Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > BMW
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.01.07, 16:13   #1 (linkki)
OpelBOY
(Vierailija)

Bemut ei kestä ei voi mitään.

Onko kukaan mukamas ajanut bemarilla kauemminkuin viikon ilman että ne hajoaa?
  Vastaa viestiin

21.01.07, 16:53   #2 (linkki)
bmwpappa
(Vierailija)

Voipi olla

Olen ajanut, joutuu kyllä käyttämään huollossa n.15000km välein. Ooppeleista ja foorteista ei ole ihan samanlaisia kokemuksia.
  Vastaa viestiin
21.01.07, 19:12   #3 (linkki)
Eräs...
(Vierailija)

..

Meirän bemarilla ajettu 50 000km ilman minkään moista vikaa..
  Vastaa viestiin
21.01.07, 20:45   #4 (linkki)
bimmerboy
(Vierailija)

Kyllä ne kestää

itse olen paahtanu jo 250tkm omallani eikä mitään kummoisia vikoja löytynyt. Etupään pallonivelet ja koiranluut vaihdettu. Siinäpä ne suurimmat.
  Vastaa viestiin
21.01.07, 21:56   #5 (linkki)
Bemaristi
(Vierailija)

Kai ne kestää

Eipä ole tarvinnut omaa bemaria hirveästi ylimääräisillä huoltokeikoilla käyttää, etupäästä koiranluut ja takaa takakelkan puslat, siinä suurimmat. Auto -99 tds mittarissa 210 000. Ajossa ollut 40 000km itsellä.
  Vastaa viestiin
21.01.07, 23:02   #6 (linkki)
mb260
(Vierailija)

....

kyllä sen voin sanoa että itse olen 2 bemaria omistanut (e30 ja e36) eikä ne oikein taho kestää.
  Vastaa viestiin
22.01.07, 06:45   #7 (linkki)
e28 bavaria
(Vierailija)

kyllä kestää

ja mikä ettei kestä?? itel ollu pari v vanha bavaria eikä juurikaan mitään vikaa ole ollut,toisin ku mitä on ollut japseissa aikoinaan : ) ooppeliin en ikinä edes sekoo!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
22.01.07, 12:36   #8 (linkki)
Hyvää jatkoa jos ei oma riitä!
(Vierailija)

kestää kestää

kyllä se bmw:n hajoaminen on ihan käyttäjästä kiinni. Paitsi tietysti jos on sattunut joku tehdasvirhe. Bemari kestää kun sillä osaa ajaa ja sitä osaa arvostaa ;) itellä on kokemusta 7-sarjan, 3-sarjan, 6-sarjan bemareista, sekä parista ämmästä. kaikkiin olen ollut erittäin tyytyväinen!
  Vastaa viestiin
22.01.07, 12:38   #9 (linkki)
Hyvää jatkoa jos ei oma riitä!
(Vierailija)

..

....toista ne on nuo ooppelit! =D
  Vastaa viestiin
22.01.07, 19:56   #10 (linkki)
..........
(Vierailija)

...

Ingam saa maidon maistumaan, opel muovin ruostumaan
  Vastaa viestiin
22.01.07, 20:08   #11 (linkki)
m20b25
(Vierailija)

Onko Opel auto?

Itsellä ollut kymmenkunta konsermin autoa ja on kestänyt. Sattuu olemaan raskas kaasujalka, ja bmw harvoja autoja mikä todallakin kestää rääkkiä. Ostaisit opel-Poika ensin auton, niin voitaisiin puhua autoista:)
  Vastaa viestiin
23.01.07, 00:12   #12 (linkki)
D.E Lorean
(Vierailija)

BMW

Olen omistanut muutamia autoja ja ajanut työni puolesta paljonkin.On ollut BMW,VOLVO,FIAT,MB ja muitakin mutta on talossa kaksi Ooppelia ja hyvät herrat, täytyy sanoa että eivät näitten muitten autojen joukossa suinkaan ole olleet huollossa eniten mutta jätän sanomatta mitkä merkit olivat eniten huollossa, ettei keneltäkään mene yöunet ja ego sekaisin.Niin ja autot olivat omia, ei kaverin eikä pankin tai rahoitusyhtiön.
  Vastaa viestiin
23.01.07, 13:06   #13 (linkki)
ammatin puolesta
(Vierailija)

kestää kyllä

on tullut ajettua n,500-600 eri autoa ja kaikki merkit.niin täytyy kyllä sanoa että 5ja 7 sarjan 8-4 vuotta käytetyissä bemuissa on taatusti paras hinta,laatu ja kyyti.300:aa sarjan bemarit ja siitä pienemmät kyllä kuuluvat ehdottmasti sinne ooppeli/toyota luokkaan. Aivan surkeita esityksiä hintaansa nähden.Monelta merkiltä löytyy hyviä malleja mutta nyrkkisääntönä voisi pitää hintaa.jos auto on maksanut/maksaa uutena alle 60000 euroa niin ei sellaiselta kulkupeliltä voi isoja odottaa.ei laatua,ei ajomukaavuutta,ei varusteita ei yhtään mitään.
  Vastaa viestiin
23.01.07, 13:21   #14 (linkki)
BMW NK
(Vierailija)

Kyllä Bemut kestää

Siis hommahan on näin: Bemareissa ei ole vikoja, ainoastaan ominaisuuksia. Bemaria ei tarvitse korjata, ainoastaan huoltaa... ;)
  Vastaa viestiin
23.01.07, 13:52   #15 (linkki)
yks tyyppi
(Vierailija)

peniksenjatke

Niistähän ei kuule mitään hyvää!!!
  Vastaa viestiin
23.01.07, 13:58   #16 (linkki)
on hyvät ja huonot puolet
(Vierailija)

joka merkissä

Tuo hinta politiikka on kyllä totta ja toinen asia mikä pitää paikkansa näissä automerkki keskusteluissa niin yleensä kovimpia morkkaajia on nämä helvetin pellet jotka tulojensa ja taloudellisen tilanteensa takia eivät voi laittaa edes uutta polkupyörää.Ja sitten nämä pöljät vertailee jotain 10000 tonnin omia romujaan kateuksissaan siihen naapurin 5-70000 euron autoon.Joka vielä huonolla tuurilla ja tämän kateellisen idiootin harmiksi on ostettu kovalla rahalla,ilman velkaa.Ah,ihanaa mikä voisi enempi sattua suomalaiseen sieluun!Kattokaa pojat nimittäin kylmä totuus on että jokainen ajaa varojensa mukaan kaikki muu on silkkaa teeskentelyä ja paskan jauhamista.
  Vastaa viestiin
23.01.07, 22:03   #17 (linkki)
Dude787
(Vierailija)

Pikkupoikien lelu

3sataset on pienten poikien purkkeja. Samat viat kuin muissa pikkuautoissa mut 5satasessa on tilaa ja vikoja vähemmän. Se on rahamiesten auto toi bemari ja se tarvii vaan rahaa. Rahattomat ostakoon Toyotan.
  Vastaa viestiin
24.01.07, 00:05   #18 (linkki)
Klade
(Vierailija)

BMW

Ostin vanhan -89 mallisen 520i ,mittarissa 390t/km. Olen ajanut sillä vuoden aikana vain 11.000km, eikä ole edes öljyä tarvinnut lisätä. Kylläkin tein juuri öljyn,suodattimien ja syt.tulppien vaihdon,kun perushuoltoa kaikki autot kaipaavat. Bensa kyllä kelpaa kun tallaa painaa,mutta eipä ole tarvinnut korjailla!
  Vastaa viestiin
24.01.07, 17:07   #19 (linkki)
BMW E46
(Vierailija)

Aamen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja on hyvät ja huonot puolet
Tuo hinta politiikka on kyllä totta ja toinen asia mikä pitää paikkansa näissä automerkki keskusteluissa niin yleensä kovimpia morkkaajia on nämä helvetin pellet jotka tulojensa ja taloudellisen tilanteensa takia eivät voi laittaa edes uutta polkupyörää.Ja sitten nämä pöljät vertailee jotain 10000 tonnin omia romujaan kateuksissaan siihen naapurin 5-70000 euron autoon.Joka vielä huonolla tuurilla ja tämän kateellisen idiootin harmiksi on ostettu kovalla rahalla,ilman velkaa.Ah,ihanaa mikä voisi enempi sattua suomalaiseen sieluun!Kattokaa pojat nimittäin kylmä totuus on että jokainen ajaa varojensa mukaan kaikki muu on silkkaa teeskentelyä ja paskan jauhamista.
Itse olen juuri samaa mieltä. Monet haukkuu jotakin auton valmistajaa vaikka ei ole mitään omakohtaista kokemusta. OpelBOY voi vähän miettiä, että miksi edes aloitti tällaisen keskustelun.

Vastaa viestiin
24.01.07, 18:07   #20 (linkki)
bmw e30
(Vierailija)

bmw

itse olen töissä bmw merkkiliikkeessä ja bmw ei ole huono! pihalle tuodaan usein hinurilla opeleita tai saabbeja jotka on rikki. Tietenkin on bemareita jossa on vikoja kun ostaa sen halvimman paskan saksasta jolla on oikeasti ajettu 500tkm! omassa ei ole ollut mitään vikaa ikinä!
  Vastaa viestiin
24.01.07, 22:19   #21 (linkki)
Turbo kadett
(Vierailija)

Kateelliset kirjoittaa...

Hienoahan se on satsata 50 000 €:a --->10 000€ BEMARIIN Kun autojaki saa samaan hintaan. Joka Opel kuski tietää että BMW:t on takamuksesta. Jatkeita.

T: TurBo KaDett (300hv)
  Vastaa viestiin
24.01.07, 22:24   #22 (linkki)
bmw
(Vierailija)

kyllä

samanlaisia ne saksalaiset on.. opelit, fordit, mersut, bemarit.... paskoja. sanon näin vaikka saksalaisilla autoilla mieluiten ajankin... ja fordia ja bemaria on ollu.. vanhempaa bemaria joka kestää... ja ne neekerit ne autot siellä kasaa...
  Vastaa viestiin
25.01.07, 14:01   #23 (linkki)
hohoho
(Vierailija)

300 hp turpo katetti

hahhah.ehrottomasti koomisinta mitä kuunaan olen kuullut!hah ihanko oikea perskarva malli on kyseessä?itte alotin tuon autoilun 80-luvulla sillä 60heppasella munamallilla ja oli sitten aivan karmee laitos. Ei pystyny hyödyntämään edes noita heppoja.vuoti öljyä niin perkeleesti joka saumasta,talvella kylmä ku ruumisarkku,ja aivan pirun huono ajaa yli satasta kun meinas pitemmillä matkoilla mennä kuulo ku se voimakone kilju ku sikaa olis lahrattu.Mutta eipä sitä tohon aikaa noissa hinta ja koko luokissa kaksisia kamppeita ollu tarjolla.Sittemin tuli ajettua vielä askonalla ja yksi vectra loppuun.Ja sittenpä se ooppeli kausi loppukin ku sukulaismies höynäytti kokeilemaan mersua.ajelin mersuilla tyytyväisenä 10 vuotta kunnes vuosi sitten menin tonne paikalliselle veholle ja kävin ajamassa tuota uuskorista 530 bmween turpotiisseliä niin se vei kyllä mennessään.huljakka on kyyti ja tiisseli heppoja yli 200.auto on 05nen ajettu 45000km enkä ole mitään huonoa puolta vielä löytännä.jalat ei ole paleltunnu eikä kuulo ole menny.saisivat tietennii vähän halvempia nuo autot olla mutta eikös ne sano jotta hyvää ja halapaa ei oo keksitty.
  Vastaa viestiin
25.01.07, 15:46   #24 (linkki)
bmw
(Vierailija)

OOPPELIT SUOHON

bemari ollu itel 2 vuotta ja ei mitään vikoja ollut.mut eipä vaki autot olekkaan tehty kestään mitään ralli ajoa! kylhän auton ku auton saa hajalle ku tarpeeks kiusaa.. itel yks opel ollu ja oli takuulla viimeinen!!!!!!! on ne sen verta PASKOJA!
  Vastaa viestiin
25.01.07, 16:27   #25 (linkki)
isetta
(Vierailija)

Kateellista porukkaa...

Kyllä osaa olla kateellista porukkaa, kun pitää tulla Bemuja haukkuun. Ilmeiseti tuolla opel topicissa ei ole vielä ainuttakaan järkevää kirjoitusta. Jospa siirryn sinne puolestaan haukkumaan ooppeleita
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat BMW -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku