Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Turkki
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.04.06, 20:27   #1 (linkki)
heinäkuussa
(Vierailija)

Park Alanya

Ollaan lähdössä heinäkuussa Alanyaan ja Park Alanya nimiseen hotelliin. Onko totta, että ko. hotellissa ei ole jääkaappia? Mitenköhän sie sitten saa esim. vedet ja oluet pysyyn viileinä? Kuuluuko hotellille kauheesti iltaelämän äänet? Millasta ohjelaa hotellilla järjestetään(Beach&Boogie)? Kaikki muukin tieto on tervetullutta!:)
  Vastaa viestiin

07.04.06, 22:37   #2 (linkki)
Hle
(Vierailija)

Re: Park Alanya

Heippa.Koetapa antaisiko haku mitään.Olen nim. joskus kirjoittanut ko hotellista.Kyllä se ihan ok paikka on,hieman nuhraantunut ,mutta aamupala oli hyvä.
  Vastaa viestiin
08.04.06, 09:40   #3 (linkki)
Ilona
(Vierailija)

Olen ollut useita kertoja hotelli Park Alanyassa. Lähinnä sen sijainnin takia. Tosi lyhyt matka baareihin. Rannoille vähän pitempi matka mutta hotellilla on uima-allas jos ei jaksa rannalle lähteä.
Se on totta että huoneissa ei ole jääkaappia. Ja koska kyseessä on hotelli ei huoneisto, niin periaatteessa huoneisiin ei saisi viedä ulkopuolelta ostettuja juomia ym. Mutta itse olemme kyllä vieneet. Esim. rantareissun jälkeen ollaan ostettu jostain lähikaupasta niin pysyvät huoneissa iltaan asti viileänä, varsinkin jos huoneessa on ilmastointi päällä.
Iltaelämän äänet kuuluvat kyllä hotelliin. Hotellin baarin musiikki soi aika myöhään ja melua riittää taas aamuyön tunteina kun ihmiset palailevat baareista.
Hotellin ohjelmatarjonta ei ole ollut kovin ihmeellistä viime vuosina. Ja itse kun matkani varasin kyseiseen hotelliin, lähtö kesäkuussa, sanottiin ettei hotelli olisi enää sellainen Beach&Boogie. Parina kesänä hotellissa yritettiin järjestää turkkilaista iltaa mutta osanottajia ei paljoa tullut. Viime kesänä hotellilla oli paikallisen nahkakaupan nahka-show, esiteltiin nahkavaatteita, oli jotain tanssiesityksiä ja tarjolla oli ruokaa.
Mutta kaikin puolin hotelli on mielestäni ihan ok. Ei mitään luksusta mutta hyvät huoneet ja ilmastointi saatavilla eri maksusta. Aamupala suht monipuolinen ja sillä pärjää pitkälle päivään. Ja itse ollaan aina valittu hotelli juuri sen sijainnin takia!
Voisin kertoa muutakin jos haluat jotain tietää. Lähetäpä vaan kysymyksiä! Itsekin jo matkaa kovin odottaen!!!
  Vastaa viestiin
08.04.06, 17:26   #4 (linkki)
Subaj
(Vierailija)

""vedet ja oluet pysyyn viileinä? ""

Vanha konsti: Laitat pullot pyyhkeen sisään lavuaariin. Vesihana vuotamaan pikkuhiljaa kylmää vettä.
Ja vot, muutaman tunnin päästä on kylmää olutta:)
  Vastaa viestiin
10.04.06, 12:47   #5 (linkki)
Heinäkuussa
(Vierailija)

Itse oon lähdössä matkaan ihan bilemielessä, mut mietin sitä et kuuluuko yöelämän äänet todella kovaa? Auttaako korvatulpat? Onko hotellissa muitakin kuin pelkkää nuorisoa?
  Vastaa viestiin
10.04.06, 23:22   #6 (linkki)
Ilona
(Vierailija)

No, jos bilettämään lähdet niin hotellin oma musa tuskin enää siihen aikaan sua häiritsee ku palailet hotelliin. Korvatulpat kannattaa ottaa mukaan. Itse nukun päikkärit korvatulpilla Park Alanyassa.
Toki hotellissa on muitakin kuin pelkkää nuorisoa. Aikaisempina kesinä hotellissa ei ole ollut lapsiperheitä! Tulevasta kesästä en osaa sanoa. Pari kuukautta pitäis vielä itse jaksaa odottaa matkaa!!
  Vastaa viestiin
11.04.06, 09:12   #7 (linkki)
mariah81
(Vierailija)

joo ei ole jääkaappia siellä hotellissa ja kyllä aika paljon kaikki äänet kuuluu mutta ei meitä ainakaan ole häirinnyt ja mukava hotelli on..ja lähellä kaikkkea..hyvää matkaa vaan teille..ja me laitettiin vesi pullot ämpäriin missä kylmää vettä ja oluet käytiin hakemassa siitä ihan vierestä kaupasta niin kylmiä olivat.
  Vastaa viestiin
05.05.06, 19:32   #8 (linkki)
jihuu
(Vierailija)

Ihan kiva hotelli. Mekin tuotiin omia sapuskoja huoneeseen eikä kukaan tullut kyllä sanomaan mitään. Iltaelämän äänet häiritsevät suunnilleen vain ensimmäisenä yönä, tosin me olime ko. hotellissa toukokuussa joten silloin kai on hieman rauhallisempaa..Ainakin meidän aikanamme hotellissa oli muitakin kuin nuorisoa. hyvä sijainti jos ei ole aivan laiska että jaksaa kävellä jonkin matkaa rannalle!
  Vastaa viestiin
16.06.08, 16:49   #9 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2008
ei jääkaapilla väliä

Siinä park alanyan vieressä on viinakauppa ja näin saat kaikki juomat kylminä - aina tuotiin kaikki ostokset ihan peittelemättä respan ohi eikä kukaan sanonut mitään - ei myöskään silloin kun ostamistamme muovimukeista joimme huonebileissä ja käytävillä, eikä myöskään kun toimme mm. take awayta yönälän yllätettyä baarista palailtaessa. Ei ne jaksa pienistä nalkuttaa, jos käyttäydytte muuten kohteliaasti ja huomaavaisesti sekä hotellin henkilökuntaa että muita vieraita kohtaan.
  Vastaa viestiin
25.08.09, 01:59   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2009
Hei olen lähdössä lokakuussa alanyaan. Ja tietysti park alanya hotelliin. Olisko mitään vinkkejä missä kannattaa siellä olessa käydä ym.?Eka kerta siellä päin Turkkia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku