| |  | |
15.12.08, 15:04
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Tres Vidas -Bahia Feliz
Onko kokemuksia hotellista ? Onko meren ranta uimakelpoinen ? Jostain luin että siellä olisi torakoita, kertokaa että ei ole, please !
| |
| | |
11.01.09, 12:08
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | tylsää
Torakoita, kämmenkokoisen hämähäkin...kuluneet huoneistot. Ei ole hyvää rantaa, kku pieni kivikkoranta ja täpötäynnä allas. Surkein loma missä olen koskaan ollut!!! Älä mene!
| |
| | |
21.01.09, 14:09
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olimme Monte Feliz hotellissa Tres Vidaksen naapurissa syksyllä. Hotelli oli hyvätasoinen, huoneet siistit eikä yhtään torakkaa näkynyt loman aikana, vaikka huoneemme oli alimmassa kerroksessa. Uima-allas oli kiva, mutta merenrannassa emme käyneet (kivikkoinen ja huono). Puolihoitoon kuulunut illallinen oli pienoinen pettymys, aamupala kannatti kuitenkin ottaa. Hotellialue oli hieman syrjässä, mutta hyvin viihdyttiin :)
| |
| | |
03.02.09, 23:32
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Tres Vidas
Olimme lokakuussa viikon 2- ja 4- vuotiaiden lasten kanssa Bahia Felizessä ja loma oli oikein onnistunut. Tres Vidaksen premiumkolmio oli siisti. Ei torakoita, hyvät sängyt jne. Otimme myös ilmastoinnin, joka ei kyllä olisi ollut välttämätön. Alue on siisti ja rauhallinen. Lapset rakastivat isoja uima-altaita, joissa ei ollut ainakaan tuolloin tungosta, ja leikkivät mielellään myös rannalla. Myös leikkipuisto ja minigolf olivat lasten mieleen. Bamse-nallea pääsi myös halailemaan. Paikka on kyllä aika tuulinen, mutta oli niin lämmintä, että se ei haitannut. Yhtenä päivänä kävimme Inglesin sannalla, muutoin pieni ranta riitti meille. Suurimman osan ruuista teimme itse allergioidenkin takia ja aamupalakin oli ihana nauttia rauhassa omalla parvekkeella. Aikuisporukalla lähtisin Kanarian saarilla kyllä esim. Puerto de la Cruziin, mutta nyt mentiinkin lasten ehdoilla ja kaikki nauttivat matkasta sekä yhdessä olosta.
| |
| | |
10.02.09, 11:42
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | torakoita
Hei,
Olimme Monte Feliz-apart.mentossa viime kuussa. Ulkona terassimme ulkopuolella litsasin 3 torakkaa. Huoneiston/hotellin sisällä niitä ei näkynyt. Oli OK hotelli kaikin puolin. Kuljimme Tres Vidaksen ohi päivittäin vaikutti ihan kivalta ainakin ulospäin.
| |
| | |
10.02.09, 16:50
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2009
| Tylsä ja kylmä, tuulinen Bahia Feliz!
Surkea paikka, ainakin Finnmatkojen hieno lomakylä! Rannassa ei voi uida, myrskyää niin kovasti ja oppaidenkin mukaan aina tuulista. Kivikkoa ja kylmää luvassa. Sitäpaitsi hengenvaarallinen Finnmatkojen suosittelema lääkäri, joten pidä huoli ettet sairastu matkalla!
| |
| | |
28.02.09, 20:36
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2009
| Olimme Monte Felizissä, joka kuuluu
samaan kompleksiin. Aluehan on laaja, ja majoitusvaihtoehtoja useita. Me olimme päähotelissa, ja kaipasimme kyllä kovasti jääkaappia ja pientä keittokomeroa tms. Silloin harmittelimme, ettemme olleet ottaneet huoneistoja esim. Tres Vidaksesta. Suosittelen ehdottomasti majoittumaan ennemmin huoneistoihin kuin hotellliin lasten kanssa. Allasalue oli laaja, mutta ihan täynnä. Allaspaikkoja varailtiin vaikka niillä ei edes oltu. Ranta oli pieni ja tuulinen. Kyllä siellä toiset kuitenkin tiiviisti aikaa vietti. Allasaueen ja meren välissä oli myös vihreä ruohoalue, jossa saattoi loikoilla. Silloin siellä kyllä oli pieniä muurahaisia, jotka häiritsi meitä. Torakoita ei näkynyt. Aamiainen oli hyvä, mutta melu aivan kauhea. Lapset olivat Bamsekerhossa ja tykkäsivät kovasti. Bahia Felizistä on lyhyt matka shoppailemaan esim. Inglesiin, jossa kävimmekin aika usein. Seuraavalla kerralla (jos ja kun menemme ollenkaan) menemme suoraan Inglesiin tai Puerto Ricoon/Amadoresiin. Bahia Feliz on kyllä nähty kahdessa päivässä. :/
| |
| | |
29.11.09, 22:13
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | onko torakoita? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarppa80 Olimme Monte Feliz hotellissa Tres Vidaksen naapurissa syksyllä. Hotelli oli hyvätasoinen, huoneet siistit eikä yhtään torakkaa näkynyt loman aikana, vaikka huoneemme oli alimmassa kerroksessa. Uima-allas oli kiva, mutta merenrannassa emme käyneet (kivikkoinen ja huono). Puolihoitoon kuulunut illallinen oli pienoinen pettymys, aamupala kannatti kuitenkin ottaa. Hotellialue oli hieman syrjässä, mutta hyvin viihdyttiin :) | olen menossa maaliskuun 5 päivä bahia felizeen hoteliin tres vidas. onko kokemusta. ei kai tres vidaksessa voisi olla torakoita koska jos olitte monte felizessä sehän on ihan naapurissa auta mua please mulla ei ole ötökkä kammoa mutta ei ne torakat kivojakaan oo help help!!!!!!
| |
| | |
29.11.09, 22:22
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | ei torakoita ole vedessä tai veden lähettyvillä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suski 87 Onko kokemuksia hotellista ? Onko meren ranta uimakelpoinen ? Jostain luin että siellä olisi torakoita, kertokaa että ei ole, please ! |
minä olen menossa bahia felizeen maaliskuussa. olen asunut puolivuotta malagassa. talot oli luokitukseltaan korkeintaan 2 tähteä. sielläkään en nähnyt puolen vuoden aikana,kun ehkä 10 torakkaa eikä ne tee mitään ellei niitä rue lyömään tai ahdistelemaan nurkkiin. ei mitään hätää. ei kannata pelätä torakoita. onhan niitä vaikka missä mutta ne ei tule esiin, koska ne pelkää valoa ota iisisti.
| |
| | |
08.02.10, 17:56
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | onkohan kyse torakoista vai kaskaista?
Ne on eri asia... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkonen minä olen menossa bahia felizeen maaliskuussa. olen asunut puolivuotta malagassa. talot oli luokitukseltaan korkeintaan 2 tähteä. sielläkään en nähnyt puolen vuoden aikana,kun ehkä 10 torakkaa eikä ne tee mitään ellei niitä rue lyömään tai ahdistelemaan nurkkiin. ei mitään hätää. ei kannata pelätä torakoita. onhan niitä vaikka missä mutta ne ei tule esiin, koska ne pelkää valoa ota iisisti. | | |
| | |
13.06.10, 23:22
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | tres vidas
moikka
en tiedä miltä vuosikymmeneltä noi kokemukset ovat, itse oltiin tres vidaksessa nyt keväällä 2010 toukokuussa.
huoneistot erittäin siistit, siivous, myös tiskaus, oli joka päivä. Siivooja ei tullut kun olimme paikalla vaan kävi harmittomasti kun emme olleet "kotona" ... pyyhkeet vaihtuivat joka päivä.
kaikin puolin olimme erittäin tyytyväisiä. meillä oli ylemmän kerroksen premium huone jossa olin 30 neliön kokoinen parveke omilla pehmustetuilla aurinkopedeillä, lisäksi tuoli/ pöytäryhmä pehmusteineen ja aurinkovarjoineen.
huoneistossa oli myös uusi micro, uusi liesi, löytyi myös leivänpaahdin ja kahvinkeitin sekä sitruspuserrin joka niitä kaipasi. meillä oli all in clusive...joten emme kyseisiä laitteita tarvinneet :-)
Torakkahan on espanjassa ihan yhtä normaali eläin kuin meillä täällä hämähäkki. Mutta yhtään ainutta torakkaa emme huoneistossamme tavanneet.
Sängyt olivat todella hyvät, aivan kuten niitä mainostettiinkin.
Ainut "puute" oli ettei meillä ollut kylpyammetta vaan suihku .... jos tuota nyt voi puutteeksi sanoa, makuasia.
Ranta oli aivan vieressä ja se oli sellaista tyypilllistä pyöreäkivistä ....siis ei todellakaan paha ainakin kun meilläkin tietysti oli uimakengät.
Ihan ranta oli hienoa hiekkaa.... eli uiminen, kahlaaminen, vedessä leikkiminen onnistui vallan mainiosti hiekkapohjaisella rannalla.
Olimme monta kertaa meressä ja kyseisellä rannalla.
Aamuisin muuten rannalla olevilla vedenjakajilla, niillä oikein suurilla kivillä oli tosi paljon rapuja, vilisemällä.
Täysihoito oli ihan ok, tosin pikkasen jo viikon jälkeen alkoi kyllästyttää... mutta hyvä puoli oli esim se että orgidean buffet ravintolassa oli iltaisin eri maiden teemoja ja sitä mukaa ruokakin vaihtui. Se oli omituista että coco loco baari ei ollut koko viikkoa täysihoidon piirissä vaan torstaista lähtien....
Päivisin jos ei halunnut mennä buffettiin, löytyi paikkoja joissa saattoi tehdä oman mielen mukaan täytettyjä lämpimiä voileipiä, syödä pizzaa, salaattia ja ranskalaisia... että ruokaa ja juomaa oli hyvin tarjolla koko ajan.
inglesiin taxi maksoi 7€ päiväaikaan.
suosittelen kyllä hotellia ja sen palveluja.
Kaupanpäälle saatiin liput sinne spa kylpylään, aikaa vierähti huomaamatta siellä saunoessa ja erilaisissa poreissa kolmen sallitun tunnin sijasta neljä ja puoli....
:-)
| |
| | |
05.09.10, 15:49
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | prepaid
Nyt on tosi kivaa kun voi ostaa jo suomesta prepaidin kun matkustaa Espanjaan.Ostin prepaidin suomalaisesta verkkokaupasta ,olin lanzarotella 2 viikkoa . Prepaid toimi tosi hyvin, suosittelen ! Oli kivaa käyttää skypeä ja surffailla netissä. Tässä linkki verkkokauppaan. Ulkomaan Prepaid | |
| | |
18.02.11, 22:07
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | tres vidas Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suski 87 Onko kokemuksia hotellista ? Onko meren ranta uimakelpoinen ? Jostain luin että siellä olisi torakoita, kertokaa että ei ole, please ! | Eilen kotiudumme Bahia Felizistä, eikä voi kuin kehua paikkaa. Hotellimme oli Tres Vidas ja olemme siihen enemmän kuin tyytyväisiä. Huoneet olivat viihtyisiä ja siistejä, siivooja huolehti siivouksesta viisi kertaa viikossa. Sängyt ja petivaatteet olivat hyvät ja laadukkaat. Yksiössä mahtui mainiosti olemaan kaksi aikuista ja kaksi lasta ( 6v ja 8v). Maaterassi oli ihana! Meillä oli puolihoito ja ateriat olivat mahtavat. Puolihoito riitti vallan mainiosti, koska siellä kuumudessa ei jaksanut kokoaikaa joko syödä tai juoda. Paikalliset juomatkin ovat edullisia ostaa tarvittaessa. Paljon haukuttu rantakin saa meiltä kehuja, kivien joukosta oli hauska lasten kanssa etsiä simpukoita ja isommat lapset varmasti nauttivat aalloista :) Laskuveden aikaan noin parisataa metriä hiekkarantaa rannan pohjoispuolella. Alueen tuulisuuskaan ei haitannut, päinvastoin; tuuli vilvoitti helmikuun helteillä. Hotellin uimaaltaat olivat isot, eikä vesi liian kylmää. Torakoita, eikä muitakaan ötököitä nähty hotellialueella. Tapaamamme turistit moittivat hotelli Orguidean huonoa hissitilannetta. Tres Vidasia suosittelemme kaikille Espanja matkaa suunnitteleville!!!
| |
| | |
22.10.11, 20:48
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Kokemuksia Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suski 87 Onko kokemuksia hotellista ? Onko meren ranta uimakelpoinen ? Jostain luin että siellä olisi torakoita, kertokaa että ei ole, please ! |
Olin siellä perheeni kanssa, ja torakoita vilisti aina iltamyöhäsellä, mutta hotellihuoneet olivat marmorista/jotain kiveä eikä niitä ollut sisällä, päivällä jokunen lisko saattoi päästä huoneeseen mutta muuten aivan loistava paikka
| |
| | | | |