| A6 Kokemuksia
2,4 ajoin n 15000km hyvä tukeva ajaa,hiljainen jajokaisen pitäisi löytää mukava ajoasento,ihan niinkuin nauttii ajamisesta jos on pakko ajaa ei tuulet heiluttelenäkyvyys mainio.Miinuksia tehoton moottori missähän se kuuluisa vääntö on? besaa kyllä palaa,se autta kun kytkee tasanopeussäätimen pois ajaa itse,niin säästää1-1,8l 100/km.Taivaista hipovat huollot meinaan hinnat,sama koskee osia,luvattoman paljon sähkö vikoja ja kalliita sellaisia,jollei osaa itse korjata itsestään avautuvia ikkunoita tai ovet jotka menevät lukkoon,vaikka auto käy ja itse on kioskilla,tai jättää avaimet virtalukkoon ja kas kummaa kun tulet takaisin ovet ovatkin lukossa ja avaimet virtalukossa,no onhan toiset avaimet keksitty,niillä auki ja menoksi.Vilkut nyt audissa kuuluukin välillä toimia välilläei,se vain tekee asian hankalaksi,kunei tiedä mikä valo vilkuttaa,etu vai taka.moottori aaltoilee tyhjäkäynnillä,no ei se mitään siitä selviää yleensä 378,68 eurolla,no onhan tässä yksi 223,65 euronkin käynti aaltoilu korjauslasku,että sellai.No merkissä pysyin A6 2,6 manuaalina ihan kiva se harmittava tehon puute häipyi,nyt sujuu rekan ohitus ihan mallikkaasti ja ihmeiden aika ei ole ohi kulutus PUTOSI!!!!! en meinanut uskoa,mutta pakko uskoa hiljalleen,kun alkaa tulla aina sama tulos,mutta ensiviikolla on aika tilattu,kun tuo keskuslukko lukittuu samoin kuin vanhassakin,mutta on tämä mukavuudeltaan tienppäällä ja kaupungissa kymmenen kertaa parempi,kuin entinen pienempi koneinen,vanhaa en enää takaisin huolisi kun tuli vielä vääntöäkin lisää niin että sen tuntee,jos nuo sähköviat vielä loppuisivat,niin kyllä pojan (väyrynenkin) tälle häviää,eikä tarvitse vahtaa ovia niinkuin mb:hen takuuna jo 3 ovea kun näkyi läpi,kori onkin audin valttikortti,nyt 9000 km tällä körötellyt.Täytynee seurata,kun naapuri osti 280th ajetun 2,8e audin,päätimme vaihtaa autoja 5.3-5.4.2008 välisen ajan palaillaan Eki
|