Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Portugali
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.12.11, 00:36   #1 (linkki)
Illantullen
(Vierailija)

Madeira - missä parasta asua?

Onko Madeiralla parempi asua kaupungin keskustassa vai hotellialueella?

Kummasta löytyy enemmän kivoja ravintoloita?
Pääsy levadoille?
Jos asuu keskustassa, onko hotelleissa uima-altaita?
  Vastaa viestiin
28.12.11, 19:24   #2 (linkki)
kaarinN
(Vierailija)

Keskustassa

Olen ollut sekä hotellialueella sekä keskustassa. Pidin enemmän keskustan hotellista, koska siitä oli iltaisin tosi kiva lähteä liikkeelle. Ruokapaikkoja keskustassa riittää.

Uima-altaan olemassaolohan selviää kun hotelleja vertailee - meidän hotellissa oli sekä sisä- että ulkoaltaat.
  Vastaa viestiin
17.01.12, 21:07   #3 (linkki)
omppu
(Vierailija)

madeiran hotellit

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaarinN Näytä viesti
Olen ollut sekä hotellialueella sekä keskustassa. Pidin enemmän keskustan hotellista, koska siitä oli iltaisin tosi kiva lähteä liikkeelle. Ruokapaikkoja keskustassa riittää.

Uima-altaan olemassaolohan selviää kun hotelleja vertailee - meidän hotellissa oli sekä sisä- että ulkoaltaat.
Ainakin Pestana-hotellit on hyviä. Itse asuimme Pestana Carlton-hotellissa. Kaikki toimi, ruoka hyvää ja keskusta lähellä.
  Vastaa viestiin
18.01.12, 16:38   #4 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

Lidon alue paras

Lidon alue on mielestäni paras. Siitä pääsee hyvin rantapromenadille ja kaupunkiin päin kävellen tai busseilla. Iso supermarket on vieressä. Esim. Eden Mar ja Porto Mare- hotellit ovat hyviä.
  Vastaa viestiin
22.02.12, 10:07   #5 (linkki)
Es
(Vierailija)

Lido/Funchal

Olen asunut sekä Lidon alueella että Funchalin keskustassa. Lido on monipuolisempi, koska sieltä lähtee rantapromenadi länteen, jota pitkin on mukava lenkkeillä. Keskustaan on helppo kävellä alamäkeä ja ihailla samalla upeata puistoaluetta.

Paluumatkalla voi hypätä bussiin, joka maksaa bussikortilla noin euron verran.
  Vastaa viestiin
11.03.12, 16:11   #6 (linkki)
Madeirankävijä
(Vierailija)

Keskusta on...

mielestäni paras paikka asua. Kaikki ovat lähellä, ravintolat, kaupat ja bussiasemat. Ja keskustassa on jotenkin "paikallisempi" tunnelma, kuin hotellialueella.
  Vastaa viestiin
22.06.12, 16:10   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2007
Makuja on monia

ei ole yksiselitteitä vastausta kummassa on parempi, tottakai se riippuu siitä mitä itse arvostaa.
Meren läheisyys on Lidon alueella käsin kosketeltava ja pikku kävely keskustaan tekee vain hyvää. Joku tarvitsee joka päivä eri ravintolan joillekin riittää supermarket ja sen antimet ainakin välillä.
Pestana Palms on erimerkiksi aivan mainio rantahotelli, palvelua ja miljöötä ei voi millään moittia.
  Vastaa viestiin
23.12.12, 07:59   #8 (linkki)
kiveliön kuningas

Käyttäjän jänkäjoonas1943 avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Sijainti: turku
Florisol hotelli

Minkätasoinen hotelli on Florisol? Liikenteen melu? Yöelämän hälinä?Keittiön varustelu?
Kiitos vastauksista!
  Vastaa viestiin