Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Marokko ja Tunisia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.04.09, 08:25   #1 (linkki)
nopeesti
(Vierailija)

vinkkejä Tunisiaan

olemme varanneet deturin äkkilähdön Tunisiaan, joka meille ennestään tuntematon matkailukohde. Joten kiitollisina otamme vastaan kaikenlaiset vinkit ja tiedonjyväset. Tiivistetyn "mitä jokaisen Tunisiaan matkaavan tulisi tietää"-oppaan ;)

Hintataso ravintoloissa ja muualla. Kannattaako osallistua jollekin retkelle, mitä pitää varoa tms. Täytetäänkö lentokoneessa joku maahantulolappu, jota pitää kuljettaa mukanaan? Mitä muuta erikoista Tunisiassa pitää ottaa huomioon, hygieniataso ym.

Kiitos kaikille vastaajille ja mukavia matkoja...
  Vastaa viestiin

04.04.09, 17:34   #2 (linkki)
yök pöpöt
(Vierailija)

no ainakin..

hygieniataso on...,no sitä ei ole.Käsidesi mukaan ja sitä kannattaa läträtä joka välissä. Laukuista ja lompakoista kannattaa pitää hyvää huolta. Kauppiaat on aggressiivisia, siis ihan oikeesti.Miehet yleensäkin tulee vaalean naisen iholle ahdistavuuteen saakka. Missä maassa maahantulolappuja mukana kuljetetaan? Kyllä minä ainakin olen joutunut jättämään ne rajalle. Hintataso on Suomalaiselle edullinen ravintoloissa ja muuallakin,tosin mitään ostettavaa ei ole tarjolla. Matka uuteen ja vieraaseen paikkaan on aina opettavainen, vaikkei sitten olisikaan miellyttävä.
  Vastaa viestiin
06.04.09, 19:00   #3 (linkki)
Parvati...
(Vierailija)

Lämmintä toukokuussa?

Kyselisin tässä, että onko kellään kokemusta, millaisia lämpötiloja Tunisiassa on toukokuun alkupuolella, kannattaako mennä palelemaan?
  Vastaa viestiin
07.04.09, 00:12   #4 (linkki)
henskuliini
(Vierailija)

Tunisiaan lähdössä myös

ollaan kans lähdössä poikaystävän kanssa tunisiaan perjantaina deturin kautta! :) Hyvää lomaa teillekki! Itse ainakin olen apteekista jo hakenut käsidesiä mukkaa. Matkalippujen mukana tuli lappunen jossa on hyviä www osoitteita tunisiaan matkaavalle. www.tunisia.nu Tunisian valtion matkailutoimisto sivut.
  Vastaa viestiin
07.04.09, 18:35   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Parvati...
Kyselisin tässä, että onko kellään kokemusta, millaisia lämpötiloja Tunisiassa on toukokuun alkupuolella, kannattaako mennä palelemaan?
Olin vuosia sitten Tunisiassa juuri toukokuun lopulla ja siellä oli silloin todella lämmin. Ei tarvinnut palella. Retkistä mieleenpainuvin oli yli yön kestävä retki aavikolle, jossa oli kameliratsastusta ja halukkaat saivat nukkua beduiiniteltassa.

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku