Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Rantalomat > Turkki
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.03.11, 22:43   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Hygienian taso tämän päivän Alanyassa

Miten mahtaa olla tuon hygienin laita Alanyassa? Saako vatsataudin helpostikin Alanyassa. Mistään katukojuista emme syö, emmekä osat jos rannalla myydään mansikoota yms. mutta miten salaatit, uskaltaako syödä,kun jonkun verraan oon lukenut että moni saanut salaateista vatsataudin. Onko siis todellinen riski olemassa vai vain huonoa tuuria, anteeks vähän tyhmä kysymys :/
  Vastaa viestiin

01.04.11, 21:12   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tebis Näytä viesti
Miten mahtaa olla tuon hygienin laita Alanyassa? Saako vatsataudin helpostikin Alanyassa. Mistään katukojuista emme syö, emmekä osat jos rannalla myydään mansikoota yms. mutta miten salaatit, uskaltaako syödä,kun jonkun verraan oon lukenut että moni saanut salaateista vatsataudin. Onko siis todellinen riski olemassa vai vain huonoa tuuria, anteeks vähän tyhmä kysymys :/
Eipä ole yhdelläkään reissulla tullut mitään vatsatauteja, eikä muutakaa. Ruoka on hyvää ja jos meet huoneistohotelliin niin voit itsekkin kokkailla ruokasi. Apteekista saat myös pirtua ilman reseptiä. 9x kertaa käynyt Alanyas.
  Vastaa viestiin
08.04.11, 11:13   #3 (linkki)

Käyttäjän mummeli avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Etelä- Pohjanmaa
Ruoka

Hei tebis, täältä sinut nyt löysin. Olen kaksi kertaa tuolla Alanyassa ollut ja syönyt eri paikoissa eikä mitään vatsavaivoja ole tullut. En ole edes salaatteja karttanut, liekö sitten hyvä tuuri, mutta näin on ollut kuitenkin. Hyvää ruokaa siellä saa.
  Vastaa viestiin
02.06.11, 13:31   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2011
Sijainti: espoo
Lainaus:
aina tuossa on varmaan tuuriakin, taudinhan voi saada kun yksi huolimaton kokki jättää kädet pesemättä. mutta itse en ole saanut vatsatautia eikä muistaakseni kukaan tuttukaan, ainakaan ei ole maininnut. kraanavesi on turkissa juomakelpoista ihan virallisesti, mutta maistuu pahalle kemikaalien takia joten sitä ei käytetä juurikaan.

joillain menee joka paikassa vatsa sekaisin, joillain ei missään, ei varmaan on tosi yksilöllistäkin. kalaa ei kai kannata kesäisin syödä missään, se menee pilalle niin nopeasti - mutta tuo nyt ei ole hygieniasia edes.
  Vastaa viestiin
13.04.12, 20:14   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2009
Sormet pois

Lainaus:
Olen syönyt Turkissa salaatteja mutta majoneesikastikkeita vähemmän.
Kannattaa pitää kynnet lyhyenä, sormia ei kannata nuolla herkkuja syödessä puhtaiksi, siis sormet pois suusta!. Syön rantamansikoita :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku