Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Risteilyt > Tukholma
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.10.04, 21:59   #1 (linkki)
Reissaaja
(Vierailija)

Ms Gabriella

Olen lähdössä lapsen kanssa Tukholman risteilylle Ms Gabriellalla. Siljan laivat on tullut koluttua läpi, nyt on Vikingin vuoro. Onko Gabriella kovin kälyinen verrattuna Siljan laivoihin? Asumme ""lyx hytissä"" jossa on ehkä vähän rauhallisempaa.

Kokemuksia?
  Vastaa viestiin
08.10.04, 00:07   #2 (linkki)
reissaaja
(Vierailija)

Re: Ms Gabriella

Kyllä se gabriella on ihan kiva, vaikka kaikki lähes siljan kannalla on! Itse tulimme tänään lasten kanssa Siljalta ja satamassa tytär (kohta 4v.) tokas et ens kerralla mennään taas Ville Viikinki laivalla, se on kivempi... Siellä mm. itse Ville tulee käymään lasten luona! Lyx hyttikin on ihan kiva, laps voi katsella omasta hytistä merelle silloin kun haluaa, ei tarvi olla savuisilla ikkunoilla pitkin laivaa... Leikkihuone on hieman pieni mutta sopu sijaa antaa =) Mukavaa reissua!!!
  Vastaa viestiin
08.10.04, 17:12   #3 (linkki)
Reissaaja
(Vierailija)

Voi kun kiva kuulla! Joo, hyttiin vetäydytään kun ei ole tällä kertaa bailumatka. : ) Odotamme molemmat innokkaina risteilyä. : )
  Vastaa viestiin
03.04.05, 23:34   #4 (linkki)
Seaman
(Vierailija)

Gabriella on entinen Siljan laiva !!!
  Vastaa viestiin
04.04.05, 09:40   #5 (linkki)
J_K
(Vierailija)

Tulihan sitä 1996 mentyä Silja Scandinavialla....
  Vastaa viestiin
05.04.05, 18:51   #6 (linkki)
Klaani
(Vierailija)

Oli mikä oli ""entinen"", niin palvelu oli ihan kiva ko. Gabriellalla ja ruoka hyvää kun oli ""Välimeren viikot"", ostoksia ihan riittävästi ja netti kauppakin toimi. Laiva tuli lähelle keskustaa ja siitä on kävelymatka Vanhaan kaupunkiin. Taksi otti 25 euroa keskustaan.Pettymys oli vain ns. keskiyön show, sen takia ei kannata valvoa.
Lyx hytti oli ihan hyvä ja ikkunat merelle plussaa, samoin neljän hengen hytti jossa oli yksi parisänky ja yksi kerrossänky. Laiva oli rauhallinen eikä humalaisia näkynyt, toisin kuin esim. Romantikalla Tallinnaan.Food Garden aamiainen oli ihanan rauhallnen, enää en muuta suostu ottamaan.Mekin olimme enen Siljalaisia, mutta vaihtelu virkistää. Seuraavaksi kokeilemme Mariellaa. Rosella oli aika surkea.
  Vastaa viestiin
08.04.05, 15:25   #7 (linkki)
Päivi
(Vierailija)

Laivat on vähän ""kälyisiä"" Siljaan verrattuna, mutta ruoka
esim Food Gardenissa (en käy koskaan buffetissa) on
parempaa ja nykyään Vikingin palvelu voittaa Siljan mennen tullen. Food Garden aamiaista suosittelen.
Teillä on kiva hytti, myös ne B4L ja B2L hytit ovat mukavia, paljon neliöitä vaikkakin vaan B-tasoisia.
Mukavaa matkaa !!!!
  Vastaa viestiin
08.04.05, 17:17   #8 (linkki)
Merimerkki
(Vierailija)

Niin, itse pidän Gabriella laivasta koska hytit B4L ja B2L sekä parvekehytit ovat hyvätasoisia ja arvokupogeilla ostettuna todella edullisia.
Food Garden niin aamiainen kuin illallinenkin ( Isot ja hyvin sommitellut lista-annokset ) ovat laadultaan hyviä ja kyllä puffetikin on toiseen suuntaan aina valittu.
Listakin vaihtuu riittävän usein, ettei pääse kyllästymään.
Kaiken yli voisin kehua lapsille tarkoitettua ohjelmaa, joka on monipuolinen ja hauskaa riittää.
  Vastaa viestiin
08.04.05, 23:15   #9 (linkki)
Merimerkille:
(Vierailija)

Sorry tyhmyyteni: mitä ne arvokupongit on ja mistä sellasia saa?
  Vastaa viestiin
11.04.05, 16:46   #10 (linkki)
Merimerkki
(Vierailija)

Arvokuponkeja jaetaan monissa yrityksissä ym. ja tuotetunnuksella saa edullisemman hytin B4L = alkaen arkilähtö 84 €.
Ks. Liput huutonetistä sieltä niitä saa muutamalla eurolla, jos ei muuten ole mahdollista hankkia.
  Vastaa viestiin

21.02.08, 16:17   #11 (linkki)
Gauxho Ronaldinho
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reissaaja
Voi kun kiva kuulla! Joo, hyttiin vetäydytään kun ei ole tällä kertaa bailumatka. : ) Odotamme molemmat innokkaina risteilyä. : )
  Vastaa viestiin
21.02.08, 16:23   #12 (linkki)
Gauxho Ronaldinho
(Vierailija)

Moi oon jalkapalloilija varmaan tunnette mut.En osannu suomee mut mun opettaja opetti mua.Kun olin lapsi, harjoittelin jalkapalloa.Sitten näin Cristiano Ronaldon.Hän oli niin paska pelaa mut opeti hänele.Hänellä ei ollu munaa mut lainasin hänelle mun munan.hänellä oli vain iso peppu ja pieni reikä kaikk nauroivat hänelle
  Vastaa viestiin
21.02.08, 16:27   #13 (linkki)
Gauxho Ronaldinho
(Vierailija)

mutta hän uskosi jumalaan.Hän sanoi jumala anna mulle munaa olla mies, Jumala sanoi okei annan sulle munaa mut hän antoi yhden munan paitsi kaikilla oli kaks munaa.Jumala sanoi ei voi mittääjos et haluu yhtä munaa saat paskan pillin....
  Vastaa viestiin