| |  | | |
12.05.08, 20:31
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Liikenteen vihollinen
Kertokaapa rakkaat bimmeri kuskit mikä v***u siinä on, että teidän pitää aina vetää kaasu pohjassa menemään? Olen viime vuosina alkanut erityisemmin tarkkailemaan tilannetta, ja vastaan on tullut vain muutamia, siis MUUTAMIA kuskeja, jotka ajavat ihmisiksi. Olenkin tullut täysin siihen tulokseen, että BMW on vain epätoivoisten mammanpoikien peniksen jatke. Toki poikkeuksiakin on, mutta näin se vaan on, yleistettynä. Olihan tästä tilastoakin liikkeellä iltasanomissa jokunen kuukausi sitten, mutta haluaisin nyt näin suoraan kysyä teiltä, mikä siitä autosta tekee sellaisen, että sillä pitää ajaa liian lujaa, rikkoa lakia, vaarantaa liikennettä? Pilaavatko nämä 'amikset' muuten ihan hyvän automerkin maineen? Nuorten keskuudessahan se on varsin suosittu, halpa ja suht nopea hintaisekseen. Vioista ei tarvi puhua, niitä esiintyy siinä missä muissakin autoissa, ehkä jopa enemmän, kun otetaan huomioon, että autoa on rääkätty koko elämänkaarensa ajan...
| |
| | |
13.05.08, 09:07
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | sepi66
ja vielä lisäyksenä: kuskina siellä on aina sellainen liimatukka joka nojaa joko oveen tai sitte puoliksi apukuskinpuolella
| |
| | |
13.05.08, 13:45
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Jep
No tuo on ihan totta.. Itsekin mietin joskus 3-sarjan pemarin ostoa, mutta jätin suosiolla väliin sen maineen takia.. Ois pitäny varmaan saman tien ottaa korviskin jos on pemari :D egoego kun ei penis riitä.
| |
| | |
13.05.08, 13:54
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | jep, jep
ikävä tosiasia on, että nuoret bemarikuskit pilaavat meidän muidenkin maineen! Samalla nostavat vielä vakuutusmaksuja töppäilyillään... Itse ajan bemaria ihan puhtaasti sen ominaisuuksien ja saksalaisen insinöörityön viisauden takia.
| |
| | |
13.05.08, 14:28
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Aivan
Itse en ole amis. Lukiopohja ja insinöörin paperit taskussa. Ajan aina omalla "jatkeellani" ylinopeutta. Miksikö? Siksi, koska haluan tehdä niin. Alla on ollut muitakin merkkejä ja ne eivät ole vaikuttaneet ajotapaani mitenkään. Ajan autolla kuin autolla kuten haluan. Jos jään siitä virkavallalle kiinni, niin itsehän maksan seuraamukset. Peniksen koosta lienee turha puhua kovin tosissaan ;) Oma pippelini seisokissa 18cm, joten ihan keskitasoa tuo on. Ei mielestäni mikään älyttömän pieni. Ja mitä tulee kuljettajan ulkonäköön, voisiko joku täsmentää minkälainen on liimatukka? Itselläni lyhyehköt siistit hiukset, hiukan muotoiltu vahalla. En myöskään nojaile autossani mitenkään, koska pelkät sporttinahat antavat sen verran tukea, että pysyn kyllä täysin suorassa ja pystyssä istuimessani. Taitaa olla normijakkaroiden omistajien ongelmia nuo "nuokahtamiset" puolelta toiselle..
Teenkin vastakysymyksen: Miten teitä ihmisiä voi kiinnostaa mitä toiset tekevät. Itse en jaksa ainakaan murehtia jos joku toinen törttöilee liikenteessä tai muualla elämässä. Se on hänen oma asiansa, ei kuulu minulle, eikä myöskään omat asiani ja tekemiseni kuulu muille.
| |
| | |
13.05.08, 14:34
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Jaahas
Joo o näinhän se menee. Mutta kyllä ne muutkin automerkit siellä kaahaavat, vai oliko sittenkin niin että sitä autoa ajaa kuski eikä automerkki. Bemari on vaan niin helppo tunnistaa munuaisista ja valoista, että sekin omalta osaltaan luo yleistyksen aiheen. Omakin kulkuväline sattuu kyllä olemaan bmw ja vielä suhteellisen nopea mutta ei sillä nyt hulluna kaahata. Eiköhän noita ratoja ja lentokenttiä ole sitä varten valjastettu moottoriurheilun tarpeisiin että siellä saa sitten päästellä.
Ja tyfoja on hulluna eijaksakorjata
| |
| | |
13.05.08, 17:37
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Liikenteen vihollinen
Kertokaapa rakkaat liikenteen ritarit ja kukkahattutäti kuskit mikä v***u siinä on, että teidän pitää aina vetää jarru pohjassa menemään? Olen viime vuosina alkanut erityisemmin tarkkailemaan tilannetta, ja vastaan on tullut vain muutamia, siis MUUTAMIA vanhempia kuskeja, jotka ajavat ihmisiksi. Olenkin tullut täysin siihen tulokseen, että KAIKILTA yli 50v täyttäneiltä tulisi ottaa kortti pois. Toki poikkeuksiakin on, mutta näin se vaan on, yleistettynä. Olishan tästä tilastoakin, mutta haluaisin nyt näin suoraan kysyä teiltä, mikä siitä autosta tekee sellaisen, että sillä pitää ajaa liian hiljaa, rikkoa lakia, vaarantaa liikennettä? Pilaavatko nämä 'papat' muuten hyvien ja vähän vanhempien kuskien maineen?
| |
| | |
13.05.08, 17:58
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Jaa Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Voorrti on parempi :) No tuo on ihan totta.. Itsekin mietin joskus 3-sarjan pemarin ostoa, mutta jätin suosiolla väliin sen maineen takia.. Ois pitäny varmaan saman tien ottaa korviskin jos on pemari :D egoego kun ei penis riitä. | Itse asiassa minusta tuntuu, että olen usein se hitain liikenteessä. En itse aja yli- enkä varsinkaan alinopeutta, mutta ohitse tarvitsee mennä heti kun siihen on mahdollisuus. No ehkäpä se tuottaa heille suurta tyydytystä, kun on kerrankin päässyt ohittamaan bemarin. Muutama näistä ohituksista on jo sinällänsä ollut varsinaisia "urotekoja". Itse en pidä sitä minään saavutuksena. Tähän kun riittää kun ajaa ylinopeutta. Voisin sanoa, että jos liikenteen pahimpia kaahareita täytyisi etsiä niin pitää kallistua V70 volvoon, volkkareihin tai voortiin. En edes muista koska viimeksi ohitseni olisi tullu toinen bemari tai mersu, joten ei se bmw ole tae että kuski on kaahari. Tietysti poikkeuksiakin löytyy. Ei pitäisi tehdä yleistyksiä viikonlopun idioottien perusteella.
En omista liimatukkaan tai korvista, eikä ole tarvetta ottaa tukea ovesta, ja peniksen suuruutta ei tarvitse kompensoida autolla. Itse ajan bemarilla sen ajo-ominaisuuksien takia. Se on vain yksi automerkki muiden ohella, johon päädyin sattumalta. Taitaapa kaverit ja satunnaiset ohikulkijat arvostaa enemmän autoani kuin itse.
| |
| | |
14.05.08, 03:29
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | niinpänii
yks päivä tässä olin menossa töihin omalla vuoden 87,340 volvolla. ja kun pääsin valtatielle ja ajoin rajotusten mukaan 100km/h ja eiköhän sieltä pitäny joku pässi ministeripemarin kanssa tulla reilusti yli sataa, ohittaa ja ajaa mun edelle!, siinä se sitte kökötti mun edellä koko matkan.
| |
| | |
14.05.08, 08:41
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja kumipää yks päivä tässä olin menossa töihin omalla vuoden 87,340 volvolla. ja kun pääsin valtatielle ja ajoin rajotusten mukaan 100km/h ja eiköhän sieltä pitäny joku pässi ministeripemarin kanssa tulla reilusti yli sataa, ohittaa ja ajaa mun edelle!, siinä se sitte kökötti mun edellä koko matkan. | Tarkista volvon mittari ne usein näyttää väärin. ja laita renkaisiin samalla lisää ilmaa niin on vuosihuoltoki tehty samalla
| |
| | |
14.05.08, 10:43
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Bemu on paras
Hahhah, on tää kateus ja asenteellisuus hauskaa..bemarikuskeilla on tietenkin hemmetisti fyrkkaa eivätkä voi sietää jotain karvanoppakuskia, joka vie turhaa kallista toimaribemarikuskin aikaa kun pitäis golfaamaankin ehtiä..:))))hallelujaa..kuulostiko fiksulta? kyllä tähän maailmaan kaikenmoisia kusipäitä mahtuu, bemarilla ja ilman ..hankkikaa elämä!
| |
| | |
14.05.08, 13:34
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
No tottakai siellä liikenteessä pitää ajaa sujuvasti ja nopeasti.
Vituttaa ne ihmiset jotka lähtevät valoista niin, että siitä ehtii vain pari kolme autoa kerrallaan. Pistetään se kaasu pohjaan niin liikenne sujuu ja ruuhkat vähentyvät.
Kaiken maailman Opel-kuskit jäävät aina ihmettelemään kun joku tietyö tai muu todella "hämmentävä" asia tien sivussa.
| |
| | |
15.05.08, 00:43
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Liikenteessä liikkeellä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Sabe No tottakai siellä liikenteessä pitää ajaa sujuvasti ja nopeasti.
Vituttaa ne ihmiset jotka lähtevät valoista niin, että siitä ehtii vain pari kolme autoa kerrallaan. Pistetään se kaasu pohjaan niin liikenne sujuu ja ruuhkat vähentyvät.
Kaiken maailman Opel-kuskit jäävät aina ihmettelemään kun joku tietyö tai muu todella "hämmentävä" asia tien sivussa. | Uskoisin, että tuolla kaasu-pohjaan-jarru-pohjaan-kaasu-pohjaan tyylillä polttoainetta palaa ja lopulta valoista ei pääse sen kummemmin, sillä ihmisen rajallisesta reaktioajasta johtuen pumppausliike vain kasvaa ja liikkuvissa jonoissa syntyy entistä enemmän turhia pysähdyksiä äkäisten lähtöjen ja jarrutusten seurauksena. Uskoisin myös, että jos ihmiset eivät yrittäisi keretä seuraavalle kadunpätkälle vanhoilla vihreillä nokka toisen puskurissa kiinni, ruuhkat olisivat myös paljon pienemmät. Itse käytän ennakointia ja turvaväliä... (Ja olen huomannut, että ~3 - 4 metrin turvavälin jättäminen valoissa etummaiseen autoon nopeuttaa lähtöä: Jos esim. valoissa kolmen ensimmäisen auton väli on 3 metriä, voivat autot lähteä valojen vaihtuessa yhtäaikaa liikkeelle, myös jono takana pääsee tavallista nopeammin matkaan. Sääli, ettei useimmilla ns. asennekuskeilla ole kuitenkaan rohkeutta moiseen, sillä se saattaa tuntua turhan tilan viemiseltä... )
No, ajattelin kuitenkin kysyä näkemystäsi, miten tietyön tai muun vastaavan erikoisalueen kohdalla tulisi toimia? Tähän mennessä olen ollut melkein ainoa samaan suuntaan ajaneista kuskeista, joka on noudattanut 80 -> 50 -> 30 -> 50 -> 80 nopeusmääräystä esim. tietyön kohdalla. Useimmat edelläajavat ovat ajaneet saman kohdan 90 -> 80 -> 65 -> 90 -> 90
Ps. Ajan 80-lukuisella Ford Orion 1,6 Dieselillä, 0-100km/h 25 - 30 s, joten ei niistä valoista tällä autolla niin vain lähdetäkään. -Ja ei, en aio vaihtaa autoa uudempaan vain suorituskyvyn takia...
| |
| | |
15.05.08, 01:08
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Vauhtia ja vaarallisia tilanteita Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Liikenteen ritari Kertokaapa rakkaat bimmeri kuskit mikä v***u siinä on, että teidän pitää aina vetää kaasu pohjassa menemään? Olen viime vuosina alkanut erityisemmin tarkkailemaan tilannetta, ja vastaan on tullut vain muutamia, siis MUUTAMIA kuskeja, jotka ajavat ihmisiksi. Olenkin tullut täysin siihen tulokseen, että BMW on vain epätoivoisten mammanpoikien peniksen jatke. Toki poikkeuksiakin on, mutta näin se vaan on, yleistettynä. Olihan tästä tilastoakin liikkeellä iltasanomissa jokunen kuukausi sitten, mutta haluaisin nyt näin suoraan kysyä teiltä, mikä siitä autosta tekee sellaisen, että sillä pitää ajaa liian lujaa, rikkoa lakia, vaarantaa liikennettä? Pilaavatko nämä 'amikset' muuten ihan hyvän automerkin maineen? Nuorten keskuudessahan se on varsin suosittu, halpa ja suht nopea hintaisekseen. Vioista ei tarvi puhua, niitä esiintyy siinä missä muissakin autoissa, ehkä jopa enemmän, kun otetaan huomioon, että autoa on rääkätty koko elämänkaarensa ajan... | Uskoisin, että useimmat valitsevat BMW:n sen imagon vuoksi, mikä on jo pitkään ollut urheilullisuus, muodinmukaisuus ja nykyaikaisuus. Takavetoiset, tehokkaat ja ulkonäöllisesti muista tielläliikkujista helposti tunnistettavat autot houkuttelevat ajajia, jotka haluavat erottua massasta, tavalla tai toisella. Tämän takia sellaiset kuskit, jotka eivät halua erottua voimakkaasti, valitsevat toisen merkin, joka taas imagoltaan vastaa heidän persoonallisuuttansa.
Ajoneuvojen suorituskyky on se, joka pääasiassa saa autoilijat koettelemaan rajojaan: Omalla toive-Baijerilaisellani, 50-luvun lopun - 60-luvun alun kaunislinjaisilla 500 sarjalaisilla ei kilpaa ajeltukaan, kun perusmoottorin teho oli 65 hv ja painoa oli 1,5 tonnia. Tässä kuva oheisesta ajokista: http://www.classiccar.fi/images/BMW1XL.jpg
| |
| | |
16.05.08, 00:30
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Liikenteen ritari Kertokaapa rakkaat bimmeri kuskit mikä v***u siinä on, että teidän pitää aina vetää kaasu pohjassa menemään? | Ei ainakaan minun tarvi.Tehoa on enemmin kuin tarpeeksi,joten puolellakin kaasulla kerkeää tavallisten Corollakuskien alta pois.
[/quote]Olen viime vuosina alkanut erityisemmin tarkkailemaan tilannetta, ja vastaan on tullut vain muutamia, siis MUUTAMIA kuskeja, jotka ajavat ihmisiksi. Olenkin tullut täysin siihen tulokseen, että BMW on vain epätoivoisten mammanpoikien peniksen jatke.[/quote]
Keskity sinäkin välillä liikenteen seuraamiseen,ettet aja kolaria.Anna meidän muiden ajella rauhassa.
[/quote] Toki poikkeuksiakin on, mutta näin se vaan on, yleistettynä. Olihan tästä tilastoakin liikkeellä iltasanomissa jokunen kuukausi sitten, mutta haluaisin nyt näin suoraan kysyä teiltä, mikä siitä autosta tekee sellaisen, että sillä pitää ajaa liian lujaa, rikkoa lakia, vaarantaa liikennettä?[/quote]
Kyllä sillä pystyy ajmaan ihan maltillisestikkin.Kokeilisit sinäkin joskus kunnon autoa,niin tuo ihmettelysi loppuisi.Tiedä vaikka mulkkusi häviäisi otsastasi ja saisit sen housuhisi jatkeeksi,niin kuin muillakin Bemaristeilla mielestäsi on käynyt.
[/quote]Pilaavatko nämä 'amikset' muuten ihan hyvän automerkin maineen? Nuorten keskuudessahan se on varsin suosittu, halpa ja suht nopea hintaisekseen. Vioista ei tarvi puhua, niitä esiintyy siinä missä muissakin autoissa, ehkä jopa enemmän, kun otetaan huomioon, että autoa on rääkätty koko elämänkaarensa ajan...[/quote]
Minäkin ihmettelin kun jarrupalat joutui vaihtamaan,mutta tästä asiantuntija lausunnostahan se syy selvisi.Autoni on rääkätty piloille. | |
| | |
16.05.08, 07:33
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
ei bemari nyt varmaan suomen ainoa automerkki ole jota rääkätään. Jos ns 'amikselle' antais vaikka saatana samaran, ni ihan yhtä läi se sitä rääkkäis, vähintään. Jätä sinäki autos kotiin jos bemareiden takia pelkäät
| |
| | |
16.05.08, 19:12
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Bemaristille
Voi helvetinkuustoista,siin näkee bemarimiesten ääliömäisyys.Onko bemarimiehillä joku alemmuuskompleksi,munaa pitää mittailla ja elvistellä netissä.Kai ne vielä luulee 18 senttisen munan olevan jopa iso.Ois kannattanu runkkailla ja venytellä vähän enemmin siellä bemarin etupenkillä,niin oisit edes miehen mitoissa!!
| |
| | |
17.05.08, 14:50
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hyvää jatkoa, kun oma ei riitä =)
| |
| | |
17.05.08, 18:17
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | ei näin
Olipa musta mies Helsingin rautatieaseman vessasa kusella. Valkonen jätkä tuli samalle laarille ja sanoi"Jeesus mikä vehje, millä tollasen saa?!" Musta kaveri siihen: "Sido naru kullin päähän ja pistä tiiliskivi viikoks roikkumaan, te tepsii."
Viikon päästä tyypit näki kadulla ja musta kysy onko vehje jo kasvanu. Toinen sano "Ei vielä, mutta on se jo ihan mustaks tullu!"
| |
| | |
17.05.08, 20:53
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Bemaristi Itse en ole amis. Lukiopohja ja insinöörin paperit taskussa. Ajan aina omalla "jatkeellani" ylinopeutta. Miksikö? Siksi, koska haluan tehdä niin. Alla on ollut muitakin merkkejä ja ne eivät ole vaikuttaneet ajotapaani mitenkään. Ajan autolla kuin autolla kuten haluan. Jos jään siitä virkavallalle kiinni, niin itsehän maksan seuraamukset. Peniksen koosta lienee turha puhua kovin tosissaan ;) Oma pippelini seisokissa 18cm, joten ihan keskitasoa tuo on. Ei mielestäni mikään älyttömän pieni. Ja mitä tulee kuljettajan ulkonäköön, voisiko joku täsmentää minkälainen on liimatukka? Itselläni lyhyehköt siistit hiukset, hiukan muotoiltu vahalla. En myöskään nojaile autossani mitenkään, koska pelkät sporttinahat antavat sen verran tukea, että pysyn kyllä täysin suorassa ja pystyssä istuimessani. Taitaa olla normijakkaroiden omistajien ongelmia nuo "nuokahtamiset" puolelta toiselle..
Teenkin vastakysymyksen: Miten teitä ihmisiä voi kiinnostaa mitä toiset tekevät. Itse en jaksa ainakaan murehtia jos joku toinen törttöilee liikenteessä tai muualla elämässä. Se on hänen oma asiansa, ei kuulu minulle, eikä myöskään omat asiani ja tekemiseni kuulu muille. | Hienosti ajateltu. Mitäpä sitten kun joku ajaa ylinopeutta ja aiheuttaa esim. tyttöystäväsi kuoleman? | |
| | |
18.05.08, 22:30
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | ikänne?
sanokaapa nyt ihan rehellisesti ikänne? mä oon 19,ajan bemarilla ja nauran miten lapsellisia juttuja kirjottelette.
| |
| | |
19.05.08, 16:54
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Valitettavan yleistä bemarikuljettajilta
Vimme sunnuntai-iltana Kuopioon päin ajellessa olisi pelti rytissyt, jos en olisi itse jarrua painanut, koska vastaantulevien pitkän autojonon takaa oli lähtenyt mutkaisella tiellä joku ihqui bimmer ohittamaan koko autoletkan ja autojonon päässä oli täysperävaunu rekka. Valitettavaa siinäkin tilanteessa oli, että bemarin ratin takana oli jälleen kerran pelkääjän puolella roikkuva, mikä lie, nuorimies.
En todellakaan tiedä, mikä näitä bemari kuskeja vaivaa.... pitääkö sitä liikenteessä leikkiä toistenkin hengellä? Nopeusrajoitus oli kyseisellä pätkällä 100:nen, joten jos olisimme törmänneet, niin olisinko edes tässä tätä viestiä kirjoittamassa...
| |
| | |
20.05.08, 09:43
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Bemmi kuskille
Se siinä juuri onkin kun oot vasta 19,naurattaa ja ihmetyttää moni asia.Kunhan korvantaukset kuivaa niin hymy hyytyy.Mutta tietysti ymmärrettävää tuokin,Bemarikuskillahan murrosikä jatkuu aina tonne viiskymppiseksi asti!
| |
| | |
21.05.08, 12:26
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | vittu
En vittu jaksa kyllä ymmärtää että eikö ihmisillä ole elämää muuta kuin kiistellä siitä millä autolla hurjastellaan.
Ymmärrän että ihmiset ovat kateellisia jos toinen ajaa hienolla ja hyvällä bemarilla.
Itseänikin vittuttaa jos joku kykkii edessäni kun ajelen autolla ja ajan kyllä siitä ohi koska mielestäni on mukava ajaa edellä kuin takana syitä ei tarvitse vahtia sitä toista ja ei lennä kiviä keulaan ynnä muuta.
Ja olen kyllä sitä mieltä että muutkin merkit kaahaavat ja viellä enemmän.. en ole monesti ollut liikenteessä että toinen bemaristi olisi minusta edelle ajanut. Yleensä ne on volvot jotka kaahailee..
Ja bemari on todella hyvä auto jolla on mukava ajella ja siinä on sitä tyyliä mitä muissa ei ole. | |
| | |
21.05.08, 12:48
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | ...
Ja voi luoja ihmisiä joilla oikein ohimoissa alkaa nykiä kun näkee bemun liikenteessä!!! Ite naisena ajan ja usein lapsi ja koirat kyydissä, sitten tulee joku peltiseppo kusipää perseeseen roikkumaan ja tööttäilemään tai sitten ihan vaan rinnalle tekemään kiusaa... Jos autoni ei olisi mulle muu kun kulkuneuvo ni useammin kun kerran olisin halunnut lyödä liinat kiinni niin että varmasti tärähtää... Perkele ko ihmiset on niiin idiootteja liikenteessä!!!
| |
| |  | Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton
BMW
-merkkisiä autoja. | | | |