| Re: Park Alanya
Olen ollut useita kertoja hotelli Park Alanyassa. Lähinnä sen sijainnin takia. Tosi lyhyt matka baareihin. Rannoille vähän pitempi matka mutta hotellilla on uima-allas jos ei jaksa rannalle lähteä.
Se on totta että huoneissa ei ole jääkaappia. Ja koska kyseessä on hotelli ei huoneisto, niin periaatteessa huoneisiin ei saisi viedä ulkopuolelta ostettuja juomia ym. Mutta itse olemme kyllä vieneet. Esim. rantareissun jälkeen ollaan ostettu jostain lähikaupasta niin pysyvät huoneissa iltaan asti viileänä, varsinkin jos huoneessa on ilmastointi päällä.
Iltaelämän äänet kuuluvat kyllä hotelliin. Hotellin baarin musiikki soi aika myöhään ja melua riittää taas aamuyön tunteina kun ihmiset palailevat baareista.
Hotellin ohjelmatarjonta ei ole ollut kovin ihmeellistä viime vuosina. Ja itse kun matkani varasin kyseiseen hotelliin, lähtö kesäkuussa, sanottiin ettei hotelli olisi enää sellainen Beach&Boogie. Parina kesänä hotellissa yritettiin järjestää turkkilaista iltaa mutta osanottajia ei paljoa tullut. Viime kesänä hotellilla oli paikallisen nahkakaupan nahka-show, esiteltiin nahkavaatteita, oli jotain tanssiesityksiä ja tarjolla oli ruokaa.
Mutta kaikin puolin hotelli on mielestäni ihan ok. Ei mitään luksusta mutta hyvät huoneet ja ilmastointi saatavilla eri maksusta. Aamupala suht monipuolinen ja sillä pärjää pitkälle päivään. Ja itse ollaan aina valittu hotelli juuri sen sijainnin takia!
Voisin kertoa muutakin jos haluat jotain tietää. Lähetäpä vaan kysymyksiä! Itsekin jo matkaa kovin odottaen!!!
|