| |  | | |
25.02.11, 19:29
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Hööi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mari2 Työtoveri kertoi juuri tänään reissustaan rähjäisellä mariellalla. Se on tosi vanha laiva, ei kelpaa mulle ainakaan. | Hööi ko molle ei celpaa tåi ällö purcki, mun täyty saada ihana fluffy pörrö kaunis båt, mun ihå alca hilseile muuten..
| |
| | |
22.06.11, 20:33
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Mariella Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari Mun mielestä taas Mariellasta löytyy sitä vanhan kunnon ajan laivatunnelmaa. Disco on pieni ja intiimi. Gabriellan disco on 2 kerroksinen, mutta vain alhaalla on baaritiski ja tanssilattia. | Samaa mieltä!!!
| |
| | |
13.07.11, 16:02
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) | Mariella??
Mä oon menossa tänä lauantaina(16.7.11)Mariellalle ja mua vähä jännittää.Oon 14 v ja katon aina kommentit tarkkaan.Niin että onko mariella hyvä tämmöselle varhais nuorelle vai pitäiskö istua hytissä koko matka??
Kiitos!!
| |
| | |
22.09.11, 18:06
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Mariella on parempii!!
No tiedän mäki kyl paljon laivoista tiiän, et turha on tääl yrittää kehuskella..
Ja Mariella on parempi siks koska siit löytyy romanttisuutta ja tunnelmaa, enkä mä nyt usko et se uppoais lähiaikoina, olihan se Estonian uppoamispaikalla ekana...
| |
| | |
10.05.12, 17:28
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Kssnk Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MolleC Minusta M/s Gabriella on parempi. Se on hienompi keulasta koska se keulaikkunat siinä kohtaa se on semmoinen loivempi M/s Mariellassa se on suora. Kummatkin on yhtä hienoja mutta M/s Mariella ei ole mikään rähjäinen eikä ruma ettäs tiesitte!!!
Siellä on tehty remonttia ja yhtä hieno kuin M/s Gabriella.
Mä tiedän laivoista paljon! Vaikka oon tosi nuori yli 10v kuitenkin.
Oon ollu kai 16 kertaa M/s Gabriellalla ja M/s Mariellalla 2 kertaa.
M/s Gabriella oli ennen Silja Linen laiva ja liikennöi mm. välillä Turku-Maarianhamina-Tukholma. Laivan nimi oli tuolloin M/s Silja Scandinavia.
Viimeks olin laivalla 1.3 silloin oli M/s Mariella, eli tasan 2 viikkoa sitten laiva lähti.
Mutta Viking Linen laivat lähtee 17:30 ja Silja Linen laivat lähtee 17:00
Rakastan Laivoja! |
lesoot tiedoillas...
| |
| | |
10.05.12, 17:31
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | no onnee sulle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonii oli ennen ponii No joo ettäs tiiät oon 8 vuotias ja ossaan jo tietää noin paljon laivoista. |
Onnee sulle sit siit et oot kahdeksan vuotias KETÄ KIINNOSTAA pikkujätkä lesoo
| |
| | |
09.08.12, 13:56
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | Mariella vai Gabriella
Vikingillä kun ei ikävä kyllä vain voi olla mukavia matkoja, matkustajakunta koostuu jo Kontulasta tai Pönttövuoren takaa tulleista ihmisistä... Ja kaiken kruunaa äkäinen ja ammattitaidoton henkilökunta, puhumattakaan niistä rupulaivoista, jotka olisivat joutaneet kymmeniä vuosia sitten romuttamolle, toinen on jugoslaavi, yksikään pelti ei ole kannella suorassa, ja toinen on vuonna 85 ( eppujen biisi ) rakennttu vanha romu,joka on niin sanoituilla uudistuksilla pilattu kokonaan.
Mukavia merimatkoja ( siljalla tietenkin, jos oma terveys on rakas )
| |
| | |
14.09.12, 15:17
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse henkilökohtaisesti pidän Silja Linestä. Syphony ja Serenade ovat niin selkeitä, että siellä on helpompi liikkua. Mutta minusta Mariellä Ja Gabriella ovat yhtä hyviä ja käyttökelpoisia. Tarkoitushan kumminkin on että laiva liikkuu ja että se pääsee ehjänä Ruotsiin ja Ruotsista Pois, vai kuinka? Tärkeitähän ei ole disco-alueen neliömetrit vaan se että voi hyvillä mielin tanssia lempimusan tahdissa. TaxFreen valikoima ja hinnatkin ovat lähitulkoon samat. Eli niille, jotkä ovat kahden laivan välillä, sanon, että kumpikin ova hyviä. Menee siis sille joka lähtee, kun matkapäivä on päätetty. Olkoon kumpi vain
Ps: Mäkin rakastan laivoja ja tiedän niistä hyvin paljon....
| |
| | |
11.12.12, 16:54
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) | Gabriella vai mariella
Onko Gabriellalla discoa, ja jos on niin kuinka myöhää auki? Ja minkä ikäisiä ihmisiä Gabriellalla yleisesti on?
| |
| | |
22.03.13, 16:45
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | kumpi?
Oon kyllä menny gabriellalla ja siel oli aika kivaa kun siellä oli hyvät hytit ja sisutus oli pro ja buffet kyllä oli hyvää.Sitten mariella.Elikkäs minä aion mennä mariellalla päivän päästä ruotsiin ja koklaan kumpi on parempi.Tosin kaikilla on omat mielipiteensä.
| |
| | |
29.03.13, 20:20
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vasta Mariellalla reissanneena voin sitä lämpimästi suositella. Joka paikkaa oli kunnostettu, hyteissä mm uudet pöntöt ja lavuaarit, käytävilä uudet siistit matot jne. Henkilökunta oli ystävällistä ja palvelualtista, juuri niin kuin laivoilla tulee ollakin - ja mikä mukavaa, pääosin edelleen ihansuomalaista ;) Buffat olivat hyvät ja runsaat, aamiaisella seilasi Tukholmassa hyvin koko päivän ja päivällisellä ei jaksanut kunnolla edes lämpimään ruokaan, sillä jälkkäribuffallekin piti jättää myös tilaa.
| |
| | | | |