Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari-75 Rodos on pikkaisen eri asia... |
en päästäis! mua on hyväks käytetty turkissa kun tyhmänä ei tajunnut kuinka paljon voin juoda. en juo melkee ollenkaa, mut u
lkomailla se menee helposti siihen ku on kaikki nii erillaist. ja sit se mies lupas saattaa mietin ja kieltäydyin monesti. uskalsin lähtee ku oli kumminkin hotellin työntekijä ja aattelin, että ei se mulle mitään tekis.. tai oikeestaan kävi vaa mieles ku ei ehtiny miettiä kunnolla ku käveli jo miehen mukana. Ku se sit tapahtu se oli niin nopeesti ohi et ei kerenny ees reagoida ja puollustautuu tai aivot kävi niin hitaalla..
eikä siitä välttämättä kerrota vanhemmille. ite en oo kertonu ainoastaan kaverit kenen kanssa olin siellä tietää ku ne ihmetteli mitä pillitin hotellilla ja pakkohan se oli kertoo.. olin aika maassa siellä mut ku pääs takas suomee osas näytellä paremmin et ei oo mitää käyny. kyl mä kotona ne tunteet peitän. välillä yhtäkkiä tulee itku mut voihan siihen muita syitä keksiä. ei missää nimes kannata päästää!!
Toinen syy on kans. ku oltiin selvinpäin ja mentii tanssii baariin. oltais haluttu vaa tyttöjen kesken tanssii mut koko ajan siihen joku tuli.. no sit tanssittii siinä ja yks yritti siinä jtn. yritti viedä kokoajan kauemmaks mua sanoin et lähen vessaa ja sanoin mun kavereille kans. ku tulin vessasta näin vaa sen tyypin joka yritti iskee mua ja sen kaapin kokosen kaverin. kysyin niilt et mis mun kaverit on ja se kaappi naurahti ja otti mun ranteista kiinni ja sano et ne lähti ulos ku baari meni kii. sain onneks riuhtastuu irti kyl vähä alko pelottaa siinä ku ei siin ois voinu mitää tehä jos ei ois osannu toimii niin. onneks sillon oli selvinpäin..
näit ois vaik kuinka, mut tulee liian pitkäks muute. ja tottahan se on, et siel tehää vähä eri asioita ku vanhemmat ei oo mukana.. ja voin vakuuttaa et ei ne mee 9 joka yö nukkumaan ja kannattaa miettii et liikkuuko siellä tohon aikaan muita ku miehiä tai baareissa kyl mut neki suuin osa ulkomaalaisii.. mut esim turkilaisia sen ikäsiä tyttöjä ei näy missää ku ei ne saa liikkuu siel niin myöhää. meki mentii aina yhes joka paikkaa ja sit huomaamatta parikertaa erkani muista ja se oli siinä.