| kiitos masal
Olen käynyt"vierailull" vanhan puolen kolmioissa, mutta uudella puolella en.
Mahtava titää, että kolmioissa on 2 vessaa...kun matkaan lähtee kaksi murkkua=) voi vessa olla varattu....
Onko uudella puolella kylpyamme? Sinänsä mitätön tieto, mutta murkut tykkää lillua ammeessa iltaisin kun kotoa sellainen ylellisyys puuttuu.
Onko kolmioissa monelle astiat? Meitä kun samassa huoneessa 5 henkilöä, niin neljän astiastosta saattaa tulla vuoro kinaa.
Joo tosiaan tuosta finnmatkojen sivustolta katsoin, että uudella puolella olisi huoneet pinkit tai olisko lilat...Kuvassa ei ainakaan hivele mun väri makuani, mutta samapa se mikä väri kunhan muuten kaikki pelaa. Masal
Miten teillä muuten lomailu sujui ko hotelissa?
Sillä kysyn, kun vaikka kaikki pelasi loistavasti ja oli siisti paikka yms, mutta kummallakin lomakerralla olen joutunut selvittämään tilannetta, missä minulta on laskutettu toisen huonenumeron omaavaan tilaus....No asiat on saatu kyllä hyvin selviettyä, enkä ollenkaan usko, että kyse olisi mistään vilppi yrityksestä, vaan inhimmillisestä erehdyksestä, jossa on huoneen numero kuultu väärin....
Onko muilla käynyt vastaavaa??
Onko kukaan käyttänyt hotellin turkkilaista saunaa? Onko hyvä? Entä onko hinta kohdallaan?
Ainut mitä ollaan lomallamme ennen hotellin palveluja käytetty, niin on kampaamo. Tyttäreni on ottanut kummallakin kerralla pikkuletit hiuksiinsa ja mielestäni se on ollut ihan sopuhintainen jos vertaa basaareihin tai muihin...ja loppulomasta ovat vielä korjanneet letit ilmaiseksi.
Hotelissa olevasta mini marketista en ole koskaan ostanut mitään....Siellä on kyllä tosi suppeat valikoimat. Viimeksi yritin ostaa laastaria ja menthol tupakkaa, mutta kumpaakaan ei ollut....no onneksi vastapäätä on minimarget, mistä näitä sai....
|