä lento
(Vierailija)

Domina travel:very good!

Pelkkää hyvää Domina travelista. Kaksi viikkoa Hammametia kohtuuhinnalla, huone ihan o.k. keskustassa, kuten halusinkin. Lennoilla ekana tarjoiltiin halvat alkoholijuomat, ettei tarttenut odotella. Paluulennolla oli tilaa vaikka vetäytyä pitkäkseen, lentomatkakin ikään kuin loppui kesken. Harvinaista!
Opas tosin kertoi,että naisetkin voi mennä yksin niihin 'ukkokuppiloihin' kahville. Menin, mutta miehet olivat aivan hämmennyksissään, ei niissä KOSKAAN naisia näkynyt, vaikka ovatkin ulkosalla ja pelkkää kahvia ja teetä nautitaan. Keskityin postikorttien kirjoittamiseen kestääkseni aiheuttamani hämmennyksen.
Toisen matkatoimiston opas seuraavalla reissulla kertoi, että miehet luulivat kai minun kaipaavan seuraa tai olevan täysin tietämätön 'etiketistä'. Myöhemmin olen kyllä käynyt samantyyppisissä pikkuisen pienemmissä kahviloissa, joista löydän pöydän jostain 'reunasta'. Niissä kun on tosi hyvät kahvit ja pikkusuolaiset, dinaarilla!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku