Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Yleistä matkailusta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.02.10, 12:27   #1 (linkki)
Vilma
(Vierailija)

Mandala Travel - kokemusta?

Onko kenelläkään kokemusta Mandala Travel matkatoimistosta? Heillä näyttäisi olevan mielenkiintoisia (hieman kalliita) kiertomatkoja laiskoille, jotka eivät jaksa suunnitella omaa ohjelmaa. Mutta haluaisin tietää kuinka hyvin voi luottaa että heidän matkat vastaavat esittelyjä ja miten järjestelyt sujuvat, onko majoitukset ollut ok jne.

Jos sinulla on siis mitään kokemusta niin jaa se meille muille.
  Vastaa viestiin

27.02.10, 11:40   #2 (linkki)
matkaan vaan
(Vierailija)

Itse en ole ollut mutta tuttavat olivat ja antoivat myönteisen palautteen.
Myös Aventura, Kontiki ja Olympia järjestävät kaukomatkoja ja näiden järjestelyt ainakin pelaavat näin omakohtaisella kokemuksella. Kannattaa lukea esittelyt tarkkaan ettei tule yllätyksiä esim. ruokailun suhteen, mitkä kuuluu, mitkä ei.
  Vastaa viestiin
03.06.10, 05:48   #3 (linkki)
nepalin vaeltaja
(Vierailija)

Mandalan reissussa

Olin keväällä 2010 Nepalissa Mandalan vaellusmatkalla. Kaikki palvelut pelasivat moitteettomasti ja matkanjohtaja oli kokenut ja osasi hommansa. Kaiken kaikkiaan matka oli erittäin positiivinen kokemus. Voin suositella. majoitukset kaupungeissa olivat hyvät ja siistit vaelluksella yövyimme vuoristomajataloissa jotka olivat melko simppeleitä. kun ajattelee miten kaikki tarvikkeet ja materiaalit kannettaan sherpojen selässä tai muulien kyydissä keskelle himalajan vuoristoa niin on aika luksusta saada nukkua oikeassa sängyssä ja käyttää länsimaalaista vessaa. Positiivisena yllätyksenä oli myös kuumat suihkut sekä kuumalähde reittimme varrella.
  Vastaa viestiin
14.08.11, 14:38   #4 (linkki)
Hepo
(Vierailija)

Kilillä ollut

Itse oli ystäväni kanssa Kilomanjarolal heidän järjestelmällä reissulla. Olimme kahdestaan liikeellä ja ostimme heiltä täyspaketin Afrikan ostalta. Yhteistyökumppanit Afrikassa olivat todella hyviä ja matka oli erittäin onnistunut. Voin suositella heitä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku