Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Turkki
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.12.07, 21:49   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2007
Cosmopolitan

Elikkäs haluaisin tietää millainen on marmariksessa sijaitsevan cosmopolitanin kolmio???

Olen ollut muutaman kerran siellä vanhan puolen kaksiossa. Mutta nyt ollaan menossa isommalla porukalla uudele puolelle kolmioon.
Onko ne uuden puolen huoneet pinkit, mitä kuvissa on?

Ne kaksi kertaa mitä siellä olen ollut, niin ollaan aina otettu puolihoito, mutta nyt ajattelin olla ottamatta....kannataako???

Hyviä ja halpoja ruokapaikkoja kaipailen.

Ja mikä olisi paras tapa mennä itsenäisesti seikkailemaan taurus vuoristoon???

Marmaris on sinänsä tuttu, mutta toi vuoristo on jäänyt aina kokematta...
  Vastaa viestiin

28.12.07, 22:20   #2 (linkki)

Itse mietiskelen matkakohdetta ja hotellia.. yhtenä vaihtoehtona mietin Cosmopolitania ja toisena Hotelli Veronaa. osaisitko antaa vinkkiä mikä olisi hyvä? ja millainen on vanhan puolen kaksio? pinkki huoneko? millainen kunto muuten, entä sijainti?? kiitos
  Vastaa viestiin
29.12.07, 11:37   #3 (linkki)

cosmopolitan

Uskallan suositella tuota cosmopolitania.

Kaksiot vanhalla puolella todella siistit ja viihtyisät. Keittiön varustetaso ok. Kaksiossa ainakin kaikki tarpeellinen neljälle. Yksi miinus...kahvinkeitintä ei ole.
Henkilökunta mukavaa ja asiallista.
Allas aluuet mahtavia. Mikä lisää ainakin lasten viihtyvyyttä. Mutta tuolit ovat yleensä jo aikaisin aamusta melko varattuja. Vanhan puolen altaalla on enemmän tilaa ja muutenkin rauhallisempaa.
Jos lapsia on mukana niin joka päivä on lapsille ohjelmaa, mm. tikanheittokisaa yms. ja iltaisin minidisco(joskin aina lähes sama ohjelma) Joka ilta on myös koko perheelle jokin show...käärmeshouta sirkusta yms...

Cosmopolitan sijaitsee 1.5km marmariksen keskustasta. Matkan pääsee hyvin kävellen tai dolmuksella joka kulkee hotellin edestä viime vuonna dolmus maksoi 1 liiran. Ja taksi maksoi keskustaan 7 liiraa. Viikkomarkkinat on kivenheiton päässä.
Ei paljon pahaa sanottavaa cosmopolitanista. Juu ja vanhanpuolen kaksiot on missä minä olen ollut niin sinisiä tai vihreitä.
  Vastaa viestiin
29.12.07, 12:35   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
cosmopolitan

Olimme 2 vuotta sitten ko paikassa ja kolmiossa. En sanoisi huonetta pinkiksi ennemminkin lila sävytteinen (tai miten nyt kukakin tulkitsee värit) Huoneisto ihan siisti oli 2 makkaria, yhdistetty keittiö olohuone jonne sai 2 lisävuodetta, 2 wc:tä.

Kahvinkeitin puuttui myös tästä huoneistosta. Mutta muuten cosmopolitan aivan mielettömän hyvä paikka varsinkin lasten kannalta.
  Vastaa viestiin
30.12.07, 20:56   #5 (linkki)

kiitos masal

Olen käynyt"vierailull" vanhan puolen kolmioissa, mutta uudella puolella en.
Mahtava titää, että kolmioissa on 2 vessaa...kun matkaan lähtee kaksi murkkua=) voi vessa olla varattu....
Onko uudella puolella kylpyamme? Sinänsä mitätön tieto, mutta murkut tykkää lillua ammeessa iltaisin kun kotoa sellainen ylellisyys puuttuu.

Onko kolmioissa monelle astiat? Meitä kun samassa huoneessa 5 henkilöä, niin neljän astiastosta saattaa tulla vuoro kinaa.

Joo tosiaan tuosta finnmatkojen sivustolta katsoin, että uudella puolella olisi huoneet pinkit tai olisko lilat...Kuvassa ei ainakaan hivele mun väri makuani, mutta samapa se mikä väri kunhan muuten kaikki pelaa.

Masal
Miten teillä muuten lomailu sujui ko hotelissa?
Sillä kysyn, kun vaikka kaikki pelasi loistavasti ja oli siisti paikka yms, mutta kummallakin lomakerralla olen joutunut selvittämään tilannetta, missä minulta on laskutettu toisen huonenumeron omaavaan tilaus....No asiat on saatu kyllä hyvin selviettyä, enkä ollenkaan usko, että kyse olisi mistään vilppi yrityksestä, vaan inhimmillisestä erehdyksestä, jossa on huoneen numero kuultu väärin....
Onko muilla käynyt vastaavaa??

Onko kukaan käyttänyt hotellin turkkilaista saunaa? Onko hyvä? Entä onko hinta kohdallaan?
Ainut mitä ollaan lomallamme ennen hotellin palveluja käytetty, niin on kampaamo. Tyttäreni on ottanut kummallakin kerralla pikkuletit hiuksiinsa ja mielestäni se on ollut ihan sopuhintainen jos vertaa basaareihin tai muihin...ja loppulomasta ovat vielä korjanneet letit ilmaiseksi.
Hotelissa olevasta mini marketista en ole koskaan ostanut mitään....Siellä on kyllä tosi suppeat valikoimat. Viimeksi yritin ostaa laastaria ja menthol tupakkaa, mutta kumpaakaan ei ollut....no onneksi vastapäätä on minimarget, mistä näitä sai....
  Vastaa viestiin
01.01.08, 12:38   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
cosmopolitan

Oli muistaakseni 6 hengelle astiastot. Meillä sujui loma todella mukavasti siellä ja viihdyttiin hyvin. Meiltä ei laskutettu mistään liikaa ja henkilökunta oli ainakin meidän mielestä ok.Isäntä sanoi aina huoneemme numeron turkiksi joten ei tainnut sen takia päästä tapahtumaan virheitä. (henkilökunta respaa myöten oli hyvin otettuja tästä eleestä) Siitä olen kyllä samaa mieltä että huoneen värit ei kauheasti hivele silmää, mutta eipä siellä oikeastaan käyty kuin nukkumassa. Siellä huoneistossa hyvin pieni ns keittiönpöytä(mahtuu just ja just 3 henkeä pöydän ääreen istumaan) Saunaa ei käytetty ja ostokset teimme myös kadun toisella puolella olevasta minimarketista.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 19:54   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
Onko kukaan käynyt kyseisessä hotellissa tänä kesänä??? Kertokaahan kokemuksia...
  Vastaa viestiin
30.03.11, 13:51   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Cosmopolitan

Olemme menossa superior-huoneistoon (kolmioon) kesäkuussa. Tietääkö kukaan missä kerroksessa kolmiot ovat ja mitä kaikkea kuuluu superior-huoneistoon? Onko kummassakin makuuhuoneessa ilmastointi ja oma wc? Onko ovi parvekkeelle olohuoneesta? Saako hotellista vuokrata allaspyyhkeitä? Meitä kun on 5-henkinen perhe ja ne pyyhkeet jo painavat laukussa liikaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku