Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Audi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.12.08, 17:46   #1 (linkki)
Erä-Jorma
(Vierailija)

A4 Bensa vai Diesel

Elikkäs kumpi kannattais ostaa, bensa vai diesel? Bensa vehkeen oon ajatellu ostaa, mutta oisko toi dieselkään hullumpi. Kuinka hyvin noi diisselit mahtaa kestää, ku näytti nettiautossa olevan jo melkein 400tkm ajettujakin. Talvella tulee 18v mittariin eli 1. autoo täs kattelen. Ei varmaa ainakaan bensa koneella kannatta ottaa, jos paljon ajettu?
  Vastaa viestiin

02.12.08, 17:50   #2 (linkki)
Erä-Jorma
(Vierailija)

Siis jotain vm. -95-97 oon aikonu ostaa
  Vastaa viestiin
03.12.08, 09:23   #3 (linkki)
jj okoja
(Vierailija)

lol nööb

nööb, auto kuin auto, diesel se olla pitää. Lol
  Vastaa viestiin
16.01.09, 17:35   #4 (linkki)
Alks
(Vierailija)

Joo kyllä noi V.A.G Diiselit kestää, itellä 635 000 mittarissa ^^
  Vastaa viestiin
16.01.09, 17:39   #5 (linkki)
Alks
(Vierailija)

Tonne katteleen --> http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=89364&highlight=paljonko+ajettu
  Vastaa viestiin
15.06.11, 19:45   #6 (linkki)
voortilla
(Vierailija)

bensalla

En menis vannomaan enää niinkään dieselin nimeen. Vertailukohtana mun bensa-auto (ford) ja kaverin diesel (volvo). Mulla kilometrejä kertyy vuodessa n. 25tkm ja kaverilla n.35tkm. Kaveri hehkutti dieselin edullisuutta kunnes alkoi remontit. Viiden vuoden aikana on pakollisiin korjauksiin mennyt kaverilla n.5000€ ja minulla Fordin kanssa n.500€. Että se siitä dieselin edullisuudesta.
  Vastaa viestiin
26.08.11, 18:45   #7 (linkki)
noei
(Vierailija)

vitun ääliö

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja voortilla Näytä viesti
En menis vannomaan enää niinkään dieselin nimeen. Vertailukohtana mun bensa-auto (ford) ja kaverin diesel (volvo). Mulla kilometrejä kertyy vuodessa n. 25tkm ja kaverilla n.35tkm. Kaveri hehkutti dieselin edullisuutta kunnes alkoi remontit. Viiden vuoden aikana on pakollisiin korjauksiin mennyt kaverilla n.5000€ ja minulla Fordin kanssa n.500€. Että se siitä dieselin edullisuudesta.

tuossa on kyse eri merkeistä joten tuolla ei ole mitään yhteyttä polttoaineisiin
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Audi -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku