| |  | | |
16.07.06, 19:44
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Silja Europa
Älkää hyvät ihmiset lähtekö risteilylle ainakaan perjantaina Silja Europalle...On aivan matkustajien aliarvioimista seisottaa ihmisiä täpötäydessä,kuumassa terminaalissa.Aikataulut on vedetty aivan liian tiukalle ja loppunmyydyssä laivassa ei toimi mikään.Lähtö myöhästyy,mitään kuulutuksia ei tule ja herranen aika kun väki alkaa rynnätä siitä yhdestä pienestä reiästä,joka vie laivaan...Karmee kaaos.Sama takaisinpäin.EI IKINÄ ENÄÄ.
| |
| | |
17.07.06, 07:29
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Silja Europa
Itse istuskelen kaikessa rauhassa ja kävelen laivaan kun ruuhkat ovat ohi.
| |
| | |
18.07.06, 00:25
|
#3 (linkki)
Taitaa olla seurausta yrityskaupassa, kuten on käynyt myös sairaan-nopeelle autonhakulautalle... voi voi, kuinka loisto saadaan äkkiä alas...
| |
| | |
18.07.06, 13:33
|
#4 (linkki)
Jaa, kyllä sinne yleensä saa marssia 10 minuuttia ennen kuin rasvas alkaa ryysimään. Ehtii hyvin hyttiin laittaan saunan päälle ja veden valumaan porealtaaseen. Perjantaina taas :)
| |
| | |
29.07.06, 17:20
|
#5 (linkki)
Haha. Minä olin juuri eilen Silja Europalla ja tyytyväinen olin. Täytyy vain olla kärsivällinen, että siellä ruuhkassa pärjää tai sitten niinkuin riku sanoikin odottaa vain niin kauan että ruuhka loppuu!
| |
| | |
29.07.06, 21:54
|
#6 (linkki)
Kyllä on niin,että nämä kaikki ryysikset,sun muut epäkohdat johtuvat yrityskaupasta.Tallinkin vika, kaikki mokailu mitä Siljalla tapahtuu.Rahvaan paatti nykyisin tämä Silja,toista oli ennen.Pipsa on täysin oikeassa,ei ikinä enään.
| |
| | |
31.07.06, 21:40
|
#7 (linkki)
Niinhän se on, että ihmiset menee oven vierustaan odottaan tuntia ennen sisään pääsyä. Tuskaistahan siinä on, kun koko ajan tulee porukkaa lisää. Muutaman kerran oppineena istun vaikka siiderillä niin kauan, kunnes hätäisimmät menee alta pois. (eli noin 95% matkustajista). Ei se laiva jätä.
| |
| | |
03.08.06, 09:05
|
#8 (linkki)
Ei sinne tosiaankaan kannata mennä turhaan odottelemaan. Itse odottelin viimeksi ihan siinä "karjaportin" ulkopuolella ja kun ryysis oli ohi niin käveltiin suoraan laivaan.
Eihän sinne laivaan ole mikään kiirus... | |
| | |
07.08.06, 14:17
|
#9 (linkki)
Minua ihmetyttää se, miksi ihmiset eivät uskalla käyttää niitä muita portteja, joissa se skanneri nököttää portin ulkopuolella. Miksi jonottaa siihen, missä yksi henkilö käsiskannaa liput?
| |
| | |
12.08.06, 08:19
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Re: Silja Europa
Ainakaan viime viikon perjantaina ei muille porteille päässyt. Onhan se muutenkin aika hirveä ryysis siellä Turun terminaalissa, kun laiva on niin vähän aikaa satamassa.
| |
| | |
11.10.06, 11:51
|
#11 (linkki)
Suosinkin Turusta lähtevää Viking Isabellaa. Se on paras bilelaiva Cinderellan jälkeen. Harmi vaan, että Cinderella kulkee Tukholma-Maarianhamina väliä.
Silja Euroopassa on aina ihan kuiva meno ja jäykkää porukkaa.
| |
| | |
29.10.08, 22:40
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | silja europa
vitun ääliöt pitääkö teidän aina tunkea joka paikkaan ensimmäisenä!!! ja mitä vikingiin tulee niin niiden palvelu on ala-arvoista!!! SILJA EDELLEEN
IT'ÄMEREN JOHTAVIN MATKUSTAJA LAIVA VARUSTAMO, JA NIIN TULEE JATKOSSAKIN OLEMAAN, ELI PAINAKAA SE MIELEENNE... SUOMESSA SAATTE MAISSA AIVAN SAMANLAISTA PALVELUA KUIN TALLINNASSA!!! | |
| | |
05.11.08, 08:58
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | kyl on hianoo
Kyl on hianoo, kun laiva on oppinu kirjottamaan. Toivottavasti hienostuneena pidetty Tallink-Silja yhtiön laiva pääsisi irti tuosta alatyylistään ja oppisi olemaan huutamatta.
| |
| | |
01.04.09, 13:38
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | rahalla saa ja hevosella pääsee
Itse varaan sviitin yleensä tästä laivasta. Laivaan nousen vasta kun kiireisimmät b ja c luokan matkustajat ovat rynnineet sisään. Saa kaikessa rauhassa kävellä jos ei änge ekojen joukkoon. Sviitti on erinomainen valinta, on saunat ja poreammeet.
| |
| | |
14.04.09, 15:40
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Meen kesäkuussa Silja Europalle. Siellä on semmonen hyvä housebändikin ;D (Sen takia sinne raahaudunkin...) Mutta joo. Silja Line on parempi kun Viking Line. Tämä päätös ei tästä muutu. :)
| |
| | |
21.04.09, 14:27
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Euroopalle saunomaan Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja pppoop Itse varaan sviitin yleensä tästä laivasta. Laivaan nousen vasta kun kiireisimmät b ja c luokan matkustajat ovat rynnineet sisään. Saa kaikessa rauhassa kävellä jos ei änge ekojen joukkoon. Sviitti on erinomainen valinta, on saunat ja poreammeet. | Eikös sinne sviittipuolelle pääse jostakin muuta kautta ennen muita matkustajia. Heinäkuussa sviitti varattu ja jononohitus ohjeita kaivataan? | |
| | |
22.04.09, 13:55
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Laivaan pääsee n. 10 minuuttia ennen muita siitä kohdasta, mistä tullaan ulos, kun laiva saapuu satamaan. Yleensä sviiteissäkin heiluu vielä siivoojia mutta hyttiin vain kuohuvaa nauttimaan.
| |
| | |
22.04.09, 17:07
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitoksia lenkkarille, eli saamani info toisesta paikasta pitää paikkansa. Näin se on tehtävä sanppanjaa nauttimaan ja saunaa lämmittämään.
| |
| | |
19.05.09, 20:17
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minun mielestäni silja on parempi kuin viking. Olen taas menossa europalle ja uskon, että hauskaa tulee pelikoneiden ääressä (=
| |
| | |
07.07.09, 15:14
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Entäs Galaxy?
Eli mullakin oli ekana tarkotus mennä Europalle, muttako tuolla Galaksylla en ole ennen käynyt, päätin kokeilla sitä sitten. Olen lukenu näit keskusteluja siit Kalaksista, ja kyl suurin osa ihmisistä sitä haukkuu.
Jos joku on käyny sielä ni kertokaa onks sielä sitä Hold it - peliaparaattia?
Hehh ;D
| |
| | |
08.07.09, 17:01
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
on maailman toiseksi paras palvelu ja miellyttävä henkilökunta.
Sinne taas , luxushytissä on mukavampaa, kun en pidä saunomisesta.
| |
| | |
24.10.09, 14:09
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Tallinkille
Kyllä kannataa mennä pelamaan voitimme viime keralla 340€ et sillee 2 € panoksella saa
ei muuta kun uudestaan vaan jeeeeeeee=)))))
Tanssimusiikkikin oli ihan OK
| |
| | |
25.11.09, 08:38
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | europa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pipsa Älkää hyvät ihmiset lähtekö risteilylle ainakaan perjantaina Silja Europalle...On aivan matkustajien aliarvioimista seisottaa ihmisiä täpötäydessä,kuumassa terminaalissa.Aikataulut on vedetty aivan liian tiukalle ja loppunmyydyssä laivassa ei toimi mikään.Lähtö myöhästyy,mitään kuulutuksia ei tule ja herranen aika kun väki alkaa rynnätä siitä yhdestä pienestä reiästä,joka vie laivaan...Karmee kaaos.Sama takaisinpäin.EI IKINÄ ENÄÄ. |
akamoinen puusilmä tämä meirän reissaaja.Onneksi ei esim. junat myöhästy koskaan,ei tartte odotella pitkissä kahvijonoissa,ei tartte palella tai hikoilla junis.Jos ei laiva kiinnosta niin UI sitten äläkä valita...Tai osta soutuvene-->ei jonoja ja saa olla yksin
| |
| | |
04.03.10, 23:05
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | menossa
onko tuossa laivassa pankkiautomaatteja hyvinkin? (:
| |
| | |
05.03.10, 11:16
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sonja onko tuossa laivassa pankkiautomaatteja hyvinkin? (: | Ei muutakuin virvoitusjuoma-automaatteja. :)
| |
| | | | |