Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Turkki
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.10.09, 02:31   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2009
Uusi Suomi hotelli Alanyaan

Kuulin ystävältä että Alanyaan avattaisi uusi hotelli (HOTEL ALANYA) joka olisi suunnattu suomalaisille ja skandeille, onko kellään tietoa tästä?
  Vastaa viestiin

22.10.09, 11:35   #2 (linkki)

kyllä pitää paikkansa

Minun ystäväni ovat avaamassa kyseistä hotellia joka tulee siis Damlatas kadulle. Lomamatkojen kautta pääsee varaamaan kyseisen hotellin ensi kesäksi kunhan heidän matkaesitteensä tulee ja ensi kesän matkoja aletaan myymään. Talvella on myös auki ja silloin voi varata huoneen suoraan hotellilta.
  Vastaa viestiin
24.10.09, 16:58   #3 (linkki)

Onko sulla enempää tietoa kyseisestä hotellista?
  Vastaa viestiin
26.10.09, 12:46   #4 (linkki)

Hotelli ei ole vielä avattu mutta pääsin katsomaan sitä, sinne tulee ravintola missä iso parketti tanssilattia ja ruokalistalla jopa muutama suomalainen ruoka, saunaosasto minne tulee kampaamo ja hieronta. Uima-allas olisi kuulemma talvella myös auki, kuten koko hotelli, altaalle tulee kuulemma katto ja lämmitys.

Avajaisia pitävät piakkoin et silloin pääsee koko hotellia katsomaan, jos olet alanyassa... Kyl ne sit tiedottaa ku aukeaa...

Kysyin heiltä minkä hintaisia huoneet olisivat ja sain vastauksen että erittäin edulliset, tulisi kuulemma kunnon tarjous ainakin ensimmäiselle talvelle... Ensi kesästä eivät osanneet vielä sanoa onko koko hotelli varattu matkanjärjestäjille, vai myyvätkö itse huoneita suoraan... no se selviää myöhemmin... eiköhän ne saa nettisivuja tehty pian niin sieltä pääsee lukemaan kaikki tiedot.
  Vastaa viestiin
16.03.10, 23:28   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2010
Tietääkö kukaan onko kyseiselle hotellille internet sivuja? tai kuka on johtaja? nimi? yhteystietoja? olisi kiva kysyä pääseekö heille ilman pakettimatkaa....siis ihan itse varaamalla....kiitoksia!
  Vastaa viestiin
23.03.10, 11:26   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariesusa Näytä viesti
Tietääkö kukaan onko kyseiselle hotellille internet sivuja? tai kuka on johtaja? nimi? yhteystietoja? olisi kiva kysyä pääseekö heille ilman pakettimatkaa....siis ihan itse varaamalla....kiitoksia!
Lomamatkojen sivulta löytyy puhelinnumero, josta voit kysyä löytyykö myös nettisivut:

Yhteystiedot
Saray Mahallesi Damlatas Cad No 30, 07400 Alanya
Puh.: +90–242–519 1168
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku