| |  | | |
06.02.08, 14:27
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | moikka kaikki bmw:n kuskit??!;)
paljonko noilla bemareilla yleensä ajaa (onko mittarissa paljon jos on 350tkm)
kestääkö ne hyvin=)!?
kannatteeko ostaa jos on jaettu noin paljon, vai mitä poijjaat sannoo tähän?
mut kiitti rehellisestä vastauksesta...!!!!
| |
| | |
06.02.08, 19:15
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | moikka tuleva bemarityttö??!;);):D:D)D)
Riippuu varmasti siitä, millaisella pidolla auto on ollut. 350tkm alkaa olla melko paljon. Riippuu myös paljon auton/moottorin mallista. Riippuu siitä mitä bemarissa on jaettu, ja aiotko itse jakaa. Mutta henkilökohtaisesti pysyisin kaukana noin paljon ajetusta ja kiinnittäisin huomioni sen sijaan heikommin varusteltuihin, vanhempiin, mutta vähemmän ajettuihin yksilöihin. Tosin niillä jakaminen ei luonnistu niin helposti, varsinkaan jos Sinulta ei löydy muodollista pätevyyttä alalle.
| |
| | |
10.02.08, 19:38
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Moro
no kyllä itse ottaisin vähemmän ajetun jos meinaa ajella pidempääkin.. riippuu tietenkin että onko bensa vai diesel auto ja iso vai pieni kone,, ja käyttäjästäkin tietenkin riippuu paljon..tietenkin siitä vielä että miten o kunnossa pidetty ja huopllettu..
Kyllä bemari laatuauto kyllä on siitä ei mihinkään pääse..
| |
| | |
13.02.08, 12:57
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Unoha
Kyllä tuo yli 300tkm alkaa olla jo niillä rajoilla että unoha se kärry. Kustannuksia alkaa tulla korjauksista varmasti, eikä Bemarissa sitten olekkaan aina halvimmasta päästä. Osta mieluummin joku japsi, liimaa siihen sitten M5-, Turbo- ja muita tarroja + tietty ihan poskettomat poppikoneet jne.
Ja jos on "jaettu" jo ihan mahottomasti niin kannattaa käydä kuntotarkastuksessa...niitä kun on sellasia tohtoreita olemassa...
| |
| | |
13.02.08, 16:50
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | älä osta
älä osta! pysy kaukana bemareista. ne ei oo ku kansivikaisia paskoja, ja nuin paljo ajettu on tullu/tulee jo tiensäpäähän. tyttönen on ihan väärän kulkuneuvon jäljillä nyt.
| |
| | |
17.02.08, 15:11
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | jees
no kyllähän ainaki ketjunokkasella bemarin kutosella ajelee miljuunan tokkiinsa, kunnosa ku muistaa pidellä ;)
| |
| | |
18.02.08, 16:47
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
kyllä noilla ton 350 tkm ajelee, jos on kunnolla pidetty, keitto-ongelmat on aika yleisiä, kannattaa olla tarkkana
| |
| | |
22.02.08, 22:38
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | kateellisten panettelua
350tkm siisti bemari 90 luvulta on vielä varsin luotettava auto.nämä jutut tällä palstalla on lähinnä vitsejä.persaukisten corolla ja nissan ukkien vuodatuksia,t:bmw 528-98 aj 280000
| |
| | |
24.02.08, 21:32
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllähän noilla ajelee vaikka kuinka. Edellisellä oli 434tkm mittarissa kun möin pois, -87 520i. Ja se auto on vieläkin liikenteessä.
| |
| | |
25.02.08, 11:30
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Osta pois! BMW on hyvä...
...Ja minulla on 370tkm ajettu bmw M3 e36, ja hyvässä kunnossa on, ja pelaa hyvin! Älä kuuntele noiden japsikotteroiden omistajia joilla ei varaa bmw:hen. :) Suosittelen bemaria jos haluat hyvän auton.
| |
| | |
07.03.08, 19:39
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
mun mittarissa on 370tkm auto käy kuin unelma, omistin ennen 316 -91 ja sillä oli ajettu 320tkm ilman mitän kansi remonttia. vaihtakaa oljyt aika ajoin ja auto kestää ikuisuuden!
| |
| | |
10.03.08, 14:01
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Herjausta
[quote="Tyttö21..."]...Ja minulla on 370tkm ajettu bmw M3 e36, ja hyvässä kunnossa on, ja pelaa hyvin! Älä kuuntele noiden japsikotteroiden omistajia joilla ei varaa bmw:hen. :) Suosittelen bemaria jos haluat hyvän auton.[/quot
Hauskaa, japsikotteroiden omistajilla ei ole varaa? Salli minun nauraa, hahahaa.
Samalla rahalla saa uudemman ja luotettavamman japanilaisen auton.
Eipä siinä, onhan Baijerilainen mulkun wenytin hyvä auto, mutta ihan sikakalliitahan ne, kun halvemmalla saa yhtä hyvän vastaavan. Sama sopii mersuihinkin, ylikalliita ovat.
| |
| | |
10.03.08, 22:12
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Osta vaan BMW :) ite olen ainakin todella tyytyväinen ollut vaikka aikanaan itsekkin olin BMW:tä vastaan. Heti koeajolla ihastuin enkä vaihtaisi ikinä enää muuhun merkkiin.
| |
| | |
13.03.08, 15:19
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | perus itkut
kylhän tolla autolla ajelee mut vaikeempi vaan sitte saada myytyä pois jos auton vaihtoon rupee, ja tää " just kortin saaneet pojat kertoo/kaverilta kuullut että bemareissa on kansivikoja " niin ei tarvi uskoa.. itellä on bemari ollu pari vuotta ja mielestäni paras auto kesälle, talvelle vää heikompi mut loistava ajaa ja ei jää jalkoihin..
| |
| | |
13.03.08, 18:14
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | JUST JOO
[quote="gujkng445"] Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö21... ...Ja minulla on 370tkm ajettu bmw M3 e36, ja hyvässä kunnossa on, ja pelaa hyvin! Älä kuuntele noiden japsikotteroiden omistajia joilla ei varaa bmw:hen. :) Suosittelen bemaria jos haluat hyvän auton.[/quot
Hauskaa, japsikotteroiden omistajilla ei ole varaa? Salli minun nauraa, hahahaa.
Eipä siinä, onhan Baijerilainen mulkun wenytin hyvä auto, mutta ihan sikakalliitahan ne, kun halvemmalla saa yhtä hyvän vastaavan. Sama sopii mersuihinkin, ylikalliita ovat. | Just joo..jaa luotettavamman japanilaisen..no jos riisi kupilla haluu ajaa niin mikäs siinä sitten..ittellä ollu 3 kolme bemaria 520 525 535 eikä koskaan mitään vikaa ole ollut kun on huoltannut ajalaan ja ne varaosat on yhtä kalliita johonkin uuteen japsi kotteroon......
| |
| | |
13.03.08, 21:15
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | eläkäähän ny
älkääs nyt. on niitä maanantai malleja myös uusil autoil millä ei pääse 10000km enempää ilmal ensimmäistä vikaa... itel 350000tkm ajettu 320i mikä on mulla soinu saman lail ku rikkoitumaton kello (sveitsiläinen???) kulutus osien vaihto pakolla ei voi arvostella auton laatua/kestävyyttä. ajatelkaa jos 300000tkm ajettu bmw on myynnissä ni suurella todennäköisyydellä siihen on siihen ajo määrään mennessä on vaihdettu moneen kertaan kalleimmat kuluvat osat esim.moottori,vaihteisto ja perä vähemmän ajetuista
| |
| | |
14.03.08, 17:25
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | bmw
bmw kyllä kestää kaveri piirissäki on reippaasti yli 400tkm ajettuja pelejä..
bmw on ajo-ominaisuuksiltaan ylivertainen verrattuna johonki he...tin riisiin..
bmw on luotettava käyttöauto hyvin huollettuna (myös yli 300tkm ajetut)..
ja varaosat ovat monessa tapauksessa huomattavasti halvemmat kuin riisissä..
vakuutusmaksutkaan eivät päätä huimaa..
joten osta bmw..
| |
| | |
14.03.08, 19:42
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Kyllä bemari kestää
ittellä 475 tkm ajettu 525 tds ja hyvin käy ja kukkuu. Ollu mulla 225 ajetusta ja oon vähä ajatellu että kun on saksantuonti niin oliskohan ruuvattu mittaria. Taaksepäin meinaan kun on noin paljon ajettu eikä oo ollu juuri mitään vikaa. Jos vielä niinku halvemmalla meinaa samat jäljet ajella niin hyvä on. 4v keskikulutus 6,7 ja osia ei oo menny ku iskarit ja jarrut ja raidetangon nupit ja pari muuta niveltä. Tosi tyytyväinen oon ollut.
| |
| | |
20.03.08, 21:55
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | riisikuppikuski
BMW ja BMW kukin kehuu omia romujaan sehän on selvä mihin sortuu ei siitä pääse mihinkään. Minunkin romu on ruosteinen Datsun 100 A vm 1978 ajettu 421000tkm koneeseen on vaihdettu aikoinaan yksi pakoventtiili siinä rempat makso muuten 11mk harmittaa vieläkin eikä uni meinaa tulla vaikka aikaa yli kymmenen vuotta. Romuuni on vaihettu öljyt sun muut normihilppeet ajallaan eikä ole koskaan jättänyt tien päälle, minä oon jättänyt pari kertaa kun menovesi loppunut.
| |
| | |
26.03.08, 22:05
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | hahaha
japsit on ihan tuhannen paskoja.. leluja, romuja ja kaikki ihan saman näkösiä. Itellä on i 520 '86 380km ajettu ja hyvin kulkee. Myynnissäkin on...
| |
| | |
27.03.08, 12:22
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | ,btcf,beemermanni,jos haluat tietää oikeasti bmw merkkisistä autoista niin oikea osoite on btcf.fi
,btcf,beemermanni,jos haluat tietää oikeasti bmw merkkisistä autoista niin oikea osoite on btcf.fi
| |
| | |
29.05.08, 11:33
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | onko tietoa..?
mul on ajettu 299960 kilom etriä.., onks se paljoo?? onko kellää yhtä vertaa ajettua autoa??
| |
| | |
03.06.08, 00:16
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Niinpä hyvä mies
[quote="ajamisen iloa"] Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja gujkng445 Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö21... ...Ja minulla on 370tkm ajettu bmw M3 e36, ja hyvässä kunnossa on, ja pelaa hyvin! Älä kuuntele noiden japsikotteroiden omistajia joilla ei varaa bmw:hen. :) Suosittelen bemaria jos haluat hyvän auton.[/quot
Eipä siinä, onhan Baijerilainen mulkun wenytin hyvä auto, mutta ihan sikakalliitahan ne, kun halvemmalla saa yhtä hyvän vastaavan. Sama sopii mersuihinkin, ylikalliita ovat. | Just joo..jaa luotettavamman japanilaisen..no jos riisi kupilla haluu ajaa niin mikäs siinä sitten..ittellä ollu 3 kolme bemaria 520 525 535 eikä koskaan mitään vikaa ole ollut kun on huoltannut ajalaan ja ne varaosat on yhtä kalliita johonkin uuteen japsi kotteroon...... | Niinpä. Mutta niihin japseihin ei niitä varaosia tarvitse ostellakaan. | |
| | |
16.06.08, 16:07
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | dsgjs
muna housuu
| |
| | |
01.07.08, 22:21
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Riippuu autosta
Jos Huoltokirja löytyy eikä ole paha kiertopalkinto ja muutenki siisti niin miksei^^
| |
| |  | Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton
BMW
-merkkisiä autoja. | | | |