Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > BMW
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.10.08, 17:03   #126 (linkki)
tuleva bemaristi
(Vierailija)

BMW auto

Juu olen samaaa mieltä BMW on kyllä ehdottoman paras ja maine on "hurja" ja itse ajon jatkaa maineen tekoa vuosien ajan vielä!
  Vastaa viestiin
16.02.09, 02:11   #127 (linkki)
Eräs vain
(Vierailija)

BEMARI ON MUNANJATKE!!

BMW (Baijerilainen mulkun venyttäjä) BMW:llä ajavat sellaset miespuoliset henkilöt, jotka haluavat näyttää, että heillä on Rahaa ja Pieni Penis

Tästä syystä BMW:tä just kutsutaankin munanjatkeeksi, mutta ei se mitään, naiset yleensä pitävätkin enemmän miehen autosta kuin miehestä itsestään. Bemarin omistava "mies" on jokaisen pissiksen unelma. Bemari on köyhän miehen mersu. Lisäksi BMW:llä ajava pääsee yleensä paremmin iltapäivälehtiin onnettomuuden sattuessa, sillä toimittaja mainitsee auton merkin vain, jos se on BMW. Tällöin se on yleensä kätketty tekstiin tyyliin: "Bemarikuski ajoi...". On myös totta, että useimmiten liikenneonnettomuuksissa syyllinen on bemarikuski. Missä vain on kaahattu, ajettu humalassa, katsastamattomalla autolla tai tehty jotain muuta järjettömyyttä, on asialla yleensä bemarikuski. Ja jos ei ole, sitten ei maksa vaivaa mainita ja tuhlata painomustetta.

Mies ei muuta tarvitse.BMW:t (Baijerilaiset Mutteri wiritykset) tunnetaan möreistä äänistään ja koneesta kuuluvasta nakutuksesta. Lajille on ominaista pudotella peräänsä erilaisia auton osia kuten latureita, palloniveliä, kardaaniakseleita ja periä. Vanhat madalletut BMW:t muistuttavat mäyräkoiria ilman sisältöä.

BMW:tä on helppo virittää. Jo pelkällä peltisarjalla saa 10–15 hevosvoimaa tehoa ja kehumalla toisen mokoman. "Ai jaa, mä muistin, et mullon vielä siihen asennettu sejasejase, ja siitä tulee helposti joku kolkyt kaakkia lisää.” M-sarjan tarra tuo välittömästi vähintään 50-hevosvoimaa lisää.

BMW:n erikoisvarusteluun on kuulunut jo vuosikymmenien ajan lekendaarinen John Holmes Stand Up penispumppu, jonka voi liittää tupakansytyttimeen ja näin näppärästi kasvattaa penistä vaikka samalla kun ajaa. Tosin ei ole tietoa onko joku onnistunut tässä, jos olisi, niin ei kai sitä enää tarvitsisi bemarilla ajaa. Voisi siirtyä vaikka Vulviaan. Tosin niillä ei enää seiso ollenkaan, joten hukkaan menisi kuitenkin.

Omistajan tuntomerkit:
BMW-miehen tunnistaa siitä, että monellakin heistä on kurja homma ja kurja liksa, mutta työnantajan omistamalla autolla ajetaan kuin seitsemän miestä. Välillä pistetään mustat lasit silmille ja luikitaan hakemaan sossusta toimeentuloavustusta, kun luottokorttivelka oikein tukistaa ja bemarista on venttiilinkumit rikki ja nokka-akseli kulunut.

BMW-Miehillä on myös tapana ajaa kuten he omistaisivat koko tien, vaikka tosiasiassa he eivät todennäköisesti omista edes ajamaansa autoa. (saati sitten korttia) Monet bemarimiehet miettiikin, että kun heitä kuitenkin pidetään kusipäinä, niin samantien voi ajaa kuin pissapää.
  Vastaa viestiin
21.02.09, 18:16   #128 (linkki)
se joku!!
(Vierailija)

kasvakaa jo aikusiks kaikki !!!

jos satutte huomaamaan miten lapsellisia juttuja kirjotatte. Auto on vaan auto, ihan sama millä ajaa. ja eikä bemari kuskit pelkästään ole kaahareita, kaikki kuskit ajaa ylinopeutta, valitettavasti. oli sitten mikä auto alla. Täällä sen huomaa miten tyhmiä ihmiset ovat !!!!
  Vastaa viestiin
01.03.09, 16:43   #129 (linkki)
Vähän rahaa,tsikuli alla,mutta iso muna!
(Vierailija)

Kyllä eräs puhuu asiaa

Kyllä tuossa kirjotuksessa tuli kerralla pienoiskoossa koko viestiketjun asia kerrallalla selväksi,HYVÄ HYVÄ!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
03.03.09, 02:01   #130 (linkki)
Heikkiseppoheikkinen
(Vierailija)

HYVIN SANOTTU TUO "BEMARI ON MUNANJATKE"

Olen täysin samaa mieltä että lähes jokainen Bemari kuski Kusipää!!!
JOS ETTE "SITÄ" MUUTEN SAA ÄLKÄÄ SITÄ AINASKAAN JOLLAIN BAIJERILAISELLA YRITTÄKÖ!!!!
  Vastaa viestiin
24.03.09, 18:30   #131 (linkki)
Bemaristi
(Vierailija)

Bemarikuski!!!!

Keksikää nyt oikeesti jotain parempaa tekemistä kun itkemässä Bemareista!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
28.03.09, 00:03   #132 (linkki)
55000km vuodessa
(Vierailija)

Erinomaista asiantuntemusta

Aika huvittavia juttuja, kertakaikkiaan täällä...

Minulle kertyy vuosittain kilometrejä jonkin verran ja pääasiassa työhön liittyen. Muuten ei autoilu oikein jaksa kiinnostaa mutta kun ei satu asumaan pääkaupunkiseudulla tai muussakaan isossa metropolissa niin vähän pakko on autoilla, mikäli aikoo hengissä pysyä.

Bemarilla olen ajellut viimeiset kuusi vuotta. Merkin valinta oli puhtaasti mukavuuskysymys ja valinta tuli tehtyä melkoisen laajan koeajorupeaman päätteeksi. Vaihtoehtoja kävin runsaasti läpi ennen päätöstä siirtyä baijerilaiseen. Valintaa en ole todellakaan joutunut katumaan.

Ajotyyliin ei automerkillä mielestäni ole ollut vaikutusta. Pyrin ajamaan taloudellisesti hyödyntäen auton hienon moottorin vääntöominaisuuksia niin kaupungissa kuin maantielläkin. Ajan usein pitkähköjä matkoja öisin ja auton ollessa helppo ja mukava ajaa, pysyy myös keskittyminen itse ajamiseen, muun liikenteen sekä ympäristön havainnoimiseen hyvänä. Minulle bmw on osoittautunut toiveita vastaavaksi, hyvin arvonsa pitäväksi ja ongelmattomaksi autoksi. Lisäksi palvelu myös huoltojen osalta on ollut esimerkillistä.

Minulla on ajokokemusta eri automerkeillä varmastikin keskimääräistä enemmän, ei tietysti mitään mahdottomia, mutta kuitenkin pitkälti yli miljoona kilometriä. Ylinopeussakkoja olen saanut tasan yhden ja sekin oli 70€ rikesakko :-) Joskus sattuu vahinkoja kaikille... Vielä toistaiseksi en myöskään ole ollut osallisena yhdessäkään kolarissa, paitsi matkustajana.

Mitä tulee kaahareihin yleensä, niin loppujen lopuksi varsinaisia ääliöitä ei nyt niin kovin paljoa maanteillä ole. Nuorten pillurallissa sitten varmasti paljon enemmän, mutta tokkopa sielläkään mikään yksittäinen automerkki olisi sen kummemmin esillä. Autoilla kovaa jätkää esittäminen ei ole merkistä kiinni, järki tai järjen puute on tasapuolisesti aina ratin ja penkin välissä.

On mielestäni myös varsin outoa, mikäli jokin automerkki aiheuttaa ihmiselle tunnekuohuja. Se kuulostaa jopa vaaralliselta liikenteessä. En ainakaan haluaisi itse olla sellaisen kuljettajan kyydissä, joka ajattelee näin. En oikein myöskään usko, että kukaan voi määrittää toisen kuljettajan ajotaidon ja kyvyt hallita ajokkiaan pelkästään ajoneuvon merkin perusteella.

Omassa autossani on voimaa tarpeeksi kuljettamaan sitä Saksan moottoritiellä valmistajan rajoittamaa huippunopeutta kevyesti. Se ei tarkoita sitä että pitäisi ajaa sitä edes siellä saatika ulosmitata auton ominaisuuksia tavallisella tiellä Suomessa. Radat on sitä varten. => Suosittelen muuten kokeilemaan ajoa radalla, voi muuten yllättää miten raskasta hommaa!

Minä ajelen jatkossakin bemulla ne ajot mitä tarvitsee, puhtaasti ajamisen ilon takia. Jos Suomeen saadaan toimiva joukkoliikenne (myös poikittaisliikenne ja myös maaseudulle) niin käytän ehdottomasti niitä. Sitten kun ei enää pysty ajamaan, kutsun taksin ja vaadin Bemarin hakemaan, Puhtaasti mukavuussyistä! :-)

Vastaa viestiin
23.04.09, 00:56   #133 (linkki)
Hmmm Hmmmm
(Vierailija)

Joopa Joo!!!

Kukaan ei osta Bemaria vain siksi että on "niin mielyttävä ajaa" Todellisuus on kyllä siellä ihan Jossain muualla ; D
  Vastaa viestiin
23.04.09, 10:18   #134 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2007
Joopa Joo!!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm Hmmmm
Kukaan ei osta Bemaria vain siksi että on "niin mielyttävä ajaa" Todellisuus on kyllä siellä ihan Jossain muualla ; D
Olen jo suhkotpitkän elämäni varrella kokeillut kaiken merkkisiä autoja,voin kyllä hyvällä omallatunnolla sanoa että BMW:t on ollut omasta mielestäni mielyttävimpiä autoja ajaa.Tällä hetkellä on neljäs bmw alla ja aikomukseni on vielä vaihtaa viidenteen vähän isompaan ehkä 540 E39 tai näihin uudempiin malleihin.Omat Bmw :t on kestäneet ihan hyvin olen kyllä tarkka mistä ostan autoni yleensä,merkkiliikkeistä vähän ajettuja takuu vaihdokkeja.Ei ole tavinnut kuin määräaikaishuollot teetättää ne kun tekee ajallaan niin auto on varmatoiminen.Omalta osaltani auton valintaani vaikuttaa malli varustelu suorituskyky kunto hiljasuus ajettavuus ja tietenkin hinta.En tiedä mitä otsikonkirjoittaja ajaa takaa sanonnalla "Todellisuus on kyllä siellä ihan jossain muualla"Ehkäpä hän antaa vastauksen Todellisuus asiaansa.
  Vastaa viestiin
24.04.09, 13:42   #135 (linkki)
Naurava sporttikuski
(Vierailija)

Sekä bemari että Pösö kuski

Joo,

mielestäni uusin 3-sarjan kuskeja ei ole semmosia kusipäitä enää, menin viime vuonna ostamaan 330Ci:n vaimoni kanssa ja onpas hyvä ja näyttävä auto. Sanoisin että kaupungissa ajelen turvallisesti, missä on jengi kulkee jalan ja on paljon muita autoja... Tyhjillä maanteillä ja saariston vaativilla teillä päästele kyllä enemmän. MUTTA! ...ajelin sammalla tavalla 205GTi:n kanssa opiskelu-aikoina, ja myös toisella autollani joka on 207 RC. Mielestäni hurjastelijat ostavat muita merkkejä myös, surkeita autoja, millä kaasuttelee. Nauran aina kun joku 25v Saabilla kaasuttelee, tai Volkarilla, mitä jos tulee liukas mutka, sit ne kuskit vaan puskee ulos.

Esim. bemareissa on hyvät ajoominaisuudet, ja myös monessa muissa satsatuissa autoissa(ei halpis Audeissa). Osittain sillä perusteella ostin bemarin, samalla perusteilla Pösönkin ostin.

Mielestäni ei tarvi hurjastella Bemarilla näytäkseen, koska kaikki pitäisi jo tietää, että bemarit ovat todella hyviä. Hehehe.
  Vastaa viestiin
24.04.09, 23:44   #136 (linkki)
GT5
(Vierailija)

Baijerilaiset

Bemaria hankitessa on vain "KAKSI" vaihto ehtoa Ensinmäinen on se PilluRalli ajelua + Bemareiden maine! Toinen vaihto ehto on Hyvä ajo ominaisuus Hiljaisuus hyvät kestävät moottorit "Saksalaista laatua"
Kolmatta vaihto ehtoa ei ole eikä varmaankaan edes tule!!!
  Vastaa viestiin
24.04.09, 23:53   #137 (linkki)
Bemaristi M - Sport
(Vierailija)

BEMARIMIES!

Minä ainaskin olen se Perinteinen Bemari-Kuski! pitää polttaa kumii pitää vittuilla valoissa en käytä vilkkua "ihan joka paikassa" pitää ajaa Sumarit päällä
Näin tunnetaan parhaiten se >Bemari mies< eikä mistään helvetin ajoominaisuuksista!! Okei myönnän onhan bemareilla myös miellyttävä ajaa mutta ei se ole niinkun se ihan kaikkien Juttu pelkkä "ajo mukavuus"
  Vastaa viestiin
25.04.09, 00:17   #138 (linkki)
Erodos
(Vierailija)

Bayerische Motoren Werke

Minä ainaskin arvostan enemmän Bemari kuskeja kun Mersu kuskeja.
Koska Mersu kuskit luulee että ne omistaa koko tien ja että ei oo muuta kun se iän ikuinen Mersu. Bemarikuskit taas ovat asiantuntioita. Että ei se Mersu oo se iän ikuinen JohtoTähti! joten en pidä mersu kuskeja juuri minäään!
  Vastaa viestiin
09.05.09, 23:58   #139 (linkki)
Sciep
(Vierailija)

Mersut ja Bemarit

En minäkään pahemmin noista iän ikuisista Mersuista oikein välitä olkoon AMG / SLR niin ei ne paljoa oikein "sytytä"
Itsekkin enemmän kallistun Bemareiden puoleen ihan hyvien ajettavuuden puolesta ja ulkonäkökin on Plussaa....
MUTTA MUISTAKAA MERSU ON KAIKKIEN AUTOJEN ÄITI!!!!
Lukekaa vähän Mercedes-Benzin Historiaa niin vähän valkeaa yleensä tämä autojen alku!!!
  Vastaa viestiin
08.06.09, 21:17   #140 (linkki)
Joka päivä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TJK-
Kertokaapa rakkaat liikenteen ritarit ja kukkahattutäti kuskit mikä v***u siinä on, että teidän pitää aina vetää jarru pohjassa menemään? Olen viime vuosina alkanut erityisemmin tarkkailemaan tilannetta, ja vastaan on tullut vain muutamia, siis MUUTAMIA vanhempia kuskeja, jotka ajavat ihmisiksi. Olenkin tullut täysin siihen tulokseen, että KAIKILTA yli 50v täyttäneiltä tulisi ottaa kortti pois. Toki poikkeuksiakin on, mutta näin se vaan on, yleistettynä. Olishan tästä tilastoakin, mutta haluaisin nyt näin suoraan kysyä teiltä, mikä siitä autosta tekee sellaisen, että sillä pitää ajaa liian hiljaa, rikkoa lakia, vaarantaa liikennettä? Pilaavatko nämä 'papat' muuten hyvien ja vähän vanhempien kuskien maineen?
Hyvin sanottu siellä

Vastaa viestiin
23.07.09, 12:22   #141 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2007
BEMARIMIES

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bemaristi M - Sport
Minä ainaskin olen se Perinteinen Bemari-Kuski! pitää polttaa kumii pitää vittuilla valoissa en käytä vilkkua "ihan joka paikassa" pitää ajaa Sumarit päällä
Näin tunnetaan parhaiten se >Bemari mies< eikä mistään helvetin ajoominaisuuksista!! Okei myönnän onhan bemareilla myös miellyttävä ajaa mutta ei se ole niinkun se ihan kaikkien Juttu pelkkä "ajo mukavuus"
Minä taas olen se perinteinen Bemari pappa joka ei polta kumia ja käyttää vilkkuakin silloin kuin on tarvetta ja ajaa rajoitusten mukaisesti aina,nauttien mukavuudesta mitä Bmw:llä saa tiellä liikkuessa.Eikä ole tullut typeriä sakkoja hankittua turhilla hölmöilyillä,itse käytän vakionopeussäädintä aina kun on mahdollista.Bemaristeille sekä muille autoilijoille hyvää kesän jatkoa ja miellyttäviä kilometrejä. Terv. Bemari pappa
  Vastaa viestiin
18.08.09, 01:03   #142 (linkki)
baijerfan
(Vierailija)

bemarista =)

"Kukaan ei osta Bemaria vain siksi että on "niin mielyttävä ajaa" Todellisuus on kyllä siellä ihan Jossain muualla ; D" Turha sun sitä oman mulkkus kokoo on tulla tänne jatkamaan sillä, että haukut bemaria munanjatkeeks. säälittää tommoset kakarat ketkä ei kotona oo saanu huomiota lapsena niin tänne pitää bemari foorumille tulla parkumaan. Ja autoa en räpsän saannin takia ostas, ihan oon sen mukaa ostanu mistä oon tykänny (ulkonäkö, ominaisuudet ja ajettavuus).

Asiaan: Itse kallistuin bemaarin koska on vaan helvetin hyviä ajaa, 91vm bemari on parempi ajaa kun 08 vm corollat sun muut japsi etuvedot.Ovat turvallisia, hyvin varustettuja ja polttoainetalous pitkillä matkoilla on hyvä koneen tehoihin nähden. vertailun vuoksi 07 vm corollalla oli kulutus reippaassa matka-ajossa (keskinopeus +100kmh) 12.4 litraa sataselle, bemarilla päästiin 9.8l/100km... Ja onhan se hienompikin. Vaikka itse nuori olenkin niin en valitse autoa sen perusteella mitä muut siitä ajattelevat, ajelin 240 volvolla ensimmäiset puolitoista vuotta ja takavedosta on mukava hypätä jälleen takavedon rattiin joten päädyin hyvät ajo-ominaisuudet ja suorituskyvyn omaavaan bmw:hen (E36-325i) mersun hylkäsin koska ylihintaisia ja eivätkä muutenkaan sytytä. Ja sen verran voin sanoa että kyllä jokaisella merkillä kaahataan, JA jokaisella merkillä on niitä _HUONOJA_ kuskeja. BMW:n maine on mitä on, mutta en anna sen vaikuttaa omaan ajoon missään tilanteessa, muilta autoilijoilta tulee kyllä sitä provosointia nimittäin silloin tällöin kilpaa ajamiseen (itsellä jäät pysyneet hatussa ja kilpaa en ole ajanut).Esimerkkitapaus: Ajan motaria pitkin ja joku ilmestyy 1.6 corollalla hiillostamaan perään ja sitten ajaa "kovaa" ohi hymy korvasta korvaan kun "kusipääliikenteenvaarantajabemaristimulkku" jäi taakse. Jos kerran bemaristit on "mulkkuja" niin miksi heitä sitten pitää tällä tavalla provosoida ajamaan "vielä" tyhmemmin ja kaiken muun hyvän lisäksi vaarannetaan sitten itse sitä liikennettä... Sitten vielä tullaan foorumille haukkumaan munanjatkeeksi, kuulostaa vain kateellisen panettelulta`?

Ps: käynhän sillontällön tietty kumia polttamassa ja rinkiä ajamassa :), nuorena pitää olla mitä muistella vanhana... mutta muuta liikennettä VAARANTAMATTA!!!. Ja toivon, että edes jonkun yleinen mielipide "bemaristimulkkuja" kohtaan muuttuu edes hieman positiivisemmaksi. Turvallista syksyä kaikille tielläliikkujille =)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku