Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Yleistä matkailusta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.02.11, 18:27   #1 (linkki)
cumbia
(Vierailija)

matkakumppani

Minulla on mieheni kanssa varattu Andalucian kiertomatka (8 pv) 13.3. . Mieheni ei kuitenkaan sairautensa vuoksi voi lähteä matkalle, mutta minä haluaisin. Koska kyseessä on pakettimatka, tokihan siellä "pärjään" yksinkin, kun vähän espanjaakin osaan, mutta iltojen pimetessä on tylsää lähteä yksin syömään ja muulloinkin olisi juttukaveri mukavampi, ettei tarvitsisi tuppautua väkisin toisten mukaan. Kyseessähän ei ole mikään aurinkoloma eikä biletysmatka, vaan enemmänkin "kulduuria" ja mielenkiintoista sellaista. Ikää minulla on riittävästi, mutta pitävät minua nuorempana. En ole myöskään "liikuntarajoitteinen", mutta yöbiletysten aika on ohi.
Paitsi tätä matkaa, ajattelen myös, että jos löytyisi matkakumppaniksi 35-75v nainen, jonka kanssa kemiat synkkaisi ja olisi kutakuinkin samat kiinnostuksen kohteet, voisimme kumppanuutta jatkaa tehden muitakin yhteisiä matkoja.
Toivon ja odotan kovasti löytäväni matkakumppanin täten.
  Vastaa viestiin

12.03.11, 13:10   #2 (linkki)
kurjenpolvi
(Vierailija)

Toscana

Nyt mieli halajaa Toscanaan (lentolippu Tampere-Pisa muutaman kympin), mutta 63 v. en enää ensisijaisesti ole innostunut yksin matkailusta (edullisemmaksikin kaksin), mutta on vaikea löytää samanmielistä kaveria: toisilla ei ole rahaa, toisilla ei aikaa, toisilla ei terveyttä yms. Jotkut menevät vain aviopuolisonsa kanssa ja joillekin parin-kolmen viikon ”varoaika” on aivan liian vähän. Minun avioliittoni kariutui 41 vuoden jälkeen (ei yksinmatkailuuni), joten olen vailla matkakumppania. Lähiaikojen kiinnostuksen kohteenani on myös Tonavan suisto Romaniassa. Iällä ei ole niin väliä, eikä sukupuolellakaan, mutta parisuhdetta en missääntapauksessa etsi. Jos 63 v. rohkea nainen matkaseurana kiinnostaa niin mikä ettei. Persut älkööt vaivautuko.
  Vastaa viestiin
12.03.11, 13:20   #3 (linkki)
kurjenpolvi
(Vierailija)

Toscana

Myöhästyin Andalucian matkasta, mutta kiinnostusta omatoimimatkailuun on. Kaveri olisi kyllä mukava aivan mainitsemistasi syistä. Olen 63 v. nainen ja matkaillut jonkin verran, myös yksin nuorempana, esim. 5vk Vietnamissa omatoimimatkalla.

Minulla ei ole aavistustakaan miten nämä etsintäjutut toimii, mitä sitten pitää tehdä, jos on kiinnostunut. Eihän mitään yhteystietoja voi näihin laittaa.
Kurjenpolvi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cumbia Näytä viesti
Minulla on mieheni kanssa varattu Andalucian kiertomatka (8 pv) 13.3. . Mieheni ei kuitenkaan sairautensa vuoksi voi lähteä matkalle, mutta minä haluaisin. Koska kyseessä on pakettimatka, tokihan siellä "pärjään" yksinkin, kun vähän espanjaakin osaan, mutta iltojen pimetessä on tylsää lähteä yksin syömään ja muulloinkin olisi juttukaveri mukavampi, ettei tarvitsisi tuppautua väkisin toisten mukaan. Kyseessähän ei ole mikään aurinkoloma eikä biletysmatka, vaan enemmänkin "kulduuria" ja mielenkiintoista sellaista. Ikää minulla on riittävästi, mutta pitävät minua nuorempana. En ole myöskään "liikuntarajoitteinen", mutta yöbiletysten aika on ohi.
Paitsi tätä matkaa, ajattelen myös, että jos löytyisi matkakumppaniksi 35-75v nainen, jonka kanssa kemiat synkkaisi ja olisi kutakuinkin samat kiinnostuksen kohteet, voisimme kumppanuutta jatkaa tehden muitakin yhteisiä matkoja.
Toivon ja odotan kovasti löytäväni matkakumppanin täten.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku