Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Audi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.08.09, 20:49   #1 (linkki)
tt haaveilija
(Vierailija)

Audi tt takapenkit

Eli en ole audi ttn kyytiin päässyt ja semmoinen auto vähän himoittais,miten takapenkit,mahtuuko isompikin kaveri olemaan takana jos edessä istuu toinen iso kaveri?:D
  Vastaa viestiin

13.08.09, 21:09   #2 (linkki)
tghyuj
(Vierailija)

ei mitenkään!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tt haaveilija
Eli en ole audi ttn kyytiin päässyt ja semmoinen auto vähän himoittais,miten takapenkit,mahtuuko isompikin kaveri olemaan takana jos edessä istuu toinen iso kaveri?:D

hei,
kirjoitan kokemuksesta, minulla oli audi tt eikä sinne taakse jäänyt minkäänlaista jalkatilaa kun penkki oli minulle säädetty (187cm).
penkki oli aivan kiinni takapenkin etureunassa.

Vastaa viestiin
15.08.09, 21:55   #3 (linkki)
184cm 115kg
(Vierailija)

Terve
itsellä on just tt ja mahtuu tosi hyvin taakse isompikin kaveri, ei ongelmia.
Meillä nyt takana 2 lastenpenkkiä ja emäntä. Ite istun pojan kanssa edessä.
  Vastaa viestiin
17.08.09, 14:58   #4 (linkki)
testattu on
(Vierailija)

No way

2007 mallista TT:tä kokeilin ja en onnistunut itseäni vääntämään takapenkille (180cm/80kg). Kaveri onnistui missä itse en mutta silloin piti avata takaluukku jotta pää mahtui sisään (tai oikeammin ulos, sama juttu kuin Startissa, kts heidän kuvat).
Kahdelle ihan ok peli, mutta ei sinne taakse oikeasti mene mitään muuta kuin laukku tms.
  Vastaa viestiin
18.08.09, 19:44   #5 (linkki)
tamrepe
(Vierailija)

sori

[viesti moderoitu]
  Vastaa viestiin
20.08.09, 00:32   #6 (linkki)
Kallu Kummala
(Vierailija)

Kaksi asiaa:

[viesti moderoitu]
  Vastaa viestiin
24.08.09, 22:47   #7 (linkki)
Timo FRA
(Vierailija)

TT rekisteröidään kahdelle

Aikaisemmin TT:t rekisteröitiin 2 + 2:lle eli kaksi etupenkeille ja taakse kaksi alle 140 cm? pituista lasta. Autoissa oli tarrrakin tästä.

Nykyään Saksassa/EU:ssa TT rekisteröidään vain kahdelle. Suomessa tämä tulkitaan niin, että tilapäiskuljetuskin olisi kiellettyä.

Eikä sinne tapapenkille todellakaan mahdu yli 155 senttistä. Pää ottaa kattoon ja jalkatila penkin alla ja polvitila on olematon. Jos kuljettaja on 192 cm niinkuin minä ei väliin mahdu edes sunnuntain sanomalehti.

Takaselkänoja kaadettuna tavaratila on kyllä yllättävänkin suuri.
  Vastaa viestiin
25.07.11, 21:58   #8 (linkki)
O.P
(Vierailija)

TT:n takapenkki

Itse olen 165 cm ja kun laitan penkin itselleni sopivaksi niin juuri ja juuri taakse sopii itseni mittainen mutta ei yhtään pidempi, takapenkki tarkoitettu lapsille.
  Vastaa viestiin
16.08.11, 13:03   #9 (linkki)
Jussi_TT
(Vierailija)

Ostin itse tuollaisen pari viikkoa sitten ja kokeilin viikonloppuna takapenkkiä. Olen 178/75 ja en mahtunut taakse, vaikka etupenkki oli aika edessä. Pää ottaa kattoon kiinni ja jalkojakaan ei meinannut saada mahtumaan millään, toinen jalka piti laittaa viereiselle puolelle.

Ehkä sivuttain istumalla voisi jonkin lyhyen siirtymän siellä istua, mutta matkustaa - ei onnistu.

Sinne mahtuu koira, käsilaukku tai pienet lapset. Mutta eihän tuota perheautoksi ole tarkoitettukaan :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Audi.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku