Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Turkki
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.01.10, 12:22   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2009
Alanya

Olen lähdössä 3.4.2010 Alanyaan Blue star flower garden hotelliin. Kysyisin onko ketään käynyt edellä mainitussa hotelissa ja onko Turkissa lämmin huhtikuussa. Olen ollut heinäkuussa Icmelerissä ja silloin oli +40. Eka kerta Turkissa keväällä aina Kanariansaarilla.

Viimeinen muokkaaja Eva54; 26.01.10 12:54.
  Vastaa viestiin

06.02.10, 23:16   #2 (linkki)

Alanya

Eikö kukaan uskalla vastaa viestiin kun kuitenkin moni käy lukemassa viestiä meitä on jo melkein 6 miljööna ihmistä ja meistä on varmaan netissä about 2 miljoonaa.Voisiko joku vastata mun kyselyyn?
  Vastaa viestiin
07.02.10, 17:05   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Älä hermostu

Minäkin kävin lukemassa viestisi/kysymyksesi, mutta kun en osaa siihen vastata! Olen käynyt kolmesti Alanyassa, joten paljon osaisin muuta Alanyasta kertoa, mutta en sitä millainen sää siellä on huhtikuussa, kun olen itse ollut siellä joka kerran elokuussa. Mutta toivotaan, että joku huhtikuun sään tuntijakin lukee viestisi! Ja tästäkin voisi olla iloa:
Alanya, Turkey Forecast : Weather Underground
Hauskaa matkaa!
  Vastaa viestiin
07.02.10, 19:07   #4 (linkki)

Alanya

Kiitos että viitsit vastata mulle. Oikein mukavaa kevättä sulle
  Vastaa viestiin
09.02.10, 11:14   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Alanya

Samoin hauskaa kevättä sinulle ja hei: elokuussa menen taas käymään Alanyassa :)! Ja sinun hotellistasi olen kuullut hyvää palautetta. Ja se on tosi kivalla keskeisellä paikalla!
  Vastaa viestiin
10.02.10, 18:31   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Ilmoja piisaa ja käy ne muutkin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eva54 Näytä viesti
onko ketään käynyt edellä mainitussa hotelissa ja onko Turkissa lämmin huhtikuussa.
Niillä kahdella miljoonalla on parempaa tekemistä kuin vastailla tällaisin kyselyihin. Mutta kun minä olen 2M+1. niin vastaan että kyllä tuossa hotellissa on käynyt montakin jokua, vaan en minä ja että Turkissa on huhtikuussa usein lämmintä ja välillä viileää. Ihan hyvä suomalaiseksi kesäkeliksi sanoisin. Et varmaan kutenkaan halunnut tietää koko maan säät, joten tuo koski vain etelärannikkoa. Kesäsesonki siellä alkaa vasta kesäkuussa, että sikäläisittäin huhtikuu on sellaista alkukevättä. Kyllä kanarialla olisi paljon lämpimämpää, mutta käymällä sipiriaankin tutustuu.
  Vastaa viestiin
11.02.10, 09:17   #7 (linkki)

Alanya

Kiitos viestistä niin enhän halunut tietää koko Turkin säätä, arvelinkin itse että siellä on about 19 keskilämpö Huhtikuussa. Kiitos kuitenkin että kommentoit ja viitsit vastata kesken kiireen . Terveisn Eva
  Vastaa viestiin
18.02.10, 16:01   #8 (linkki)
N:)

Rekisteröitynyt: 09/2007
Flower garden

Hywä hotellivalinta, jossa olemme olleet useamman kerran. Tilavat huoneet, allasalue on mukava. Hotelllissa ihan syötävää ruokaa (suosittelen kokeilemaan perjantai-illan Alanya-specialia. Ainakin tähän saakka ollut perjantaisin tarjolla), ja myös aamupala on hintansa arvoinen. Sitä ei tarvitse ottaa etukäteen, vaan voi mennä syömään ja maksaa paikan päällä. Henkilökunta ok, eivät hirveästi tyrkytä mitään. Kauppittelevat hotellin turkkilaista iltaa, mutta jos ei kiinnosta, niin sanoo sen, ja sillä hyvä. Keskusta kävelymatkan päässä, ja lähellä myös Tansas-market. Siellä hinnat edullisemmat kuin hotellin omassa marketissa.
Ilmasta en osaa huhtikuussa sanoa mitään.
Lainaus:
Olen lähdössä 3.4.2010 Alanyaan Blue star flower garden hotelliin. Kysyisin onko ketään käynyt edellä mainitussa hotelissa ja onko Turkissa lämmin huhtikuussa. Olen ollut heinäkuussa Icmelerissä ja silloin oli +40. Eka kerta Turkissa keväällä aina Kanariansaarilla.
  Vastaa viestiin
23.02.10, 09:37   #9 (linkki)

Alanya

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja N:) Näytä viesti
Hywä hotellivalinta, jossa olemme olleet useamman kerran. Tilavat huoneet, allasalue on mukava. Hotelllissa ihan syötävää ruokaa (suosittelen kokeilemaan perjantai-illan Alanya-specialia. Ainakin tähän saakka ollut perjantaisin tarjolla), ja myös aamupala on hintansa arvoinen. Sitä ei tarvitse ottaa etukäteen, vaan voi mennä syömään ja maksaa paikan päällä. Henkilökunta ok, eivät hirveästi tyrkytä mitään. Kauppittelevat hotellin turkkilaista iltaa, mutta jos ei kiinnosta, niin sanoo sen, ja sillä hyvä. Keskusta kävelymatkan päässä, ja lähellä myös Tansas-market. Siellä hinnat edullisemmat kuin hotellin omassa marketissa.
Ilmasta en osaa huhtikuussa sanoa mitään.

Kiitos tosi paljon tiedoista oli mukavaa saada vinkkejä Hotellista ja muuustakin koska meidän mukaan lähtee 13 vuotias tyttö joka on vähän ennakkoluuloinen turkkilaiseen ruokaan. Oikein mukavaa kevään alkua vaikka ei oikein siltä näytä nyt kun katsoo ikkunasta ulos täällä Espoossa:D
  Vastaa viestiin
23.03.10, 11:13   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Lainaus:
Finnmatkojen nettisivujen mukaan Alanyassa on maalis-huhtikuussa päivällä keskimäärin 18-21 astetta ja yöllä 8-11 astetta. Meriveden lämpötila on keskimäärin 15-17 astetta.

Aurinkomatkat taas ilmoittaa päivän keskimääräisen korkeimman lämpötilan 22-23 asetetta ja yön keskimääräisen alimman lämpötilan 6-11 asetetta. Meriveden lämpötilaksi ilmoitetaan 15-17 asetatta. Maalis-huhtikuun ajalle mahtuu keskimäärin 12 sateista päivää (61 päivästä).

Nuo ovat siis pitkän ajan keskiarvoja. Hyvällä tuurilla on lämpimämpää ja huonolla tuurilla kaikki kylmät sadepäivät sattuvat loman ajaksi. Sitä ei voi koskaan etukäteen tietää.

Nuo luvut vastaavat Kanarian talvilämpötiloja. Merivesi on Kanarialla talvellakin lämpimämpää.

Viralliset lämpötilat mitataan varjossa. Auringossa on aina lämpimämpää.
  Vastaa viestiin
29.03.10, 13:55   #11 (linkki)

alanya

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄWPK Näytä viesti
Finnmatkojen nettisivujen mukaan Alanyassa on maalis-huhtikuussa päivällä keskimäärin 18-21 astetta ja yöllä 8-11 astetta. Meriveden lämpötila on keskimäärin 15-17 astetta.

Aurinkomatkat taas ilmoittaa päivän keskimääräisen korkeimman lämpötilan 22-23 asetetta ja yön keskimääräisen alimman lämpötilan 6-11 asetetta. Meriveden lämpötilaksi ilmoitetaan 15-17 asetatta. Maalis-huhtikuun ajalle mahtuu keskimäärin 12 sateista päivää (61 päivästä).

Nuo ovat siis pitkän ajan keskiarvoja. Hyvällä tuurilla on lämpimämpää ja huonolla tuurilla kaikki kylmät sadepäivät sattuvat loman ajaksi. Sitä ei voi koskaan etukäteen tietää.

Nuo luvut vastaavat Kanarian talvilämpötiloja. Merivesi on Kanarialla talvellakin lämpimämpää.

Loma lähestyy katsoin tänään 10 vrk sääennustetta toivottavasti pitää paikkansa 21-23 astetta päivällä. Kerron sitten mitä oli kun tulen takaisin. Kaikille kiitos vastauksista ja hyvää kevättä:))
  Vastaa viestiin
29.03.10, 15:42   #12 (linkki)
RTO

Rekisteröitynyt: 08/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄWPK Näytä viesti

Tuon mukaan kannattaa siis varata matka aurinkomatkoilta ;-)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku